Τοπικά Νέα Το μήνυμα του Μανώλη Γαιτανου 20/04/2020 0 FacebookXPinterestWhatsAppEmailViber ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!! Εύχομαι του χρόνου το Πάσχα να είμαστε όλοι εδώ να δώσουμε ένα βροντερό παρών και να γιορτάσουμε την Ανάσταση τού Θεανθρώπου όπως εμείς και μόνο ξέρουμε. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!! ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Email a link to a friend (Opens in new window) Email Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp Print (Opens in new window) Print Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Related