Home Τοπικά Νέα Το μήνυμα του Μανώλη Γαιτανου

Το μήνυμα του Μανώλη Γαιτανου

0

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!

Εύχομαι του χρόνου το Πάσχα να είμαστε όλοι εδώ να δώσουμε ένα βροντερό παρών και να γιορτάσουμε την Ανάσταση τού Θεανθρώπου όπως εμείς και μόνο ξέρουμε.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!

NO COMMENTS

Leave a ReplyCancel reply

Discover more from eKorinthos

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading

Exit mobile version