Ο επικεφαλής marketing με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως το 2017

0

 

Ο Keith Weed, διευθυντής marketing και επικοινωνίας στην Unilever, είναι ο μαρκετίστας με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Forbes με τίτλο «Οι CMOs με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως», που δημοσιεύθηκε χθες.   Ο Weed, που κατέχει επιτελική θέση στο marketing του δεύτερου μεγαλύτερου διαφημιζόμενου στον κόσμο από το 2010, έχει τοποθετηθεί πολλές φορές ανοικτά για σημαντικά ζητήματα του κλάδου: έχει τονίσει την ανάγκη οι ψηφιακές πλατφόρμες να προσφέρουν αξία, προβολή και επαλήθευση (γνωστά ως τα 3V – value, viewability και verification), έχει επισημάνει την αναγκαιότητα για βιώσιμα εμπορικά σήματα και μόλις αυτήν την εβδομάδα, στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Lions στις Κάννες, ένωσε τη φωνή του με άλλους, όπως το Facebook, για την εξάλειψη της στερεοτυπικής διαφήμισης μέσω της Συμμαχίας Χωρίς Στερεότυπα (Unstereotype Alliance).

Καθώς οι CMOs αναλαμβάνουν ολοένα και περισσότερο την ευθύνη να δώσουν ώθηση όχι μόνο στα εμπορικά σήματα αλλά και στην επιχειρηματική ανάπτυξη, έχουν μία άνευ προηγουμένου ευκαιρία να επηρεάσουν τα έσοδα και την εμπειρία των πελατών. Κερδίζουν επιρροή εντός των τοίχων μίας εταιρείας, στο επίπεδο της ανώτατης διοίκησης και στις αίθουσες συνεδριάσεων. Αλλά επίσης γίνονται πιο ορατοί και προσιτοί εταιρικοί ηγέτες και εκτός των οργανισμών τους.

Το να ανακαλύψουν έναν τρόπο ώστε να ξεχωρίσουν ως καθοδηγητές της σκέψης όχι μόνο αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της δικής τους εταιρείας, αλλά ασκώντας επίσης επιρροή σε μία σειρά πεδίων marketing, με τα οποία παθιάζονται, αποτελεί μία νέα προσδοκία. Και τα εμπορικά σήματα με τα οποία ασχολούνται προσωπικά διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της συνολικής εικόνας του εταιρικού εμπορικού σήματος.

Ο Weed αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα αυτού.

 

 

 

 

http://mononews.gr/o-epikefalis-marketing-ti-megaliteri-epirroi-pagkosmios-2017/165764

Απάντηση