ekdilwsi_autismos_28_2_2015Και όταν υπάρχει πρόβλημα τι γίνεται; Ποια είναι τα σωστά βήματα; Ποια είναι η κατάλληλη αντιμετώπιση;

Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία ολόπλευρη προσέγγιση των μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών των παιδιών από  έμπειρους ειδικούς διαφορετικών ειδικοτήτων (παιδίατρο, ψυχολόγο και ειδικούς παιδαγωγούς)  και να βρουν απάντηση στους προβληματισμούς τους  καθώς αρκετά σημαντικός χρόνος του σεμιναρίου θα αφιερωθεί στο σκοπό αυτό.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ – ΑΥΤΙΣΜΟΣ – ΔΕΠΥ

«ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ».

28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015, ΩΡΑ:17.00 – 20.00

σεμινάριο για γονείς και εκπαιδευτικούς καθώς και για κάθε έναν από μας που έρχεται σε επαφή με τα παιδιά.

ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ‘ΜΙΚΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ’ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ 32 (ΕΙΣΟΔΟΣ ΔΩΡΕΑΝ)

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: ABC ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ  – ΕΞΑΜΙΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΤΗΛ. 2741036560 – 6977247355.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ  ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:   ΧΑΝΙΩΤΗ ΕΛΕΝΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

17: 00-17:15
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

17:15-17:30
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΑΠΟ  ΤΗΝ κ. ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ &  κ. ΧΑΝΙΩΤΗ

17:30-17:50
ΌΤΑΝ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟΚΛΙΝΕΙ: AΥΤΙΣΜΟΣ/ΔΕΠΥ/ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΙΤΑ, ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ.

17:50 – 18:15
ΤΙ  ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΡΑΝIIΑ ΜΠΟΥΜΗ , ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ, ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ.

18:15 – 18:30
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

18:30 – 18:50
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΠΙΔΕΞΙΟ  ΜΑΘΗΤΗ: Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΚΩΝ/ΝΟΣ ΛΙΑΣΚΟΣ, ΕΙΔ. ΕΚΠ/ΚΟΣ, ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΚΕΔΔΥ.

18:50 – 19:10
ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΝOΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ. ΕΛΕΝΑ ΧΑΝΙΩΤΗ,  ΕΙΔ. ΕΚΠ/ΚΟΣ  Τ.Ε.,
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΙΕΛ (ΥΠΑΙΘ) .

19:10 – 20:00
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ. ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΟΥΝ  ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ  ΣΤΟΥΣ  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ  ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.