Λόγοι που δεν βλέπετε αποτελέσματα απ’ την γυμναστική σας

0

Έχετε παρατηρήσει πως η γυμναστική που κάνετε δεν έχει αποτελέσματα, παρόλο που αφιερώνετε σε αυτή πολλές ώρες; Αν ναι, ίσως να φταίνε οι λόγοι που θα βρείτε στην συνέχεια.

Δεν γυμνάζεστε αρκετά σκληρά

Η σωστή γυμναστική, δεν είναι τόσο θέμα ποσότητας, όσο ποιότητας. Το να περνάτε πολλές ώρες της μέρας στο γυμναστήριο, δεν λέει κάτι από μόνο του, αν δεν εξασκείστε σκληρά.

Έτσι ώστε να έχει αποτέλεσμα η γυμναστική σας, πρέπει κάθε φορά που γυμνάζεστε να δίνετε τον καλύτερό σας εαυτό.

Πρέπει δηλαδή κάθε φορά που γυμνάζεστε, να πιέζετε τον εαυτό σας λίγο παραπάνω, έτσι ώστε να συνεχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα μακροχρόνια και να μην μείνετε στάσιμοι σε ένα επίπεδο.

Δεν γυμνάζεστε σωστά

Όσο σκληρά και αν γυμνάζεστε, είναι μάταιοι οι κόποι σας, αν δεν γυμνάζεστε σωστά. Ίσα ίσα, αν γυμνάζεστε και σκληρά και λάθος, ίσως να προκαλέσετε αρνητικές επιπτώσεις στο σώμα σας.

Φροντίστε να παίρνετε πάντα την βοήθεια κάποιου ειδικού και να τον ρωτάτε αν εκτελείτε σωστά κάθε άσκηση που κάνετε.

Αν δεν ξέρετε σε ποιον να απευθυνθείτε, υπάρχει η λύση να ψάξετε διάφορα βίντεο στο διαδίκτυο, που εξηγούν πως να κάνετε σωστά τις διάφορες ασκήσεις.

Κάνετε μόνο αερόβιες ασκήσεις

Πολλοί νομίζουν, ότι χρειάζεται να βάλουν πολλές αερόβιες ασκήσεις -γνωστές και ως ασκήσεις cardio- στην ρουτίνα γυμναστικής τους, ώστε να δούνε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Κάποιες από αυτές τις ασκήσεις, είναι το τρέξιμο και η ποδηλασία.

Αυτό το σκεπτικό όμως είναι λάθος! Οι αερόβιες ασκήσεις βοηθάνε στο να κάψετε θερμίδες, αλλά δεν βοηθάνε στο να φτιάξετε μύες. Εξάλλου, όσο περισσότερους μύες έχετε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε.

Είναι αναγκαίο πέρα από ασκήσεις cardio να σηκώνετε βάρη, να κάνετε push-ups και άλλες παρόμοιες ασκήσεις. Με αυτόν τον τρόπο και θα κάψετε το λίπος σας και θα φτιάξετε μύες.

Κάνετε την ίδια ρουτίνα γυμναστικής εδώ και χρόνια

Αν δεν αλλάζετε την ρουτίνα της γυμναστικής σας κάθε τόσο, θα σταματήσετε να βλέπετε αποτελέσματα μετά από ένα σημείο.

Το ιδανικό είναι μετά από συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, να δυσκολεύετε λίγο το πρόγραμμα της γυμναστικής σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα συνεχίσετε να βελτιώνεστε και δεν θα μείνετε σε ένα στάσιμο επίπεδο.

Αν θέλετε να δείτε περισσότερα αποτελέσματα στην γυμναστική σας, ίσως να σας φανούν χρήσιμα κάποια ειδικά συμπληρώματα διατροφής. Κάποια από αυτά είναι η πρωτεΐνη ορού γάλακτος και η πρωτεΐνη όγκου.

Leave a Reply