Σήμερα για κάποιο λόγο πολλοί κυρίως αριστεριζοντες έχουν σκυλιασει με τις φωτογραφιες από τις εκκλησίες.

Τα κλισέ που γράφονται για αυτό όπως και οι κατηγορίες είναι οι τυπικές. Στο μέτρο κολλάει στην εκκλησία δεν κολλάει, 1000 κρούσματα σήμερα και θα πεθάνουμε όλοι κλπ.

Το πλέον ενδιαφέρον όσον αφορά αυτό είναι πως οι περισσότεροι από αυτούς που ασκούν κριτική στους χριστιανούς ήταν σαφώς υπέρ της πορείας στο εφετείο όπως άλλωστε και εγώ.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως θεωρούν πως η ανάγκη τους να διαμαρτυρηθούν και να ασκήσουν δημόσια πίεση για ένα ζήτημα που θεωρούν σημαντικό είναι ανώτερη από την ανάγκη ενός πιστού χριστιανού να εκκλησιαστει.
Προσωπικά έχω αποφασίσει πως το ζήτημα της θρησκείας δεν με απασχολεί από μικρό παιδί.

Από την Πέμπτη Δημοτικού δήλωσα στον πατέρα μου πως το μάθημα θρησκευτικών δεν με ενδιαφέρει και δεν προτίθεμαι να το διαβάζω και να το παρακολουθώ.

Ακόμα θυμάμαι την στιγμή που πέταξα το βιβλίο στην γωνία του παιδικού μου δωματίου και δεν το ξανασηκωσα από το πατωμα ποτε. Προς τιμήν του στήριξε αυτήν μου την επιλογή αδιαφορώντας για το τυπικό του ζητήματος.

Από το Γυμνάσιο κάθε φορά που αλλάζαμε καθηγητή θρησκευτικών του δήλωνα πως δεν θέλω να συμμετέχω στο μάθημα και πρότεινα μια συμφωνία. Να με περνάει με τον βαθμό της βάσης αλλιώς θα υπεγραφα δήλωση ως αθεος ως είχα δικαίωμα. Πάντα καταλήγαμε σε συμφωνία.

Επομενως καθόλου δεν με απασχολει ο εκκλησιασμός και γενικά το τυπικό και η λειτουργία της εκκλησίας.

Όμως ως δημοκράτης δεν μπορώ παρά να υπερασπιστώ το δικαίωμα του καθενός να πράττει αυτό που θεωρεί αναγκαιο για τον ίδιο. Γιατί πραγματικός δημοκράτης είναι αυτός που υποστηρίζει τα δικαιώματα όλων ανεξαιρέτως.

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε ακόμα και χουντικος αυτός που υποστηρίζει μονάχα το δικό του δίκιο έναντι των αλλων.

Το επιχείρημα μιας κατάστασης εξαίρεσης όπου η άσκηση αυτών των δικαιωμάτων αποτελεί κίνδυνο για την δημόσια υγεία δεν μπορεί να ισχύσει παρά μόνο για αυτούς που θεώρησαν και την πορεία στο εφετείο εξίσου επικίνδυνη.

Οποιαδήποτε άλλη θέση δεν μπορεί να ειναι παρά πρόσχηματικη.