Σκέφτεστε να αναβαθμίσετε την ψηφιακή παρουσία της ξενοδοχειακής σας επιχείρησης με ένα σύγχρονο site, το οποίο να ανταποκρίνεται στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των ενδιαφερόμενων χρηστών που αναζητούν υπηρεσίες τουριστικών καταλυμάτων στο Διαδίκτυο. 

 

Η κατασκευή ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο σας συνιστά ένα εξαιρετικά σημαντικό βήμα τόσο για την εικόνα που προβάλλεται στην αγορά όσο και για τον επιχειρηματικό στόχο σας, που δεν είναι άλλος από την αύξηση του πελατολογίου και των κερδών σας.

 

Με την διαφημιστική «πίτα» των τουριστικών υπηρεσιών να διανέμεται κυρίως στο Διαδίκτυο, είναι ανέφικτο να ελπίζει οποιοσδήποτε σύγχρονος επαγγελματίας πως μπορεί να το αγνοήσει και να συνεχίσει να προωθεί το ξενοδοχείο του μόνο μέσω των παραδοσιακών τρόπων προώθησης, όπως είναι οι διαφημίσεις στα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας. 

 

Άλλωστε, οι παραδοσιακές μέθοδοι κρατήσεων στα ξενοδοχεία ανεξάρτητα από την κατάταξη που έχουν σε αστέρια, έχουν αντικατασταθεί από μια απλή επίσκεψη στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου και την κράτηση με λίγα μόνο «κλικ».

 

Αν λοιπόν, έχετε αποφασίσει να εκσυγχρονίσετε το παλιό site του ξενοδοχείου σας ή να αποκτήσετε μια νέα ιστοσελίδα που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των δυνητικών πελατών σας, δείτε παρακάτω μερικά σημεία που χρειάζεται να προσέξετε στο στάδιο της κατασκευής της καινούριας ιστοσελίδας, ώστε να είστε σίγουροι ότι βαδίζετε στη σωστή κατεύθυνση που οδηγεί στην επιτυχία. 

 

Εστιάστε στο responsive design του site

 

Το πλέον σημαντικό συστατικό για την επιτυχία του νέου σας site είναι το responsive design. Και αυτό γιατί, οι χρήστες που αναζητούν στο Διαδίκτυο κάποιο ξενοδοχείο για να διαμείνουν στο ταξίδι που σχεδιάζουν είναι απαραίτητο να δουν την ιστοσελίδα σας, και μάλιστα ως έχει. Αυτό εξασφαλίζει το responsive design για την επιχείρησή σας: ότι οι δυνητικοί πελάτες σας ενημερώνονται για τις υπηρεσίες σας από οποιαδήποτε συσκευή και αν χρησιμοποιούν, καθώς η ιστοσελίδα που έχει δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο μπορεί να προσαρμόζεται και να εμφανίζεται σωστά σε κάθε οθόνη. Η χρήση του κινητού τηλεφώνου για αγορά υπηρεσιών δεν αποτελεί τάση, αλλά πραγματικότητα πλέον επομένως είναι απαραίτητο η νέα σας ιστοσελίδα να έχει ευέλικτο σχεδιασμό για να εμφανίζεται άψογα σε όλους τους browsers και συσκευές, από τηλέφωνα και tablet μέχρι laptop και desktop.

 

Μεριμνήστε για την πολυγλωσσία της ιστοσελίδας

 

Ένα ξενοδοχείο απευθύνεται τόσο στον εγχώριο πληθυσμό όσο και στους αλλοεθνείς γι αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο το νέο σας site να προάγει την εξωστρέφεια και να γίνεται κατανοητό από όσο το δυνατόν περισσότερους ενδιαφερόμενους. Γι αυτό κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας χρειάζεται να μεριμνήσετε για τη δυνατότητα υποστήριξης του πολυγλωσσικού περιεχομένου. Η πολυγλωσσία των πληροφοριών που παραθέτετε στο περιεχόμενό του site δεν μπορεί παρά να συνδέεται άμεσα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους (άνοιγμα δραστηριότητας σε συγκεκριμένες χώρες για παράδειγμα).

 

Επενδύστε σε ένα σύγχρονο σύστημα online booking

 

Η προσθήκη ενός συστήματος για online κρατήσεις αποτελεί βασικό κομμάτι μιας σύγχρονης ιστοσελίδας ξενοδοχείου, ανεξάρτητα από το μέγεθός του ή την έκταση της δραστηριότητάς του. Το σύστημα κρατήσεων είναι απαραίτητο τόσο σε ξενοδοχεία όσο και σε ενοικιαζόμενα δωμάτια ή άλλες τουριστικές μονάδες και μπορεί να αναβαθμίσει σημαντικά την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας. Διευκολύνοντας τους ενδιαφερόμενους χρήστες να προβούν με ευκολία σε κράτηση, αυξάνετε θεαματικά τις πιθανότητες να διευρύνετε το πελατολόγιό σας και να πετύχετε περισσότερες κρατήσεις.