Ποστ του προέδρου του ΚΕΠΑΠ.

Για πρώτη φορά και μάλλον και τελευταία ασχολούμαι να απαντήσω στον λαλίστατο αλλά με επιλεκτική μνήμη και ευαισθησία κ. Λαμπρινό.

Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τη συνέντευξη τύπου που έδωσε στα τοπικά μέσα όπου μας ενημέρωνε για το πόσο πλούσιο έργο είχε κάνει ο ίδιος και πόσα λίγα έχουν γίνει από εμάς στο ΚΕΠΑΠ.

Για το έργο που έχει κάνει ο ίδιος, την απάντηση την έδωσε ο επικεφαλής του συνδυασμού που είχε στηρίξει όλα τα προηγούμενα χρονια ο κ Λαμπρινος, χαρακτηρίζοντάς το ανύπαρκτο, μετά από πέντε χρόνια.

Απο τον Οκτώβριο του 19 που ανέλαβα σαν πρόεδρος την τύχη του κέντρου πολιτισμού και αθλητισμού και εγώ δεν έχω δει πού είναι αυτό το έργο για το οποίο είναι τόσο περήφανος ο κ. Λαμπρινός.

Δεν παραλάβαμε ούτε έναν πολιτιστικό θεσμό, μόνο αποσπασματικές εκδηλώσεις από τους φιλότιμους Πολιτιστικούς συλλόγους, που διέσωσαν τον πολιτισμό, χωρίς όμως κανένα πρόγραμμα και στόχο αφού δεν υπήρχε πολιτική βούληση και σχεδιασμος.
Στον αθλητισμό, ανήκε στη δημοτική αρχή που επαίρετω ότι έχτισε πιο πολλά γήπεδα από τη χούντα, όμως τα εγκατέλειψε, τα απαξίωσε και πολλές ομάδες διαλύθηκαν επειδή δεν είχαν γήπεδο να παίξουν.

Να μη μιλήσουμε για το ΔΟΝΑΚ που το παραλάβαμε σε άθλια κατάσταση και αναγκαστηκαμε να κάνουμε διαχείριση με τις ομάδες για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί τουλάχιστον για τους αγώνες.

Θυμήθηκε και την μπαντίνα ο κ. Λαμπρινός όμως ξέχασε να μας πει ότι στην ουσία υπολειτουργούσε από τότε που η αρχιμουσικός της, κα Ταμπούκου, άρχισε τις άδειες εγκυμοσύνης και βέβαια δεν έκαναν τίποτα για να συνεχίσει τη λειτουργία της.
Αναπόφευκτα λοιπόν σταμάτησε τη λειτουργία της.

Από τότε και μέχρι να αναλάβουμε εμείς, άλλα παιδιά έφυγαν για τις σπουδές τους, άλλα παράτησαν τη φιλαρμονική και άλλα κατάφερε να τα απορροφήσει με την εξαιρετική δουλειά που κάνει η κα Μωραϊτάκη στη μπαντα σε μια περίοδο που λόγω κορονοιου τα συγκεκριμένα τμήματα έχουν ιδιαίτερες δυσκολίες στη λειτουργία τους.

Και επειδή μας εγκαλεί και για την ευαισθησία μας ο κ. Λαμπρινός για την αρχιμουσικό την κα Ταμπούκου, κανείς δεν είναι πιο ευαίσθητος από εμένα που φρόντισα να κάνω τη μεταφορά της στη χορωδία ώστε να έχει αντικείμενο και να μην κινδυνεύει να μείνει χωρίς δουλειά όταν επιστρέψει.

Όμως δεν θα ήταν σωστό να αναβαθμίσω τη σύμβαση εργασίας της συγκεκριμένης υπαλλήλου ενώ βρίσκεται σε άδεια και δεν μπορούμε να την υπολογίζουμε σύμφωνα με τα έγγραφα που μας έχει καταθέσει πριν το τέλος του 2021.

Ψηφοθηρική πολιτική με τα λεφτά του Κορινθιακού λαού δεν θα κάνουμε.

Και είμαι σίγουρος ότι εσείς ο ίδιος θα μας εγκαλούσατε ότι ξοδεύουμε χρήματα ενώ δεν είναι σε θέση η συγκεκριμένη υπάλληλος, δικαιολογημένα λόγω της άδειας ανατροφής τέκνου, να παρέχει υπηρεσίες αν το είχαμε κάνει.

Θέλω όμως να θυμίσω στον ευαίσθητο κ. Λαμπρινό ότι οι μουσικοί αναγκάστηκαν να προσφύγουν στη δικαιοσύνη για υπερωρίες που τους χρωστούσε ο δήμος Κορινθίων από όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Και επειδή προσπάθησε να παραπληροφορησει για τους άλλους μουσικούς τα ονόματα των οποίων δε συμπεριλαμβάνονταν στην αίτηση να του θυμίσω ότι όταν αυξήθηκαν οι ώρες των μουσικών από 4ωρη σε 6ωρη απασχόληση 3 φορές την εβδομαδα, δηλωσαν πως δεν το επιθυμούσαν για προσωπικούς λόγους.

Να σημειωθεί ότι οι μουσικοί αυτοί εξακολουθούν να μην ενδιαφέρονται για μετατροπή του καθεστώτος εργασίας τους.

Το “πλούσιο έργο” Λαμπρινού και της δημοτικής αρχής που τόσα χρόνια υποστήριζε, φαίνεται και στην πλήρη εγκατάλειψη όλων των υποδομών, για τις οποίες θα ακολουθήσει στο προσεχές διάστημα συνέντευξη τύπου για να ενημερωθεί ο Κορινθιακός λαός τις ενέργειες που κάνουμε.

Όχι με αποσπασματικές παρεμβάσεις και χρήματα που θα πέφτουν σε βαρέλι χωρίς πάτο αλλά με προγραμματισμό και ολοκληρωμένες μελέτες.

Γιατί η ευαισθησία κ. Λαμπρινέ δεν κρίνεται στα λόγια αλλά στα έργα…