ImageHandler (8)

Παραδοσιακά η πίστα Ζυλ Βιλνέβ στο Μόντρεαλ δίνει απρόβλεπτους αγώνες. Σήμερα η πρόβλεψη καιρού κάνει λόγω για βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ο Λιούις Χάμιλτον που πήρε χτες την pole position για 62 χιλιοστά του δευτερολέπτου έχει δυνατή παράδοση στην πίστα αυτή. Το 2007 όταν πρωτοεμφανιζόμενος πάτησε για πρώτη φορά στην Καναδά και αγωνίστηκε στη συγκεκριμένη πίστα πέτυχε pole, νίκη και ταχύτερο γύρο στο συγκεκριμένο αγώνα. Από τότε τα επόμενα 8 χρόνια έως σήμερα έχει κερδίσει άλλες 3 φορές. Ο Χάμιλτον έχει ένα περίεργο σερί στον Καναδά δεν έχει τερματίσει άλλη φορά πέρα απ’ αυτές που νίκησε. Χτες πήρε την 5η του pole και σήμερα θέλει να πετύχει την 5η του νίκη.


Έχει το νέο turbo της Ferrari την επιπλέον δύναμη που χρειάζεται ο Φέτελ για να περάσει τα Mercedes; Ο Γερμανός δεν απάντησε χτες στη συνέντευξη Τύπου των τριών πρώτων στις δοκιμές: “Είναι μυστικό”.

Σίγουρα η βροχή μπορεί ν’ ανακατέψει τα πράγματα όμως ο Βρετανός
έχει αποδείξει πως είναι πολύ καλός σε μεικτές συνθήκες. Δίπλα του ο Ρόσμπεργκ και πίσω του οι Φέτελ, Ρικιάρντο, Φερστάπεν καιροφυλακτούν για ένα στραβοπάτημα. Δεν αναφερόμαστε στην άλλη Ferrari του Κίμι Ράικονεν γιατί ο Φινλανδός εκκινεί από την 6η θέση με πρόβλημα πάλι στην στροφή 10. Είναι το περίφημο πέταλο πριν την μεγάλη ευθεία στο Μόντρεαλ εκεί όπου πρόπερσι έκανε τετακέ χωρίς να καταλαβαίνει γιατί. Φέτος σύμφωνα με τα λεγόμενά του, του φταίει το σετάρισμα της Ferrari στο συγκεκριμένο σημείο και χάνει χρόνο. Ο Ράικονεν ήταν χτες 6 δέκατα πιο αργός από το Φέτελ.



Το κλίμα στη Ferrari είναι βαρύ για τον Αριβαμπένε. Μόνο μια νίκη σήμερα μπορεί ν’ αλλάξει την κατάσταση.

H χθεσινή ανάλυση δείχνει πως με θερμοκρασία οδοστρώματος στους 20 βαθμούς Κελσίουήταν η πιο κρύα περίοδος δοκιμών φέτος. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Τα τελευταία 14 χρόνια μόνο 6 φορές έχει κερδίσει στο Μόντρεαλ ο poleman. Με τόσο χαμηλές θερμοκρασίες και αντίστοιχα χαμηλή πτώση απόδοσης των ελαστικών λόγω φθοράς ή υπερθέρμανσης το πιο πιθανό σενάριο είναι να έχουμε μόνο μια αλλαγή ελαστικών. Με δεδομένο ότι η πολύ μαλακή γόμα και η πάρα πολύ μαλακή έχουν παρόμοια φθορά τη συγκεκριμένη πίστα αναμένεται στον αγώνα εφόσον δε βρέξει να χρησιμοποιηθεί η πάρα πολύ μαλακή γόμα ως πιο γρήγορη (6 δέκατα στο γύρο) και η μαλακή για όσους σε στρατηγική ενός πιτ στοπ. Η αλλαγή αναμένεται γύρω στον 25ο γύρο.  Τονίζουμε ότι οι πρώτοι 10 οδηγοί εκκινούν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα (ίδιο σετ)
Soft                 Palmer             31 γύροι
Supersoft        Hulkenberg      20
Ultrasoft          Grosjean          23
 
Περισσότεροι γύροι με την ίδια γόμα (διαφορετικά σετ)
Soft                 Palmer             42 γύροι
Ultrasoft          Grosjean         29
Ultrasoft          Rosberg          29
Supersoft        Hulkenberg     28
Καλύτερο χρόνο ανά γόμα
Soft                 Hamilton          1m14.941s
Supersoft        Verstappen        1m14.310s
Ultrasoft          Hamilton       1m12.812s

 

πηγη