Menu

Γιατί να επιλέξετε το Adwords για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας

αθλουπολη

Φανταστείτε να βρισκόταν η επιχείρησή σας εκεί ακριβώς όπου σας αναζητεί ο επόμενος πελάτης σας.

 

Με τη διαφημιση Adwords αυτό γίνεται εφικτό!

 

Δείτε παρακάτω γιατί σάς συμφέρει να διαφημίσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

 

Γιατί το Adwords είναι αποτελεσματικό;

 

Η αναζήτηση της Google αποτελεί το πρώτο εργαλείο επιλογής των χρηστών όταν επιθυμούν να αναζητήσουν κάτι στο Διαδίκτυο.

 

Η δημοτικότητα της Google καθιστά τη διαφημιστική της πλατφόρμα, Adwords, ως το πλέον ισχυρό εργαλείο στον χώρο του Marketing που δεν μπορείτε να παραβλέψετε.

 

Επιδιώκετε να βρίσκεστε εκεί που είναι οι δυνητικοί σας πελάτες οι οποίοι αναζητούν στη Google προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχειρηματική σας δραστηριότητα;

 

Δείτε τι σας προσφέρει το Adwords!

 

  1. Εξειδικευμένη στόχευση

 

Με το Google AdWords μπορείτε να στοχεύσετε τους δυνητικούς πελάτες της επιχείρησής σας την πιο κατάλληλη χρονική στιγμή: εκείνη που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν, όταν δηλαδή οι χρήστες αναζητούν πιθανές λύσεις, όταν συγκρίνουν τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και, κυρίως, όταν έχουν αποφασίσει και είναι έτοιμοι να αγοράσουν.

 

Οι επιλογές στόχευσης που διατίθενται είναι απεριόριστες! Μπορείτε να επικεντρωθείτε στο αγοραστικό σας κοινό, με βάση την τοποθεσία, το φύλο, την ηλικία, τη συσκευή πλοήγησης (desktop, tablet, smartphone) και συν τοις άλλοις τη γλώσσα πλοήγησης.

 

Με αυτόν τον τρόπο έχετε ένα σημαντικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό σας.

 

Η διαμόρφωση μιας εξειδικευμένης διαφήμισης, που βασίζεται στην κατάσταση και το προφίλ των πελατών σας, εξασφαλίζει όχι μόνο υψηλό Return of Investment (ROI), αλλά και υψηλά ποσοστά μετατροπής των ενδιαφερόμενων σε πελάτες.

 

Μην χάνετε λοιπόν την ευκαιρία!

 

  1. Απόλυτος έλεγχος κόστους

 

Με τη διαφήμιση Google AdWords έχετε τη δυνατότητα να καλύψετε το διαφημιστικό κόστος μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας.

 

Ανεξάρτητα από το πόσες φορές εμφανίζεται η κάθε διαφήμιση στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών, θα χρειαστεί να πληρώσετε μόνο αν κάποιος κάνει κλικ και μεταφερθεί στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.

 

Αυτή η πρακτική συνιστά θεμελιώδη και οικονομική ιδιότητα, η οποία σας επιτρέπει να ελέγχετε πόσα ξοδεύετε καθημερινά για τις διαφημίσεις και εξασφαλίζει πως δεν θα ξεπεράσετε ποτέ τον προϋπολογισμό σας.

 

  1. Μετρήσιμα αποτελέσματα

 

Οι διαφημιστικές ενέργειες εκτός του διαδικτυακού περιβάλλοντος δεν δύνανται να επιφέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα απόδοσης.

 

Κανείς επιχειρηματίας που διαφημίζεται στην τηλεόραση για παράδειγμα, δεν είναι σίγουρος για τον αριθμό των τηλεθεατών που είδαν τη διαφήμισή του και για το ποσοστό αυτών που πείστηκαν και έγιναν πελάτες.

 

Αυτό δεν ισχύει στο Digital Marketing. Κάθε διαφήμιση παρέχει στον διαφημιζόμενο αναλυτικές πληροφορίες, μετρήσιμα στοιχεία και απόδοση σε πραγματικούς αριθμούς.

 

Categories:   Διεθνή, Οικονομία

Comments

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: