Ανακαλούνται αυτοκίνητα NISSAN – Πρόβλημα στους αερόσακους

0

almera4_577_355

Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN, μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22) για έλεγχο και, εφόσον χρειαστεί, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού.

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22).

Η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά 22.141 οχήματα, με ημερομηνίες παραγωγής:
ALMERA (N16) : από 04/01/2004 έως 24/11/2006 (NMUK) και από 01/11/2004 έως 13/12/2005 (NML)
ALMERA TINO (V10): από 07/01/2004 έως 21/11/2005
TERRANO (R20) : από 12/01/2004 έως 28/11/2006
PATROL (Y61) : από 06/01/2004 έως 30/03/2007
X-TRAIL (T30) : από 10/01/2004 έως 30/03/2007
PICK-UP (D22) : από 06/01/2004 έως 30/03/2007

Σε κάποια από τα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει η πιθανότητα εμφάνισης αστοχίας στον αερόσακο συνοδηγού. Συγκεκριμένα, σε ορισμένες εκδόσεις αναφλεκτήρων αερόσακων υπάρχει περίπτωση να εμφανιστεί διαρροή αέρα που μπορεί να επιτρέψει την εισροή υγρασίας στο εσωτερικό τους, προκαλώντας αλλοίωση του προωθητικού αερίου μέσα στον αναφλεκτήρα. Η αλλοίωση αυτή μπορεί να προκαλέσει μη κανονικό άνοιγμα του αερόσακου ενώ, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η συνθήκη αυτή μπορεί να δημιουργήσει υπερβολική πίεση μέσα στον αναφλεκτήρα κατά το άνοιγμα του αερόσακου, με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση του αερόσακου από τη βάση στήριξής του.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση του σειριακού αριθμού της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού και εφόσον κριθεί απαραίτητο, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Απάντηση