Βασίλης Παγώνης: Οι καταναλωτές δε μασάνε το κουτοχορτο της “Black Friday”

0

Το γεγονός ότι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών συσκευών αναγκάζεται να βγάλει στον αέρα μια διαφήμιση (=να πληρώσει του κόσμου τα λεφτά) για να πείσει ότι οι τιμές που προσφέρει στη “Black Friday” είναι χαμηλότερες από τις τιμές που είχαν τα πρόϊόντα της το τελευταίο εξάμηνο, τι σημαίνει; Σημαίνει ότι βρήκε από τις έρευνες ότι δε γίνεται πιστευτή και ο κόσμος ξέρει ότι η «μούφα» καλά κρατεί. Ο καταναλωτής στην Ελλάδα, που όλοι μας λέμε «εγώ δεν είμαι Αμερικανάκι», μπορεί να καταλάβει από αυτά τα μηνύματα; Είναι αλήθεια τόσο οξυδερκής ώστε να ξεχωρίζει τις πραγματικές ευκαιρίες, από τον… μαϊμού «ΚΙΤ»; Καταλαβαίνει ότι η καθ’ όλο το χρόνο «ευκαιρία» του -60-70% δεν είναι ακριβώς ευκαιρία αλλά μια εξόφθαλμη εξαπάτηση;
Νομίζω πως η μεγάλη πλειοψηφία το καταλαβαίνει, γι’ αυτό δεν περνάνε στην Ελλάδα οι χοντροκομμένες ψευτομαρκετίστικες προσεγγίσεις. Ο Έλληνας καταναλωτής δε μασάει «κουτόχορτο». Κρίνει και ξέρει να βλέπει τις «φόλες», από τις αληθινές ευκαιρίες.
Ακόμα και στο χαβαλέ της Black Friday οι σοβαρές επιχειρήσεις, προσφέρουν σοβαρές ευκαιρίες. Αυτό ο Έλληνας καταναλωτής όταν το αντιλαμβάνεται έχει πραγματικό κέρδος. Οι σοβαρές επιχειρήσεις δεν έχουν ανάγκη να προσδιορίζουν τις διαφημίσεις τους ως «φτηνές». Οι σοβαρές επιχειρήσεις κάνουν αυτό που πρέπει για τους πελάτες τους: Τους προσφέρουν τίμιες, χαμηλές τιμές και, κυρίως είναι πλάι στους πελάτες για την ουσιαστική, προσωπική και τεχνικά άρτια εξυπηρέτηση. Καλές αγορές για τους καταναλωτές και καλές πωλήσεις για τους εμπόρους!

Leave a Reply