Τη λογική πάνω στην οποία κινήθηκε η διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Κορινθίων αλλά και το γεγονός ότι θα γίνει ξεχωριστή συνέντευξη τύπου όπου θα παρουσιαστούν λεπτομερώς όλες οι ενέργειες που έγιναν για την προσέλκυση τουρισμού εξήγησε ο αντιδήμαρχος Τιμολέων πιέτρης στα πλαίσια του απολογισμού της δημοτικής αρχής.

Κυρία Σημεία Απολογισμού του 1ου έτους

⦁ Αναβάθμιση και προβολή του τουριστικού προϊόντος του Δήμου, VisitCorinth
⦁ Τουριστική Ιστοσελίδα και λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
⦁ Προβολή του δήμου μας τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς
⦁ Έντυπα Πληροφόρησης της Κορίνθου ως προορισμού “Πάμε Κόρινθο”
⦁ Η Παραλία Καλάμια της Κορίνθου έγινε οργανωμένη με υποδομές και ναυαγοσωστική κάλυψη
⦁ Επιχορήγηση συλλόγων και σωματείων για πρώτη φορά με κριτήρια
⦁ Συνδιοργάνωση Δωρεάν μαστογραφίας και τεστ Παπανικολάου
⦁ Φιλοξενία όλων των αστέγων σε καταλύματα
⦁ Προετοιμασία για την πιστοποίηση του σήματος ΓΑΛΑΖΙΑ ΣΗΜΑΙΑ για το 2021
⦁ Συνέχιση προγράμματος Εθελοντικής Αιμοδοσίας
⦁ Μεταστέγαση του ΚΕΠ Τενέας σε Δημοτικό Κατάστημα
⦁ Δυνατότητα ψηφιακής εξυπηρέτησης πολιτών σε συγκεκριμένα πιστοποιητικά και έγγραφα
⦁ Συνδιοργάνωση Δωρεάν Οδοντιατρικού Ελέγχου σε 1000 μαθητές
⦁ Συνδιοργάνωση Πανελλήνιου Συνεδρίου Φιλολόγων στην Κόρινθο
⦁ Συνδιοργάνωση Χριστουγεννιάτικου Νυχτερινού Αγώνα Δρόμου στην Κόρινθο
⦁ Δωρεάν μαθήματα πληροφορικής σε άτομα άνω των 60 ετών
⦁ Συνδιοργάνωση εθελοντικού εμβολιασμού παιδιών Ρομά
⦁ Διοργάνωση 2ημερων εκδηλώσεων προς τιμήν του Μ. Ιατρίδη στο Σοφικό
⦁ Συσκέψεις για πρώτη φορά με διευθυντές σχολείων, συλλόγους, σωματεία και επιχειρηματίες
⦁ Συνέχιση του διεθνούς προγράμματος Unesco Οι πόλεις μαθαίνουν