Home Επικαιρότητα Θετικός στον Κορονοϊό ο Δήμαρχος Λουτρακίου Γ. Γκιωνης

Θετικός στον Κορονοϊό ο Δήμαρχος Λουτρακίου Γ. Γκιωνης

0

Ο τρόπος που το παρουσίασε σε ποστ.

Θέλω να ενημερώσω όλους τους γνωστούς μου φίλους μου συμπολίτες μου συνεργάτες μου και ανθρώπους τους οποίους συνάντησα τις τελευταίες ώρες ότι διαγνώστηκα θετικός στον covid. Θέλω να αναφέρω σε όλους ότι είμαι τριπλά εμβολιασμένος και ως ώρας δεν έχω αντιληφθεί τίποτα απολύτως που να φαίνεται ότι είμαι θετικός… Σας ευχαριστώ όλες και όλους για το μεγάλο ενδιαφέρον σας για την υγεία μου .

NO COMMENTS

Leave a ReplyCancel reply

Discover more from eKorinthos

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading

Exit mobile version