Spotify-passes-YouTube-on-music-streams-1060x460

Το πρώτο μισό του 2016 φέρνει μεγάλες αλλαγές στην μουσική βιομηχανία. Η αναπαραγωγή μουσικής σε πλατφόρμες που χρησιμοποιούν βίντεο, όπως το YouTube, αυξήθηκε κατά 23% στο πρώτο μισό του 16. Η πιο σημαντική αύξηση όμως προήλθε από πλατφόρμες audio streaming, όπως το spotify και apple music, με ποσοστό 108%.

Αυτή η αύξηση ήταν αρκετή για να φέρει το audio streaming στην πρώτη θέση, αφήνοντας το YouTube και το Vevo πίσω τους.

Στους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς, σύμφωνα με το BuzzAngle στην αμερικάνικη αγορά, γίνανε 209.4 δις stream. Ποσοστό αυξημένο κατά 58.3% από τα 132.3 δις του πρώτου μισού του 2015. Το 55% αυτού του τεράστιου ποσού ανήκει σε audio πλατφόρμες, αφήνοντας το βίντεο με 45%.

Spotify-passes-YouTube-on-music-streams1

Spotify-passes-YouTube-on-music-streams2

Παρόλο που η διαφορά δεν φαίνεται ιδιαίτερα σημαντική με μια πρώτη ματιά, τα στοιχεία  του 2015 δείχνουν ότι το YouTube και αντίστοιχες πλατφόρμες, τότε κατείχαν το 58% της αγοράς.

Αυτές οι αναφορές είναι ότι καλύτερο για τις δισκογραφικές, οι οποίες πληρώνονται πολύ καλύτερα από το streaming.

Spotify-passes-YouTube-on-music-streams3

 

Βέβαια δεν είναι όλα τα νέα καλά. Η κλασσική αγορά άλμπουμ έπεσε κατά 14% στα 86.2 εκατ. Με τα ψηφιακά άλμπουμ να έχουν 17% μείωση στα 45.9 εκατ. κομμάτια και τα CD 11% στα 37.2 εκατ. Και πριν πείτε ποιος αγοράζει ολόκληρο άλμπουμ στις μέρες μας, οι πωλήσεις των single κομματιών έπεσαν κατά 24.2% από τα 541.2 εκατ. στα 410.5.

Τα βινύλια από την άλλη είχαν αύξηση για ακόμα μια χρονιά με ποσοστό 17.3% και πωλήσεις των 3.1 εκατ.

Spotify-passes-YouTube-on-music-streams4

 

Source: Music Business Worldwide