AMG

Νέοι που δεν μπορούν να ξεχάσουν τον αγαπημένο τους τραγουδιστή κάνουν στο ίδιο σημείο της Λ. Βουλιαγμένης αναπαράσταση για να διαπιστώσουν «πώς είναι δυνατόν να συνέβη»!

Η θηριώδης ιπποδύναμη και το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που διέθετε το μαύρο SUV που οδηγούσε ο Παντελής Παντελίδης «έφταιγαν» για το γεγονός ότι το όχημα καβάλησε και έσπασε τα κιγκλιδώματα, με αποτέλεσμα να ανατραπεί και οι σιδερένιες μπάρες να στείλουν στον θάνατο τον 32χρονο τραγουδιστή.

Σε αυτό το συμπέρασμα, λένε οι πληροφορίες, καταλήγουν οι αξιωματικοί της Τροχαίας που συντάσσουν την έκθεση που θα περιληφθεί στη δικογραφία, εκτιμώντας ότι ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε με τίποτα να σκαρφαλώσει τις μπάρες και να έρθει τούμπα. Την ίδια ώρα αναμένουν το σύνολο των αποτελεσμάτων από τα κεντρικά της Mercedes Benz για το τι έδειξε ο εγκέφαλος, καθώς τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχουν φτάσει στα γραφεία των αξιωματικών λίγα πράγματα λένε για το όχημα, με κυριότερο όλων ότι ήταν άριστα συντηρημένο και δεν παρουσίαζε κανένα τεχνικό πρόβλημα. Παράλληλα, θέμα ημερών είναι η κατάθεση των δύο πορισμάτων από ειδικούς πραγματογνώμονες που έχουν οριστεί από την Τροχαία για να ρίξουν φως στην υπόθεση.

Για να κλείσει ο φάκελος θα πρέπει, όπως λένε οι αρμόδιοι, να συμπεριληφθούν και οι δύο καταθέσεις των νεαρών γυναικών που επέβαιναν στο μοιραίο SUV, κάτι που αναμένεται να γίνει μετά τις γιορτές του Πάσχα, καθώς τα δύο κορίτσια είναι σε κατάσταση σοκ, με αποτέλεσμα φυσικά να μην είναι σε θέση, όπως λένε όσοι γνωρίζουν, να δώσουν ξεκάθαρες απαντήσεις για το τι συνέβη το πρωινό της 18ης Φεβρουαρίου στην αερογέφυρα της λεωφόρου Βουλιαγμένης στο πρώην ανατολικό αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Στα κεντρικά της Τροχαίας Αττικής ανησυχούν και για ένα ακόμη φαινόμενο που τις τελευταίες εβδομάδες έκανε την εμφάνισή του στο σημείο όπου ο ερμηνευτής έχασε τη ζωή του.

Φανατικοί θαυμαστές του προσπαθούν να κάνουν αναπαράσταση του τροχαίου δυστυχήματος κινούμενοι με τα δικά τους οχήματα και με υψηλές ταχύτητες θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή τους. Αλλοι πάλι, άγρια μεσάνυχτα σταματούν στο σημείο και ανεβάζουν τον ήχο των radio-CD των αυτοκινήτων τους που παίζουν τα τραγούδια του 32χρονου για να τιμήσουν τη μνήμη του. Αποτέλεσμα, κάτοικοι της περιοχής να αντιδρούν για τη φασαρία, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που έχει κληθεί η Αστυνομία να παρέμβει.

Τι δείχνει η έρευνα της Τροχαίας

Στο τελευταίο στάδιο μπήκε πλέον η έρευνα της Τροχαίας Ελληνικού προκειμένου να κλείσει τον φάκελο της δικογραφίας και να σταλεί στον εισαγγελέα. Εν αναμονή των πορισμάτων από τους δύο διαφορετικούς πραγματογνώμονες (συνήθως ορίζεται ένας, αλλά λόγω της σοβαρότητας της υπόθεσης και της δημοσιότητας που πήρε ορίστηκαν δύο), οι πληροφορίες λένε ότι οι άνθρωποι που χειρίζονται την υπόθεση έχουν ξεκαθαρίσει τι συνέβη το μοιραίο πρωινό της 18ης Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο Παντελής Παντελίδης αν και είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ (οι τοξικολογικές έδειξαν 2,72 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος), μπορούσε να περπατήσει και είχε επικοινωνία με το περιβάλλον, ενώ ήταν αυτός που πήρε το τιμόνι του μαύρου Mercedes από το σπίτι της Γλυφάδας όπου είχε πάει να παίξει με φίλους του χαρτιά. Στο σημείο του τροχαίου, και συγκεκριμένα στη στροφή πάνω από την αερογέφυρα της Βουλιαγμένης, κινούνταν με σχετικά μεγάλη ταχύτητα και φεύγοντας από τον δρόμο δεν προσπάθησε να αφήσει το πόδι από το γκάζι και να πατήσει φρένο.

Το γεγονός ότι το αυτοκίνητο διέθετε τεράστια ιπποδύναμη και εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης είχε ως αποτέλεσμα όταν έχασε τον έλεγχο και προσέκρουσε στις μπάρες, η τετρακίνηση να ανακατανείμει τη δύναμη στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με την πρόσφυση και έτσι να καβαλήσει τα κιγκλιδώματα, να σπάσει τις μπάρες και στη συνέχεια να ανατραπεί.

Ο τραγουδιστής δεν φορούσε ζώνη, ενώ οι αξιωματικοί της Τροχαίας δεν είναι σε θέση να πουν με βεβαιότητα τι θα γινόταν αν είχε δέσει τη ζώνη του και δεν την είχε περασμένη στην πλάτη του καθίσματος για να μη χτυπάει το αλάρμ. Και αυτό γιατί μπήκαν πέντε σιδερένιες μπάρες στο αυτοκίνητο από το μπροστινό δεξιό τμήμα του παρμπρίζ αλλά και την ηλιοροφή. Η δε συνοδηγός δεν φορούσε ζώνη κι έτσι καμία από τις πέντε μπάρες δεν τη βρήκε για να την τραυματίσει.

Η Τροχαία του Ελληνικού που χειρίστηκε με ιδιαίτερη προσοχή την υπόθεση έφτασε σε σημείο να κάνει ακόμα και ψηφιακή απεικόνιση του τροχαίου καταγράφοντας με κάθε λεπτομέρεια το πώς το θηριώδες τζιπ έφυγε από τον δρόμο. Μάλιστα, το υλικό έχει περαστεί σε τρία στικάκια και δόθηκε στους πραγματογνώμονες που χειρίζονται την υπόθεση.

Την ίδια ώρα έχει ήδη σταλεί για μετάφραση ένα μέρος από το πόρισμα των εργαστηρίων της Mercedes που έψαξε τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, χωρίς, όπως λένε οι πληροφορίες, να υπάρχουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Και αυτό γιατί, όπως λένε οι ειδικοί, ο εγκέφαλος καταγράφει μόνο τις βλάβες και τίποτε παραπάνω, καθώς δεν λειτουργεί όπως το μαύρο κουτί στα αεροπλάνα. Ετσι, λοιπόν, φαίνεται ότι το SUV ήταν σε άριστη κατάσταση, είχε περάσει πρόσφατα ΚΤΕΟ και οι περισσότερες από τις βλάβες που έχουν καταγραφεί αφορούν στη χρονική στιγμή που το όχημα βγήκε από τον δρόμο και άρχισε να χτυπάει στα κιγκλιδώματα.

Σε ό,τι έχει να κάνει τώρα με το κομμάτι των καταθέσεων, η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί. Εκτός από τις δύο κοπέλες που ακόμα δεν είναι σε θέση να μιλήσουν δίνοντας τη δική τους εκδοχή καθώς βρίσκονται σε κατάσταση σοκ και δείχνουν φοβισμένες -μάλιστα η Φρόσω Κυριάκου έχει αναβάλει δύο φορές το ραντεβού με την Τροχαία για κατάθεση δηλώνοντας ότι δεν είναι ψυχολογικά έτοιμη να ξαναζήσει εκείνες τις φρικτές στιγμές-, οι αξιωματικοί της Τροχαίας έχουν καλέσει και άλλα άτομα που βρίσκονταν με τον Παντελή Παντελίδη προκειμένου να δώσουν λεπτομέρειες για το τι είδαν και τι συνέβη εκείνο το ξημέρωμα. Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί, το αργότερο, μέσα στον Μάιο.

Τέλος, αναφορικά με τις αποζημιώσεις, η ασφαλιστική εταιρεία αναμένεται να αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη του τζιπ, δηλαδή τον Αντώνη Ρέμο, από τη στιγμή που ο τραγουδιστής είχε μεικτή ασφάλεια, ενώ μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ αναμένεται να λάβουν και οι δύο κοπέλες που επέβαιναν στο μαύρο Mercedes. Παράλληλα, η ασφαλιστική έχει τη δυνατότητα από τον νόμο, αν θέλει, να διεκδικήσει από την οικογένεια Παντελίδη τα χρήματα που διέθεσε για να αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη και τις δύο κοπέλες.

Το γεγονός ότι το αυτοκίνητο διέθετε τεράστια ιπποδύναμη και εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης φαίνεται να είχε ως αποτέλεσμα μετά την πρόσκρουση στις μπάρες η τετρακίνηση να ανακατανείμει τη δύναμη στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με την πρόσφυση και έτσι να καβαλήσει τα κιγκλιδώματα

Η εξελιγμένη τεχνολογία και τα υψηλά στάνταρ ασφαλείας του πολυτελούς τζιπ δεν μπόρεσαν να αποτρέψουν το μοιραίο

Ο Παντελής Παντελίδης και οι συνεπιβάτιδές του στο μοιραίο τζιπ, Μίνα Αρναούτη και Φρόσω Κυριάκου

Το μυστήριο με την ασφάλεια ζωής

Συνεχίζεται το μυστήριο με το περιβόητο πλέον ασφαλιστήριο ζωής του αδικοχαμένου Παντελή Παντελίδη, με συγκεχυμένες φήμες και πληροφορίες που αφήνουν αναπάντητα ερωτήματα.

Οι τελευταίες μάλιστα -από έμπειρα στελέχη στον χώρο των ασφαλειών-επιμένουν ότι υπάρχει ασφαλιστήριο ζωής του ερμηνευτή, στο οποίο προβλέπεται αποζημίωση 1 εκατ. ευρώ στην περίπτωση που έχανε τη ζωή του.

Σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν, ο μοναδικός όρος του συγκεκριμένου συμβολαίου που προέβλεπε μη καταβολή της αποζημίωσης ήταν αυτός που ανέφερε ότι η εταιρεία δεν θα κατέθετε το ποσό εάν οι τοξικολογικές και αιματολογικές εξετάσεις έδειχναν ότι ο Παντελίδης είχε κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Κάτι που φυσικά δεν ισχύει, αφού ο οργανισμός του ήταν τελείως καθαρός. Οπως ελέχθη μάλιστα από ειδικούς, ο τραγουδιστής φέρεται να μην είχε κάνει ποτέ στη ζωή του χρήση ναρκωτικών, τα οποία αφήνουν ίχνη στον οργανισμό του ανθρώπου μετά τη χρήση τους επί μεγάλο χρονικό διάστημα.

Οι τελευταίες πληροφορίες και οι διαρροές εδώ και εβδομάδες για το συγκεκριμένο τροχαίο που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο δημοφιλής ερμηνευτής και να τραυματιστούν τα δύο κορίτσια που επέβαιναν μαζί του στο αυτοκίνητο δεν έχουν τέλος. Σύμφωνα με κάποιες από αυτές, η ασφαλιστική αναμένεται εντός των επόμενων εβδομάδων να καταβάλει το συγκεκριμένο ποσό του 1 εκατ. ευρώ στην οικογένεια του τραγουδιστή μόλις ολοκληρωθούν όλα τα διαδικαστικά θέματα και κλείσει η δικογραφία της υπόθεσης.

Μόνο που όλα αυτά σκοντάφτουν πάνω στο γεγονός ότι στο περιβάλλον της οικογένειας εξακολουθεί να κυριαρχεί η άποψη ότι ο Παντελής δεν είχε κάνει ασφαλιστήριο ζωής. Αυτό δημιουργεί ερωτηματικά για το τι τελικά ισχύει σε αυτή την περίπτωση, αφού κάποιοι επιμένουν ότι μπορεί ο τραγουδιστής να είχε μεν κάνει συμβόλαιο ζωής, αλλά δεν το είχε πει στους δικούς του για να μην τους ανησυχήσει. Υπάρχει και η άποψη ότι η ηλικία του και μόνο ήταν τέτοια που δεν υπήρχε περίπτωση να σκεφτεί ότι θα μπορούσε να του συμβεί κάτι ώστε να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση.

Μάλιστα και οι δύο δικηγόροι της οικογένειας, αρχικά ο κ. Πέτρος Καϊμακάμης που παραιτήθηκε και μετέπειτα ο κ. Χαράλαμπος Λυκούδης, είναι πεπεισμένοι ότι δεν υπάρχει τέτοιου είδους συμβόλαιο ζωής.

Τα στελέχη, όμως, των ασφαλιστικών εταιρειών -κάποια εκ των οποίων έχουν εμπλακεί μερικώς στην υπόθεση- είναι πεπεισμένα ότι αυτό ισχύει και μάλιστα προβλέπει αποζημίωση 1 εκατ. ευρώ σε περίπτωση θανάτου του τραγουδιστή. Είναι κάτι σαν κοινό μυστικό στον ασφαλιστικό χώρο, μόνο που κανείς από αυτούς που το λένε μέχρι τώρα δεν έχει δει το συμβόλαιο, λες και είναι φάντασμα.

Η μόνη αποζημίωση που έχει γίνει γνωστή αφορά το μοιραίο, όπως αποδείχτηκε, τζιπ που ανήκει στον Αντώνη Ρέμο, το οποίο είχε μεικτή ασφάλιση και ήταν ασφαλισμένο για 50.000 ευρώ.

protothema.gr