Πως πάει η χρήση του Novovile στο δήμο Κορινθίων

1

Ο Δήμος Κορινθίων συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville», επιλύοντας άμεσα τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου.Στόχος είναι η χρήση της εφαρμογής από την πλειοψηφία των πολιτών.Η ανταπόκριση μεγαλώνει και καταγράφεται στα στοιχεία της κάθε καμπάνιας.
—————————–11-25 Φεβρουαρίου 2021
—————————–➡ 451 νέοι χρήστες ((86% αύξηση των downloads σε σχέση με την προηγούμενη καμπάνια) κατεγράφησαν το 2ο 15ήμερο του Φεβρουαρίου ανταποκρινόμενοι στην καμπάνια ενημέρωσης➡37.497 ήταν οι χρήστες που είδαν την καμπάνια τουλάχιστον μια φορά➡ 184.623 φορές εμφανίστηκε η καμπάνια στους χρήστες➡ Η εφαρμογή έχει μεγαλύτερη ανταπόκριση στις γυναίκες ηλικίας 35-44✅Σήμερα έχουν επιλυθεί 2288 αιτήματα δημοτών.Ο Δημόσιος φωτισμός συγκεντρώνει τα περισσότερα αιτήματα (Η αντικατάσταση όλων των λαμπτήρων στο δήμο Κορινθίων με led θα λύσει σε το πρόβλημα)ενώ αισθητή μείωση, κι αυτό πιστώνεται στις υπηρεσίες, καταγράφεται✅στον τομέα της καθαριότητας (μπάζα – σκουπίδια) αλλά και στις ελλείψεις σε κάδους ( η προμήθεια μεγάλου αριθμού οδήγησε στην κάλυψη των αναγκών και την μείωση των αιτημάτων)#Συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την καθημερινότητα μας με 4 απλά βήματα● Επιλογή τοποθεσίας
● Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
● Προσθήκη φωτογραφίας
● Αποστολή του αιτήματος στο ΔήμοΒρείτε την εφαρμογή εδώ: https://www.korinthos.gr/index-novoville-desktop/#Δήμος_Κοιρνθίων #Novoville #Επικοινωνούμε #Βελτιώνουμε #Αποκαθιστούμε

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. το Novovile πραγματι ειναι καλο αλλα ο δημος σε 3 προβληματα που εχω δηλωσει εκτος του οτι δεν εκανε καμια ενεργεια σε ενα απο αυτα δηλωθηκε ως ετοιμο !!!!
    μαλλον ο δημος επεμβαινει σε επιλεγμενα ευκολα ζητηματα.

Απάντηση