Οι ιδιότητες των φυσικών νόμων, οι κατευθυνόμενες από την Θεία Νοήμονα Ενέργεια

0

(2η έκδοση)

Όπου επεμβαίνει η Θεία Νοήμων Ενέργεια, καταργούνται οι φυσικοί νόμοι. Το λεγόμενο στιγμιαίο θαύμα ή και το διαχρονικό θαύμα, θαύματα ανεξήγητα με την λογική, διαχρονικά θαύματα αόρατα και ορατά.

Ένα από τα διαχρονικά ορατά θαύματα είναι στα Βάστα Μεγαλόπολης στο εκκλησάκι της Αγίας Θεοδώρας. Εκεί, η μεταφυσική ζακέτα της Θείας Πανσοφίας είναι φρουρός της τοποθεσίας γύρω από το εκκλησάκι της Αγίας Θεοδώρας, διεισδύει βαθιά στο υπέδαφος, ποτίζει την γύρω περιοχή και ταυτόχρονα σταματά την φθορά στο ιερό κτίσμα. Τα υλικά του μόνιμα ωθούνται προς διαχρονική ανανέωση και όποια χλωρίδα το αγγίζει, βλαστίζει και ανανεώνεται. Μεταφυσική Θεία φόρτιση, την οποίαν αδυνατούν να προσβάλλουν οι φυσικοί νόμοι, διότι έτσι επιθυμεί προς χάριν της Αγίας η Θεία Χάρις. (Αυτό, για όσους μπορούν να αγγιχθούν από το θείο τοπίο, την προπτωτική παραδείσια τοποθεσία, τότε που η γη ανέφυε τους βλαστούς της χωρίς να πέφτει βροχή, διότι πηγή υδάτων ανέβλυζε εκ της γης και την πότιζε, βλέπετε Γένεση 2:5-7. Και για όσους δεν αγγίζονται, προσπαθούν να τους αγγίξουν οι μεταπτωτικοί φυσικοί νόμοι, οι σεβόμενοι αιώνες τώρα την θεία τοποθεσία.) Και με την περιφρόνηση της χαριτωμένης Αγίας (μην εκπλήσσεσθε, ο περιφρονών την Θεία Χάρη περιφρονεί και την Αγία), περιφρόνησαν και την Θεία Χάρη μέσω της αμφισβήτησης της παντοδυναμίας του Μοναδικού Τριαδικού Θεού, Θεία Παντοδυναμία κατοχυρωμένη συνταγματικά. Δηλαδή τόλμησαν να εξισώσουν την φυσική ζακέτα με την μεταφυσική. Και για να μην παρεξηγηθώ από την Ιερά Μητρόπολη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, η φυσική ζακέτα είναι οι φυσικοί νόμοι και η μεταφυσική ζακέτα είναι οι ιδιότητες των φυσικών νόμων. Ιδιότητες οι οποίες υπακούουν ως ρομπότ, ρομπότ χωρίς αυτεξούσιο στην Νοήμονα Συντηρήτρια Θεία Ενέργεια. (Ρομπότ με αυτεξούσιο είναι ο άνθρωπος που του έχουν κατακτήσει- εγκλωβίσει το αυτεξούσιο, προσφέροντάς του νόμιμη κάλυψη των ανήθικών του επιθυμιών, με δόλωμα την ευκολία.) Και για τους φίλους μου τους αστροφυσικούς, τους Έλληνες αστροφυσικούς: Το απειροελάχιστο της εντάσεως της Νοήμονος Θείας Συντηρήτριας Ενέργειας, καταργεί τους φυσικούς νόμους. (Υπάρχει διαδρομή ισχύος συν-πλην στην ένταση της φοράς της Νοήμονος Θείας Συντηρήτριας Ενέργειας, η Οποία επιτρέπει να άρχουν οι φυσικοί νόμοι. Διαδρομή παρατηρήσιμη από την διαφοροποίηση της θερμικής ακτινοβολίας της γης, μυστήρια διαφοροποίηση διότι συμπεριφέρεται αναλόγως της έντασης ή της μείωσης της έντασης της Νοήμονος Ενέργειας και συνοδεύει και την φυσική αρχή και την μεταφυσική. Πολύ ωφέλιμη παρατήρηση για τους σεισμολόγους, παρατήρηση την οποίαν αγνοούν. Η κοσμική ακτινοβολία-συμπαντική εντείνεται την στιγμή του σεισμού για να ζυγοσταθμίσει τον σεισμό, και έτσι αλλάζει η συμπεριφορά στην θερμική ακτινοβολία της γης, και το ζωντανό κύτταρο-το σύμπαν το συναισθάνεται, οι σεισμολόγοι δεν το συναισθάνονται. Κάτι συμβαίνει με τον ανθρώπινο οφθαλμό; Αυτό που δεν συμβαίνει με τον οφθαλμό των ζώων;) Δηλαδή αναλαμβάνει διορθωτικά η Νοήμων Ενέργεια όταν αδυνατήσουν οι φυσικοί νόμοι, και μετά παραδίδει το διορθωμένο πάλι στους φυσικούς νόμους και η διορθωτική κίνηση μαρτυρεί παρέμβαση της άγνοιας (βλέπετε τα ανεξήγητα παγκοσμίως) ή επεμβαίνει Εκείνη όταν θέλει διαχρονικά να καταργήσει τους φυσικούς νόμους, βλέπετε το εκκλησάκι της Αγίας Θεοδώρας εν Βάστα Μεγαλοπόλεως. (Να καταργήσει αναβαθμίζοντας τους φυσικούς νόμους, αναβάθμιση σημαίνει στην προπτωτική κατάσταση των φυσικών νόμων.)

Και μετά από αυτό, έχει αρχίσει ήδη να φαίνεται η ρήξη συνδέσμου της σύνδεσης συνείδησης και βιολογικού πολιτισμού. Αυτό διακρίνεται από τα ενημερωτικά εργαλεία παγκοσμίως, τα οποία αναγκάζονται άρδην σε πανούργα υποχώρηση από την πάγια υποστήριξη του παραλόγου, μέσω απομάκρυνσης από τις δημοκρατικές αξίες. Διότι το παράλογο (η πηγή του παραλόγου) αντελήφθη ότι η διάρκεια της κυριαρχίας του παραλόγου τρόπου βαίνει προς την λήξη του, και πρέπει να μακρύνουν την διάρκεια επιβάλλοντάς την, μέσω απομάκρυνσης από τις δημοκρατικές αξίες. Η απομάκρυνση από τις δημοκρατικές αξίες ήτο ανεπαίσθητη πανουργία και τώρα έχει αρχίσει να γίνεται αισθητή, άρα και φανερή η πανούργα υποχώρηση μέσω της περισσότερης απομάκρυνσης από τις δημοκρατικές αξίες. Δηλαδή, αναμεμειγμένο το πανούργο με τις δημοκρατικές αξίες βασίλευε νόμιμα. Και τώρα που επιβάλλεται από ανάγκη η διατήρηση του παραλόγου, εμπόδιο είναι οι δημοκρατικές αξίες, από τις οποίες πρέπει με πανουργία σιγά-σιγά να απομακρυνθούμε τελείως. Και να καταφέρουμε το παράλογο να επιβιώνει χωρίς δημοκρατικές αξίες. Αυτό σημαίνει ότι το παράλογο προσέκρουσε εκ του φυσικού στις ιδιότητες των φυσικών νόμων, οι οποίες κατευθύνονται από το δημιουργικό παράλογο. (Ακατανόητο για τους παραπληροφορημένους πώς το δημιουργικό παράλογο συνεργάζεται με τη λογική. Η Θεία Πανσοφία θέλησε προς σωφρονισμό των ανθρωπίνων οντοτήτων, μετά την πτώση τους, να γίνονται κατανοητοί οι φυσικοί νόμοι μέσω της λογικής. Η λογική όμως αγγίζει μόνο το δημιουργηθέν περιβάλλον, εκτός της λογικής ο Δημιουργός, η Ανωτέρα Φύση του κάθε κτιστού. Και είναι παράλογη ασέβεια, την Ανωτέρα Φύση να προσπαθούμε να Την αντιληφθούμε με τη λογική. Διότι το Υπέρτατο Ον, αν ερμηνεύεται με τη λογική, δεν είναι Άκτιστο, είναι κτιστό όπως οι φυσικοί νόμοι. Εδώ η λογική συνδέεται με το δημιουργικό παράλογο όταν αφεθεί στη γνώση του Δημιουργού της. Μόνο τότε, το κτιστό με αυτεξούσιο εγκαταλείπεται από κάθε φοβία και αμφιβολία διότι βιώνει το σίγουρο, το ακέραιο. Και μόνο τότε δεν έχει να φοβηθεί τίποτε το ανθρώπινο πνεύμα. Πιο απλά, ο κρίκος σύνδεσης της λογικής με το δημιουργικό παράλογο είναι, η πίστη σου σε σώζει. Ένα κατανοητό σωσίβιο μετά το χάσιμο της αφθαρσίας του βιολογικού μέρους. Σήμερα ο άνθρωπος αναζητά την αφθαρσία του για να θεοποιηθεί, χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι ως κτίσμα και μή ομοούσιο είναι ετερόφωτο. Και η συντηρήτρια ενέργεια που τροφοδοτεί το ετερόφωτο είναι Θεία Δωρεά, η Οποία το προσκαλεί ως μή ομοούσιο να δεχθεί, αν θελήσει, να γίνει συγκληρονόμος, συγκληρονόμος του Ομοούσιου Τριαδικού Θεού του, του Δημιουργού του και Συντηρητή του.)

Η πρόσκρουση του παράλογου με τους φυσικούς νόμους, φυσικοί νόμοι οι οποίοι ερμηνεύονται με την κοπιαστική λογική. Και οι ιδιότητες των φυσικών νόμων είναι ο προθάλαμος εκ του οποίου εντοπίζεται η ανοχή της Θείας Δικαιοσύνης μέσω Θείου Ελέους. Δηλαδή η τελευταία ευκαιρία προς ανάκαμψη πριν την τελική απόφαση της Θείας Δικαιοσύνης. Και δεν γνωρίζω πόσοι θα είναι οι εναπομείναντες, οι οποίοι θα απολαύσουν το ολέθριο θέαμα (οξύμωρο;) Η ερμηνεία θα δοθεί λίαν προσεχώς με τον τίτλο «Η αχαρακτήριστη νόσος των εθνών».

Κατάφεραν, το ιερατείο να παραδοθεί στην άπιστη επιστήμη. Η αγνωσία του ιερατείου προσπαθεί να αντιγράψει την πανουργία των τριών βατράχων της Αποκαλύψεως. Αποκάλυψη 16:13-15, αγνωσία συμπλέουσα με την επιστημονική απιστία. Αγνωσία και απιστία βιάζονται, και όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Βιάζονται να αλλάξουν την τάξη της Αποκαλύψεως και γι’ αυτό διαφημίζεται ο άκαιρος ερχομός του αντιχρίστου και οι πάντες κωφεύουν πλανεμένα. Δεν κατανόησαν το πνεύμα του Θείου Λόγου διότι αρκέστηκαν στο φυγόπονο γράμμα, στο δολοφόνο γράμμα.

Στον Θείο Λόγο εντοπίζονται δύο αλληλένδετες αξίες, η πίστη και η έρευνα. Η πίστη είναι ανώτερη βαθμίδα της έρευνας, και οι δύο όμως βαθμίδες προτείνονται από τον Θείο Λόγο. Παράδειγμα, «Πιστεύεις; Η πίστη σου σε έσωσε», και το «Ερευνάτε τις Γραφές για να βρείτε την ζωή». Η πίστη είναι ανώτερη βαθμίδα διότι δεν χρειάζεται να ερευνήσεις.

Για να γίνω πιο κατανοητός, η θεραπεία μέσω πίστης είναι ακαριαία και η θεραπεία μέσω έρευνας είναι χρονοβόρα. Δηλαδή το Θείο Έλεος ενεργοποιείται και στα δύο επίπεδα, και στο επίπεδο της πίστης και στο επίπεδο της έρευνας. Γι’ αυτό οφείλει ο ερευνητής να ερευνά προς δόξαν Θεού, διότι αν αποφεύγει τον Θεό όπως τώρα, σημαίνει ότι εργάζεται προς δόξαν κτιστού ανθρώπου διότι αμφισβητεί τον Θεό και τον αποστρέφεται διότι κινδυνεύει από Αυτόν ή κινδυνεύει ο ενσώματος εωσφορισμός από Αυτόν; Γι’ αυτό σεβάσμιοι κύριοι της Ιεράς Συνόδου, ο Θείος Λόγος προς αποφυγή της μωροφιλοδοξίας παραγγέλλει, δωρεάν ελάβετε δωρεάν δότε. Και από ποιόν λάβατε και μέσω πίστης και μέσω έρευνας; Από την προϋπάρχουσα Ασύλληπτη Άπειρη Γνώση. Εδώ οι φίλοι μου οι ερευνητές διακατέχονται από την ίδια φυγοπονία όπως οι σεβάσμιοι της Ιεράς Συνόδου, διότι δεν κατανοούν και αυτοί ότι μέσω έρευνας με το προϋπάρχον συναντούνται, προϋπάρχον το οποίο η ανθρώπινη γνώση αδυνατεί να κατανοήσει. Απόδειξη, μόνιμα αυτοαναιρείται (η ανθρώπινη άγνοια), βλέπετε και αστροφυσική βιολογία.

Ιστορικά αυτό, η πίστη και η έρευνα, εντοπίζεται από την δράση δύο λαών, Εβραίων και Ελλήνων. Ο Αβραάμ επίστεψε στην πρόσκληση του Παντοκράτορα χωρίς να ερευνήσει και Τον ακολούθησε, οι Έλληνες μέσω έρευνας κατέληξαν στον άγνωστο θεό και πεπεισμένοι από την έρευνα έστειλαν αντιπροσωπία να Τον συναντήσει όταν έκανε την εμφάνισή Του ως Θεάνθρωπος. Και ο εγκωμιασμός του Ναζωραίου προς τους Έλληνες αποδεικνύει ότι ο Θεάνθρωπος είχε βγει προς αναζήτηση του κτίσματός Του και το κτίσμα Του προς αναζήτηση του Δημιουργού του. Μέχρι σήμερα, κανείς άλλος λαός έχει κάνει αυτό που έκαναν οι Έλληνες μέσω έρευνας.

Θα πει όμως κάποιος, η ανώτερη βαθμίδα οι πιστοί Εβραίοι περιφρόνησαν τον Θεό. Εδώ χρειάζεται ερμηνεία και έχει πολύ βάθος, θα αγγίξουμε το βάθος επιφανειακά ως αρχή. Ποιος έγινε η αιτία να προσκαλέσει ο Παντοκράτορας τον Αβραάμ; Ποιος κόπιασε ερευνώντας αντί του Αβραάμ και μέσα από βασανιστική σκέψη, αυτοδίδακτα προσκάλεσε τον Παντοκράτορα; (Πρωτόγνωρος μεταπτωτικός άθλος, ο οποίος δίνει σωστικό δικαίωμα στο Θείο Δίκαιο.) Τον προσκάλεσε αυτός που δεν άντεξε την άθλια κατάντια του βασιλείου του ως βασιλόπαις, τα Διονύσια όργια, ανθρωποθυσίες και κτηνοβασίες, τον οδήγησαν σε βασανιστικές σκέψεις και αυτοδίδακτα αναφώνησε: Κάπου υπάρχει και κάτι ανώτερο και πρέπει να κάνει την εμφάνισή του. Ο αυτοδίδακτος, γι’ αυτό απάτωρ και αμήτωρ, ο Μελχισεδέκ, εισακούσθη και το βασίλειό του βούλιαξε, βλέπετε Νεκρά θάλασσα. Και η ίδια η λέξη Μελχισεδέκ δεν είναι τυχαίο ότι ερμηνεύεται, ο δίκαιος βασιλιάς μου. Και παραδέχεται ο Αβραάμ την ανωτερότητα του Μελχισεδέκ, πώς το γνώριζε; Εδώ λείπουν βιβλία, από επιφανειακά όμως φαίνεται το βάθος, και παραμένει ο Μελχισεδέκ αρχιερέας εις τον αιώνα.

Συμπεραίνεται ότι ο κοπιάζων και αποκτών με κόπο κάτι, δεν το εγκαταλείπει. Οι απόγονοι του Αβραάμ δεν κόπιασαν διότι μέσω της Διαθήκης του Θεού με τον Αβραάμ καθοδηγήθηκαν χωρίς κόπο, και εξαιτίας της Διαθήκης τούς ανέχτηκε και τους ανέχεται ο Θεός Αβραάμ, Ισαάκ, Ιακώβ. (Το τι θα συμβεί εξαιτίας της αχαριστίας των Εβραίων προς την Διαθήκη Θεού με τον Αβραάμ, αυτό αναφέρεται στον Ησαΐα και Ιερεμία.)

Άρα, η χρονοβόρα και κοπιαστική έρευνα των Ελλήνων υπερέχει όταν η πίστη χάνεται (Θεία Πανσοφία), διότι όταν κοπιάζεις για κάτι δεν το εγκαταλείπεις. Και από αυτήν την αιτία αρχίζει η ανελέητη δίωξη των Ελλήνων, του Ελληνικού πνεύματος. Δίωξη η οποία στοχεύει να μας εξομοιώσουν με την αχαριστία των Εβραίων, δηλαδή απιστία εναντίον της έρευνας των Ελλήνων, διότι μέσω έρευνας επίστεψαν. Άρα, μέγας φόβος για τους άπιστους είναι η έρευνα προς δόξαν Θεού. Και σήμερα το ιερατείο είναι προπομπός αυτής της αχαριστίας διότι συμμάχησε με την έρευνα της απιστίας (της παρασιτικής απιστίας προς δόξαν ανθρώπων), συμμάχησε με την έρευνα του παραλόγου προδίδοντας την έρευνα μέσω λογικής, της λογικής που οδήγησε το Αρχαίο Ελληνικό πνεύμα να συναντηθεί με τον Θεάνθρωπο. Και πριν από τους Έλληνες, η ίδια λογική προσκάλεσε τον Βασιλέα της Δικαιοσύνης, τον προσκάλεσε ο Έλλην Μελχισεδέκ;

Η υλική βάση είναι το αρνητικό, και ο Δημιουργός η πνευματική βάση, το θετικό. (Εδώ έχουμε υλικό αρνητικό και θετικό πνευματικό, αδύνατον να δημιουργηθεί από ετερόφωτο κτιστό άνθρωπο αυτή η ακατανόητη, ασύλληπτη πολύμορφη έλξη. Δείγμα της ανεξάντλητης πολυμορφίας του Δημιουργού είναι η πολυμορφία των ειδών της χλωρίδας και της πανίδας, εναντίων των οποίων στρέφεται σαδιστικά η άγνοια της επιστημονικής έρευνας. Και πώς να κατανοήσει η επιστημονική άγνοια, πώς η Θεία Πανσοφία και γιατί σε άλλα είδη χλωρίδας ή πανίδας επιτρέπει μεγαλύτερη διάρκεια βίου και σε άλλα λιγότερη διάρκεια. Παίζουν ρόλο τα νετρίνα, όπου είναι πιο αισθητό το πέρασμά τους, συντομότερη η φθορά; Θα ήτο ακίνδυνο και πολύ ωφέλιμο να έπαιζε η επιστημονική έρευνα με την φυσική έλξη θετικού και αρνητικού ή φυσική απώθηση αρνητικού και αρνητικού, να έπαιζε όπως τα παιδάκια με τους φυσικούς μαγνήτες, παιχνίδι ακίνδυνο. Η παραπέρα περιέργειά τους ανοίγει ένα- ένα τα κουτιά της πανδώρας. Ο σύγχρονος Δίας πιο εκδικητικός του ολυμπίου ξένιου Δία.)

Αν αποχωρήσει το θετικό, το οποίο συγκρατεί την μοριακή δομή της ύλης (αρνητικό και θετικό έλκονται, ιδιότητα του υλικού χωρίς αυτεξούσιο να υπακούει στον Δημιουργό του), τότε την θέση του θετικού τη καταλαμβάνει το αρνητικό, αρνητικό με αρνητικό απωθούνται. Εδώ όμως εκτοξεύονται διότι δρουν οι ιδιότητες των φυσικών νόμων. Έτσι κόπηκαν σαν αγγούρι τα τείχη της Ιεριχούς (ασύλληπτη για τους φυσικούς νόμους η έλξη και η απώθηση μέσω των ιδιοτήτων των φυσικών νόμων, διότι μόνο στον Δημιουργό τους υπακούουν και δεν μπορούν να ερευνηθούν (οι ιδιότητες των φυσικών νόμων) όπως οι φυσικοί νόμοι, δηλαδή έτσι επιβάλλεται το Θείο Δίκαιο όταν χρειαστεί. Και ούτε μπορεί να χρησιμοποιηθούν οι ιδιότητες των φυσικών νόμων όπως ο άνθρωπος χρησιμοποιεί το υλικό μέρος, δηλαδή όπως η μυστική υπηρεσία του βιολογικού ανθρώπινου μέρους είναι το άγνωστο εγκεφαλικό απρόσβλητο. (Απρόσβλητο διότι αδυνατεί να συμμαχήσει με την φθορά.) Έτσι και οι ιδιότητες των φυσικών νόμων είναι η μυστική υπηρεσία του υλικού μέρους (αδυνατούν να υπακούσουν στην άγνοια) και μέσω αυτών, όπου Θεός βούλεται νικάται φύσεως τάξις).

Εδώ θα χρησιμοποιήσω μία φράση για την επιστημονική άγνοια, φράση των εκπαιδευτών μου στην Αεροπορία: Πού πάτε ρε στραβάδια, με τόσα ανεξήγητα φαινόμενα γύρω σας, Πεντέλη, σπηλιά του Νταβέλη, στύλοι του Ολυμπίου Διός, Παρθενώνας, Βάστα Μεγαλόπολης. Τα τσακάλια του Αρχαίου Ελληνικού πνεύματος σάς έκρυψαν αυτήν την γνώση, διότι η γνώση στα χέρια των βαρβάρων κάνει ορατή (συντομεύει) την καταστροφή του πλανήτη. Θα είχαμε βουλιάξει όπως η Ατλαντίδα χωρίς να είχαμε κατανοήσει ποτέ το γιατί.

Και παρ’όλο ότι το υλικό μέρος βανδαλίζεται, αυτό αμύνεται και αντέχει (ενώ εσείς νομίζετε ότι εκδικείται). Και δεν αναρωτηθήκατε γιατί αντέχει ο εχθρός σας. Αντέχει διότι η ψυχή του υλικού μέρους είναι οι φυσικές ιδιότητες, οι οποίες μόνο στην Απόλυτη Νόηση υπακούουν. (Θα αποδειχθεί επιστημονικά ότι η ψυχή είναι το άβουλο, και το πνεύμα έχει βούληση.) Και αντί να παραδειγματιστούμε από την υλική αμυντική ικανότητα, την εκμεταλλευόμαστε αισχρώς, αφού αντέχει βαράτε την. Και πόσο ξύλο έχει φάει ο εχθρός σας ο πλανήτης ανά τους αιώνες ιστορικά καταγεγραμμένο. Και ακούσαμε το ασύστολο θράσος σας ότι είχατε υπολογίσει ότι αυτά τα καταστρεπτικά φυσικά φαινόμενα, φαινόμενα που συνάδουν με την λεγόμενη εξέλιξή σας- ασέβειά σας, ότι τα είχατε υπολογίσει μετά το 2050, αλλά ενεργοποιήθηκαν από τώρα. (Ξενίζει ότι το 2050 το έθεσε ως όριο για το άνοιγμα των αρχείων του Βατικανού, ο Πάπας Βοϊτίλας Ιωάννης ο Β΄. Το άνοιγμα των αρχείων, τα οποία θα αλλάξουν την ιστορία, και υπάρχουν δύο πηγές για την χρονολογία 2050. Εγώ θα προσπαθήσω να εντοπίσουμε τι θα συμβεί πριν το 2050.)

Μια δική μου πονηρή σκέψη δεν θα προλάβετε να καλλωπίσετε τις κρυψώνες σας, σας περιμένει στην γωνία το 9ο κεφάλαιο του Προφήτη Αμώς, και ο Προφήτης Οβδιού ο οποίος αλληγορικά εννοεί τις διαστημικές εξέδρες στο διάστημα: Εάν μετεωριστείς ως αετός και εάν φωλιάσεις ανάμεσα στα αστέρια και από εκεί θα σε κατεβάσω, Οβδιού 1:4-5. Δεν εντυπωσιάζεσθε διότι οι φυσικές ιδιότητες οι υπακούοντες μόνο στην Θεία Νοήμονα Συντηρήτρια Ενέργεια δεν παρεμποδίζονται, δεν υπάρχει για αυτές κακός αγωγός όπως στον ηλεκτρισμό; Και ούτε εντυπωσιάζεσθε γιατί στον ηλεκτρισμό υπάρχει κακός αγωγός; Άρα τίποτα δεν μπορεί να παρεμποδίσει την Νοήμονα Θεία Συντηρήτρια Ενέργεια, όπου και να κρυφτείτε θα σας ξεθάψει άνετα. Και ούτε τα νετρίνα, τα οποία έχουν ανεμπόδιστη και ανεπαίσθητη είσοδο και έξοδο από το υλικό σώμα μας, σας εντυπωσιάζει, και δεν γνωρίζουμε τι συμβαίνει με την πανίδα και την χλωρίδα, δηλαδή πόσο αισθητό είναι το πέρασμα των νετρίνων από την χλωρίδα και την πανίδα και από κάθε υλικό σώμα. (Εδώ υπάρχει βάθος αμέτρητο.) Βλέπετε υποθαλάσσιο πείραμα στην Πύλο της Μεσσηνίας. Και πάλι, πού πάτε ρε στραβάδια κουβαλώντας μαζί σας τη Δύση; Πού θα κρυφτούμε από την Νοήμονα Συντηρήτρια Αόρατη Ενέργεια, για την Οποίαν δεν υπάρχει κακός αγωγός, τα διαπερνά όλα, ερευνά νεφρούς και καρδίας και την κατάλληλη στιγμή απονέμει δικαιοσύνη; Η απονομή της δικαιοσύνης, η ιστορικά καταγεγραμμένη επί των επτά μονοκρατοριών, και τώρα ετοιμάζεται να αποδοθεί δικαιοσύνη και επί της όγδοης εκ των επτά μονοκρατορίας, Αποκάλυψη 17:9-12. (Εδώ το ιερατείο, αν θέλει να ωφεληθεί η ανθρωπότητα, πριν την τελική απόφαση της νέμεσης, πρέπει να εντοπίσει και να σταθεί στον κρίκο σύνδεσης Αποκάλυψης και Παλαιάς Διαθήκης, Αποκάλυψη 10:5-8, εκεί πληροφορούμεθα μία ανάπαυλα μεταξύ του έβδομου αγγέλου που μέλλει να σαλπίσει, και δεν θα υπάρξει άλλη ανάπαυλα, και του μυστικού-μυστήριου σχεδίου του Θεού το οποίο έχει εκμυστηρευτεί στους δούλους Αυτού, τους προφήτες. Εδώ η χαρμόσυνη αγγελία που εκμυστηρεύτηκε στους προφήτες ο Παντοκράτωρ, έχει διπλή χαρμόσυνη αγγελία. Ή οι λαοί θα ομονοήσουν υπέρ της επαναφοράς της ευταξίας επί του πλανήτη (Αποκάλυψη 10:4-5 και ο νοών νοείτω) ή αν αυτό δεν συμβεί, θα αναγκασθεί το Θείο Δίκαιο να ενεργοποιήσει βίαια τα αναφερόμενα στο 18ο κεφάλαιο της Αποκαλύψεως, μέσω του αγγέλου του κατερχομένου εκ του ουρανού, ο οποίος έχει μεγάλη εξουσία και η γη εφωτίσθη από την δόξα-λάμψη αυτού.)

ΥΓ. 1. Οι ιεροί τόποι της Ελληνικής φυλής δημιουργήθησαν και διατηρήθησαν από ενεργούς πολίτες με πρότυπο την άμυνα του βιολογικού πολιτισμού, από τους νόμιμα και μόνιμα αντιστεκόμενους στο παραγόμενο εκ της αγνοίας (το βάρβαρο) προς διατήρηση του παγκόσμιου πολιτισμού, δηλαδή πεδία συνύπαρξης βιολογικού πολιτισμού με τον πνευματικό πολιτισμό. Σήμερα, οι ιεροί τόποι της ιερής Ελληνικής φυλής διαφημίζονται από ανενεργούς πολίτες, παραγόμενους από την δυτική κουλτούρα, η πιο πανούργα κατάκτηση των ιερών τόπων, δηλαδή ανενεργοί πολίτες φαντάζουν ενεργοί εκμεταλλευόμενοι την θυσία των Ηρώων και των Αγίων. Και απέμεινε ενεργός ένας ιερός τόπος ως δείγμα για τους ανενεργούς ποιμένες και ποίμνιο, για να θυμίζει τους πάλαι ποτέ ανήσυχους πολίτες, ανήσυχους προς ανακατάκτηση της αληθινής καταγωγής των ανθρωπίνων οντοτήτων. Αυτός ο ιερός τόπος ονομάζεται το εκκλησάκι της Αγίας Θεοδώρας εν Βάστα Μεγαλοπόλεως. Και είναι θαυμαστό δείγμα διότι προσφέρει έρευνα προς όλες τις κατευθύνσεις, προς την Ιερά Μητρόπολη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως και στους συνεργάτες αυτής, πολιτικούς και επιστήμονες. Αυτό το πολυδιάστατο θείο δείγμα προσπάθησαν να το παραδώσουν στην πυρά και αυτό κατέστην αδύνατον. Θα προσπαθήσετε πάλι;

ΥΓ. 2. Δωρίσατε στην εκ Πατρών συνοδό μου, την βιογραφία της Αγίας Θεοδώρας, και ως αντίδωρο σάς προσφέρουμε τούτο το πόνημα.

Ποιά η διαφορά μεταξύ πειρασμού και δοκιμασίας της πίστης; Κατά τον Θεοφόρο Άγιο Απόστολο Ιάκωβο, οι παραχαράκτες των θείων εννοιών καταργούνται (ουδείς Άγιος τέλειος, αλλά ο κατευθυνόμενος από το Άγιο Πνεύμα δεν κάνει λάθη). Κανείς πειραζόμενος να μην πει ότι από Θεού πειράζεται, Ιακώβου 1:13-14. Εδώ σ’ αυτό το σημείο, πρέπει να ξεδιαλύνουμε την άγνοια και την απορία των θεολογούντων: Στην Επιστολή Ιακώβου 1:13-14 λέει, έκαστος πειράζεται εκ της ιδίας αυτού επιθυμίας. Είναι γνωστό ότι το αυτεξούσιο των ανθρώπων, ο Δημιουργός τους το σέβεται, άρα δεν το παραβιάζει. Και από θεία φιλευσπλαχνία παραχωρεί στον άνθρωπο την επιθυμία του, από την οποία πειράζεται, την παραχωρεί προς σωφρονισμό του, σωφρονισμός από την ταλαιπωρία της επιθυμίας του. Ανοήτως οι θεολογούντες, την παραχώρηση την ερμηνεύουν ως από Θεού πειρασμό. Γι’ αυτό η Κυριακή προσευχή λέει «και μή εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν», δηλαδή παράκληση να μην μας παραδώσει στην επιθυμία μας. Εδώ για τους θεολογούντες, ο Ναζωραίος είναι ακατανόητος, διότι το αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού μεταφράζεται αλλά ρύσαι ημάς από Θεού;

Η Αγία Θεοδώρα, πιστή στον Θεοφόρο Θείο Λόγο, κάνει απόλυτη υπακοή στον Θείο Λόγο. Δεν αντιστέκεται στον πονηρό άνθρωπο και αυτό σημαίνει, δεν συμμαχεί με τον πονηρό άνθρωπο. Ο αντιστεκόμενος στον πονηρό άνθρωπο διεκδικεί υλικά συμφέροντα και ανθρώπινη δόξα. Εκεί αποσκοπεί η κόντρα μεταξύ ανθρώπων, δηλαδή μοίρασμα πλούτου και ανόητης διάρκειας της ανθρώπινης δόξας, ενώ θα έπρεπε όλοι εμείς οι ανόητοι να υπακούομεν στην άλλη εντολή, στο αντιστήναι μόνο στο πονηρό ανόητο έκπτωτο αγγελικό τάγμα. Η κόντρα μεταξύ Πολιτείας και Εκκλησίας το απέδειξε, αμφότεροι κατέληξαν σε συμμαχία εναντίον της Παντοδυναμίας του Μοναδικού Τριαδικού Θεού, συμμαχία προς δόξαν κτιστών ετερόφωτων ανθρώπων, δηλαδή οι πονηροί νικητές διότι τους αντιστάθηκαν αντί να τους περιφρονήσουν. Η απόλυτη υπακοή της Αγίας στον Θείο Λόγο, αναγκάζει το Θείο Δίκαιο, παράλληλα με την δικαίωσή της, να την κάνει παγκόσμιο σύμβολο υπακοής, διαχρονικό σύμβολο υπακοής, σύμβολο το οποίο διδάσκει άκρα ταπείνωση και μόνο έτσι εξαναγκάζεται το Θείο Δίκαιο να ωφελήσει την ανθρωπότητα. (Εδώ ανακαλύπτουμε τη σύνδεση της προ Χριστού εποχής με την μετά Χριστόν. Δηλαδή το συν Αθηνά και χείρα κίνει με τα αδύνατα παρά ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ. Και οι δύο εποχές προτείνουν την εξάντληση της ανθρώπινης δύναμης πριν τη σωστική θεία επέμβαση.) Δηλαδή εδοκιμάσθη η πίστη της Αγίας και επέλεξε τον Θείο Λόγο απορρίπτοντας κάθε υλική δικαίωση, το αντίθετο αυτού εμείς σήμερα, ποίμνιο και ιερατείο, (παγκόσμιο Ορθόδοξο ιερατείο Παναγιώτατοι Κύριλλε και Βαρθολομαίε), δοκιμαζόμενη η πίστη μας, επιλέξαμε την συμμαχία με κινητά κτιστά ετερόφωτα, τους πολιτικούς και τους επιστήμονες, αμφισβητώντας την Θεία Παντοδυναμία του Μοναδικού Τριαδικού Θεού. Είναι ακατανόητο, πού μπορεί να βλάπτει η σύμπλευσις της ιατρικής γνώσης με την απόλυτη Θεία Γνώση, (φίλε Βλαδίμηρε και απανταχού Ορθόδοξοι ηγέτες), δηλαδή η σύμπλευσις του οριακού με το Απεριόριστο. Και πάλι σας θυμίζουμε την Θεία Παντοδυναμία κατοχυρωμένη συνταγματικά.

Είναι κατανοητό ότι ο Δημιουργός των πάντων ορατών και αοράτων γνωρίζει αν πιστεύουμε ή όχι, και δοκιμαζόμενη η πίστη μας, γίνεται σε εμάς κατανοητό αν πιστεύουμε ή όχι. Ο κορωνοϊός ατιμώρητο δημιούργημα ανθρώπινης άγνοιας δοκίμασε την πίστη μας και αποδείχθηκε σε εμάς, ότι αμφισβητώντας την Θεία Παντοδυναμία νομίζαμε ότι πιστεύαμε. Το νομίζαμε και το νομίζουμε διαχρονικά, διότι ο κατακτητής του ανθρωπίνου αυτεξουσίου υπερέχει σε γνώση της επιστημονικής έρευνας και την καθοδηγεί κατά το δοκούν. Αυτό ονομάζεται επιστημονική, και τώρα και θεολογική εκπόρνευση, διότι αποχωρήσαμε από την αληθινή γνώση χωρίς διαζύγιο. Απόδειξη, πιάστηκαν στον ύπνο οι ποιμενάρχες, αντί να βάλουν επιτίμιο στο ποίμνιο, άλλοι αμφισβήτησαν την Παντοδυναμία του Μοναδικού Θεού, χωρίς να έχουν πάρει διαζύγιο, και άλλοι προτίμησαν τον κ. Μητσοτάκη και την κα Κεραμέως, που έχουν κάνει αίτηση διαζυγίου για να συναντηθούν νόμιμα με τον Αλέξη, και τώρα εκπλησσόμεθα όλοι μαζί πώς το ποίμνιο στρέφεται με απιστία και στη συνέχεια με μίσος εναντίον των Μυστηρίων της Τρισηλίου Θεότητος, και παραμένει εντός των Μυστηρίων για να αλλοιώσει τα Θεία Μυστήρια. Μίσος προς απόλαυση της άγνοιας των ενημερωτικών εργαλείων παγκοσμίως. Συμπόρευση ποιμνίου και εργαλείων, τα οποία αφήνουν απροστάτευτες τις δημοκρατικές αξίες, τις συνταγματικά κατοχυρωμένες. Συνταγματική κατοχύρωση η οποία ανατρέπεται μόνο με την βοή του όχλου, θυμηθείτε το άρον άρον σταύρωσον Αυτόν. (Όχλος ο οποίος παρά την αμφισβήτηση της παντοδυναμίας του Τριαδικού Θεού παραμένει εντός της Ορθοδοξίας έως ότου αλώσει τα Θεία Μυστήρια, όπως η νομοθετική εξουσία την δικαιοσύνη μέσω πολυνομίας. Βλέπετε το υποβόσκον σύνθημα, Ελλάς Ελλήνων Μακρακιστών. Σήμερα όμως με θράσος έπαυσε να υποβόσκει αυτό το σύνθημα, διότι οι ιερείς επικαλούνται την καθημερινή Θεία Μετάληψη. Σήμερα ο παγκόσμιος όχλος πιο ευέλικτος δέχεται να συμμετέχει σε δημοσκοπήσεις και όχι σε δημοψηφίσματα. Δημοσκοπήσεις οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στην νομοθετική εξουσία να ξεφτίζει όλο και πιο άνετα τις δημοκρατικές αξίες κατά την επιθυμία του όχλου και να περιορίζει κατ’ επανάληψη τη δράση της δικαιοσύνης, βλέπετε διαχρονικά πολυνομία. Ήτο αδύνατον κάποιος το 1960-1965 ή και ευθύς μεταπολιτευτικά ακόμη να νομοθετήσει αυτά που νομοθετούνται σήμερα. Αυτό αποδεικνύει την συστηματική πανουργία των δημοσκοπήσεων μέσω των οποίων μετράται το πλειοψηφικά αποδεκτό ή όχι ξέφτισμα των δημοκρατικών αξιών, δηλαδή μετράται η φθίνουσα κοινωνική χρεωκοπία, χρεωκοπία προς εκμετάλλευση. Η ασέβεια σήμερα ταξιδεύει και προσπερνά σε ταχύτητα τον μοντέρνο τούτο μεσαίωνα, ασέβεια κατανοητή από την επιτάχυνση της καταστροφής του πλανήτη καθ’ ομολογία των καταστροφέων του ειδικών.

Εδώ επιπλέει και ένας άλλος τύπος πανουργίας, ενώ οι Ήρωες και οι Άγιοι, αντιστεκόμενοι δικαίως για την εδραίωση του Θείου Λόγου (το δικαίως είναι στήριξη της αλήθειας), και χύνοντας το αίμα τους προς δόξαν του Αληθινού Θεού, αδικούμενοι, κατόρθωσαν να μην είναι αναγκαίο να κάνουμε και εμείς το ίδιο, διότι άφησαν σε εμάς να μπορούμε και εμείς να αντιστεκόμεθα προς δόξαν Θεού, όχι χύνοντας το αίμα μας αλλά χρησιμοποιώντας το μυαλό μας (οι σκεπτόμενοι μαθητές του Αριστοτέλη). Αυτό το πλεονέκτημα σήμερα οι συμμαχούντες κοντράροντας την ανθρώπινη φύση κατάφεραν να το καταστρατηγήσουν. Καταστρατήγησαν την θυσία των Ηρώων και των Αγίων, διότι φοβούνται την επανάληψη του παθήματος της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας από το Ελληνικό πνεύμα. Στώμεν καλώς στώμεν μετά φόβου, σεβάσμιοι κύριοι της Ιεράς Συνόδου.

ΥΓ. 3. Και υπάρχει και ένας άλλος, αδικαίωτος, στα Μαυριά της Γορτυνίας. Και γι’ αυτόν θα αποφασίσει το Θείο Δίκαιο πώς και πότε θα τον δικαιώσει. Και αυτό, διότι η σημερινή Ελληνική οικογένεια αδυνατεί να σταματήσει την πανούργα απομάκρυνση από τις δημοκρατικές αξίες, διότι συμμετέχει στην απομάκρυνση. Άρα, αφού ο αδικαίωτος προτείνει πώς να σταματήσουμε την πανούργα κατρακύλα, είναι εχθρός της Ελληνικής οικογένειας……………………… Το πρωτότυπο είναι πάντα προς δόξαν Θεού και το αντίγραφο είναι προς δόξαν ανθρώπων. Η ανοησία των αντιγραφέων θα γίνει ορατή ενώπιον του αμερόληπτου ειρηνικού ακριβοδίκαιου τρόπου, του τρόπου του αγνώστου Χ, του τρόπου της Φανερής Φιλικής Ελληνικής Εταιρείας (Φ.Φ.Ε.Ε.) Και εύχομαι να έλθει εκείνη η στιγμή και να ομονοήσουμε οι πάντες. Διότι ο τρόπος του αγνώστου Χ προσκαλεί τους Έλληνες πολίτες υπέρ του έθνους και των όσιων της ιερής Ελληνικής φυλής, και όχι υπέρ των κομμάτων.

Η φράση, και εύχομαι, για εκείνους που κατανοούν παράγεται από αυτό που βιώνεται σήμερα, δηλαδή πολύμορφοι, πολυταλαντούχοι ερευνητές, στηριζόμενοι στην βάση του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού, ενώ αγωνιούν για τη διάδοση του Χριστιανοελληνικού πνεύματος, συνταγματικά κατοχυρωμένο, δεν επιθυμούν να συνεργαστούν ούτε με τους όμοιούς τους, πόσο μάλλον με τους ανώτερούς τους. (Βλέπετε αλλοπρόσαλλες άκαρπες συναντήσεις των μικρών κομμάτων. Και συμμετείχα το 2009, προσκεκλημένος από μικρά κόμματα στις αίθουσες του τότε τηλεοπτικού σταθμού ΤΗΛΕΦΩΣ. Εκεί συνάντησα το μεγαλείο της αρχομανίας, επόμενον, η αρχομανία τούς σκόρπισε.) Δυτική κουλτούρα, η κουλτούρα της αρχομανίας με ξένα κόλλυβα, γι’ αυτό είναι αντιγραφείς του εκάστοτε πρωτότυπου.

Φανταστείτε τον Γέρο του Μοριά, να έλεγε τα χρόνια της σκλαβιάς, στον απλοϊκό βοσκό ή ψαρά, εσύ δεν είσαι από διανοούμενο σόι, δεν κάνεις για τον Αγώνα, ή να έλεγε ο Άγιος Πατροκοσμάς ο Αιτωλός στους αρματολούς και τους κλέφτες, εσείς είσθε κλέφτες και ληστές, δεν μπορούμε να συνυπάρξουμε. Αν αυτό συνέβαινε, εγώ θα ήμουν γιουσουφάκι. Και η αρχομανία εκείνων που έκλεψαν τον Αγώνα μάς κατήντησαν μοντέρνους ραγιάδες. Αυτούς τους στηλιτεύει η φράση του Γέρου του Μοριά, Έλληνες μονιάστε, και δεν μονιάσαμε, και γι’ αυτό 200 χρόνια τώρα ξεπλένεται η αχαριστία και η ντροπή του Ελληνικού Έθνους, αχαριστία προς τον Γέρο του Μοριά, τον Τουρκοφάγο τον Σταματελόπουλο, τον Καραϊσκάκη, τον Ανδρούτσο, τον Γκούρα, τον Μακρυγιάννη και όλους εκείνους τους Ήρωες που με το αίμα τους πότισαν το δέντρο της Ελευθερίας. Διαχρονική ντροπή, την οποίαν καταγράφει η ιστορία. Μετράτε τις σημαίες στην Επικράτεια την 25η Μαρτίου την διπλή Εορτή. Οι αμερόληπτοι ιστορικοί θα γράψουν για αυτό: Τα ‘σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά με εγχώριο κατακτητή. Το αχνό και αγνό αίμα των Ηρώων, μια φωνή έχει, Έλληνες μονιάστε, διώχτε τον εγχώριο κατακτητή νόμιμα να ξεπλυθεί η ντροπή……………………………………………………………………….

Αθήνα,

29 Σεπτεμβρίου 2021,

Βασίλειος Ρογοκένης

Κιν.: 6984918861

e-mail: tisagorevinvouletai.ffee@yahoo.gr

Απάντηση