ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΎ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ

0

Μας ήρθε το παρακάτω άρθρο από τον συμπολίτη μας Αδάμ Τριανταφυλλόπουλου με το αίτημα να δημοσιευθεί μιας και αποτελεί άποψη ενός μεγάλου ποσοστού της κοινωνίας μας.

Οι απόψεις του αρθρογράφου είναι προσωπικές και δεν αντικατοπτρίζουν αυτές του eKorinthos.

Το δικαίωμα στην έκφραση όμως είναι βασικό θεμέλιο της δημοκρατίας μας και στα πλαίσια αυτά το δημοσιεύουμε.

Τα πρόσωπα στις φωτογραφίες τα θολωσαμε για ευνόητους λόγους.

” Αν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος πού είναι οι οφθαλμοί της εκκλησίας, κακώς αναστρέφονται και σκανδαλίζουν τον λαό, πρέπει να τους ΔΙΩΧΝΕΤΕ. Είναι συμφερότερο να συναθροίζεσθε ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ σε οίκο προσευχής παρά μαζί με αυτούς και τον ΑΝΝΑ και ΚΑΪΑΦΑ να ριχτείτε στη ΓΕΕΝΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ “!!
(ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ).
Μετά την ΛΗΣΤΡΙΚΗ @ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΊΟΥ ΤΗΣ ΚΡΉΤΗΣ, ΤΟ 2016 , οι λυκοποιμένες της θεσμικής εκκλησίας και “ουχί ” της εκκλησίας του Χριστού, έχασαν την χάρη του Παναγίου Πνεύματος , αποκόπηκαν απ’ την διαδοχή της Αποστολικής πίστεως , με αποτέλεσμα να βλασφημούν με τον χειρότερο τρόπο τον Σωτήρα Χριστό, την Υπεραγία Θεοτόκο, τους Αγίους μας !!
Χριστιανοί αντισταθείτε . Χριστιανοί μην βλασφημάτε τον Χριστό , μπαίνοντας με φίμωτρα στον ναό , μην βλασφημάτε τον Θεό διατηρόντας εκκλησιαστική κοινωνία με τους διώκτες του Χριστού, με τους αρνητές της ορθοδόξου πίστεως μας , ΠΣΕυδεπισκόπους του Αντιχρίστου.

Ο Χριστός μας , διώκετε, δεν βρίσκεται πλέον ύστερα απ’ την εγκαθίδρυση της Παναιρέσεως του οικουμενισμού στο θυσιαστήριο των ιερών ναών . Οι Άγιοι Πατέρες μας διδάσκουν , πως στην περίπτωση εισόδου της αιρέσεως στην εκκλησία , ωφείλουμε, να αποτειχίζουμε τους αιρετικούς επισκόπους, απ’ το σώμα της εκκλησίας, δια της διακοπής της μνημόνευσεως των ,για να μην μολυνθουμε απ’ τον ιό της αιρέσεως ,και κολαστούμε μαζί τους !!
Η μνημόνευση του αιρετικού επισκόπου είναι ταύτιση με την πίστη του, και κατά τον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ , ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ !!

Βλασφημούν τον Χριστό δια της ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑΣ , των πολλαπλών λαβίδων , δια των αποστάσεων στις ακολουθίες , δια γαντιών και μασκών κατά την προσέλευση στο μυστήριο της θείας ευχαριστίας.
Έκλεισαν οι ιεράρχες τους ναούς, η μάλλον ο Χριστός επέτρεψε να κλείσουν οι ναοί , αφού αυτός είναι απών .
Μην συμμετέχετε στην βλασφημία τους . Μείνετε στα σπίτια σας προσευχώμενοι , και μόνον σε ιερείς ορθοδόξους που δεν μνημονεύουν τους αιρετικούς ποιμένες του ΠΣΕ (ΠΑΓΚΌΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ) να ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΣΤΕ και να κοινωνείτε.
Οι αιρετικοί επίσκοποι σας κοροϊδεύουν όταν σας λένε πως εκκλησία είναι αυτοί και η απομάκρυνση απ’ αυτούς είναι έξοδος απ’ την εκκλησία . Η εκκλησία είναι ο Χριστός κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον θεολόγο και μεις το πλήρωμα. Το αντίθετο λέγουν οι άγιοι μας να κάνουμε . Να πετάμε τους αιρετικούς έξω απ’ την ζωή της εκκλησίας, για να μην γίνουμε συμμέτοχοι στην κόλαση τους !!
Έγινε καραμέλα στα στόματα τῶν οἰκουμενιστῶν (αἱρετικῶν…) ἡ φράση ‘’ἡ ἀποτείχιση ἰσοδυναμεῖ μέ σχίσμα’’!
Ποῦ εἶναι γραμμένο αὐτό; Μήπως στούς Ἱερούς Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας μας ἤ μήπως ἀκούστηκε ποτέ ἀπό χείλη Ἁγίων;
Ἀντιθέτως μάλιστα: Πρῶτον, ἡ ἀποτείχιση (διακοπή μνημόνευσης αἱρετίζοντος ἐπισκόπου) προβλέπεται καί μάλιστα ἐπιβραβεύεται ἀπό τούς Ἱερούς Κανόνες καί δεύτερον, Ἅγιοι παλαιότεροι καί σύγχρονοι (ἅγιος Παΐσιος) ἐφήρμοσαν τούς Κανόνες αὐτούς καί προχώρησαν στήν ἀποτείχιση. Μήπως ὅλοι αὐτοί οἱ Ἅγιοι ἦταν σχισματικοί; Ήταν σχισματικός ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής , ο Πανόσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης;
Ἀποτείχιση δέν σημαίνει ‘’βγαίνω ἀπό τήν Ἐκκλησία’’. Σημαίνει ὑψώνω τεῖχος ΕΝΤΟΣ τῆς Ἐκκλησίας καί βγάζω τήν αἵρεση ἀπό ἔξω. Αὐτό πού βγαίνει ἔξω ἀπό τό τεῖχος, εἶναι ἡ αἵρεση. Εἶναι ἡ πλάνη καί τό ψεῦδος.
Ὁ πιστός παραμένει ΜΕΣΑ στήν Ἐκκλησία, διότι κατά τόν Ἅγιο Γρηγόριο τόν Παλαμᾶ, ‘’ὅπου ἡ Ἀλήθεια, ἐκεῖ καί ἡ Ἐκκλησία’’, ‘’ἅπαξ καί δέν εἶσαι στήν Ἀλήθεια, δέν εἶσαι καί στήν Ἐκκλησία’’.
Ο Μέγας Αθανάσιος λέγει, πώς “όποιος θέλει να σωθεί, πρώτα από όλα πρέπει να κρατήσει την καθολική Αποστολική πίστη. Αν κάποιος δεν την κρατήσει καθαρή και ολόκληρη, χωρίς αμφιβολία θα κολαστεί”.
Οι οικουμενιστές, αποδέχονται τη βλάσφημη θεωρία των κλάδων, σύμφωνα με την οποία ,αληθινή εκκλησία είναι ένα δέντρο που έχει σαν κλαδιά όλες τις αιρέσεις…
Ο Χριστός ονόμασε τους αιρετικούς: ” προβατόσχημους λύκους” (Ματθ: 7,15)
& Ο Απόστολος Πέτρος “ψευτοδιδασκάλους” και “κατάρας τέκνα ” (Β’ Πετρ:2,14).
Ο Απόστολος Παύλος τους αναθεματίζει (Γαλ. 1,8-9) και ο Απόστολος Ιωάννης τους ονομάζει “αντίχριστους” .(Α’Ιωα.2,14).
Ο Απόστολος Ιούδας στην επιστολή του εξαπολύει μύδρους εναντίον τους. Στην ίδια γραμμή κινούνται και όλοι οι πατέρες. Ο Μέγας Βασίλειος στον Α’ κανόνα του, τους ονομάζει εντελώς “χωρισμένους και ξένους από την πίστη”.
Ο Άγιος Αθανάσιος στην 39 επιστολή του , τους ονομάζει “νεκρούς” πνευματικά.
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς στον πρώτο του λόγο, περί εκπορεύσεως του Αγίου Πνεύματος, τους ονομάζει “οργανα του διαβόλου”!! , ο οποίος διάβολος , δια των αιρετικών, “γλώττης τον οικείον κατά της εκκλησίας επαφήκεν ιόν .”
Άλλοι πατέρες αποδίδουν σε αυτούς, διάφορους χαρακτηρισμούς όπως (ακάθαρτους, αντιπάλους Χριστού, αντικειμένους αντίχριστους κτλ).
Ο Μέγας Αντώνιος λέγει για αυτούς:
“Καμία επικοινωνία Να μην έχετε με σχισματικούς και αιρετικούς. Είδατε πώς και εγώ έφευγα από αυτούς. Φροντίστε πολύ να είστε μαζί με το Χριστό και μετά με τους Αγίους, ώστε μετά θάνατον να σας δεχθούν στις αιώνιες σκηνές ως γνώριμοι φίλοι”…
Αυτά τα λόγια βέβαια δεν θα σας τα πουν ποτέ οι προδώτες αλλοτριοεπίσκοποι και λύκοι ιερείς του σατανά.
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος προτρέπει :
” Να αποφεύγετε την επαφή με αιρετικούς όπως το δηλητήριο. Αυτοί είναι χειρότεροι από το δηλητήριο, Γιατί αυτό φτάνει μέχρι τη βλάβη του σώματος, ενώ αυτοί τη Σωτηρία της ψυχής λυμαίνονται” .
Αυτά τα λίγα ,
και να μην ξεχνάτε πως αν αυτά που γράψαμε σήμερα τα έλεγαν οι άγιοι για τους αιρετικούς της εποχής τους, Τι να πούμε εμείς για τους σημερινούς ΠΡΟΔΩΤΕΣ της πίστεως μας, οι οποίοι συγχώνευσαν όλες τις αιρέσεις και τις βλασφημίες από κτίσεως κόσμου στην παναίρεση του οικουμενισμού, η οποία νόμιμα δογματίστηκε , στην χειρότερη ληστρική σύνοδο της εκκλησιαστικής ιστορίας , πού έγινε το καλοκαίρι του 2016 στο Κολυμπάρι της Κρήτης;
Οι εικόνες της δημοσιεύσης παραπέμπουν σε ορθόδοξους ιερείς και αρχιερείς της εκκλησίας του Χριστού ;
Είναι αυτοί οι μασκοφόροι ποιμένες, εις “τύπον και τόπον Χριστού;”
Έτσι κυκλοφορούσαν οι Άγιοι Απόστολοι όταν τους έφερναν ασθενείς να θεραπεύσουν ; Σας λένε ότι είναι εις ‘τύπον Χριστού” . Έτσι κυκλοφορούσε ο Κύριος της Δόξης όταν θεράπευε τους άρρωστους ; Υπήρξε άγιος της εκκλησίας που τόλμησε να κρατήσει τα τίμια και άχραντα μυστήρια σαν αυτούς τους βλάσφημους στις φωτογραφίες;
Για αυτούς τους αποστάτες βοά ο Τρισάγιος Θεός δια στόματος του Ιερεμία απ’ τα βάθη των αιώνων:
” Οι προφήτες και οι ιερείς είναι διεφθαρμένοι. Τους έπιασα να ανεβούν και μέσα ακόμη στον ναό μου , λέγει ο Κύριος. ” Για αυτό θα γλυστρούν και θα πέφτουν στον δρόμο τους .. Ο ένας θα παρασύρει τον άλλον στο σκοτάδι και τελικά όλοι μαζί θα γκρεμιστούν . Συμφορά θα φέρω εναντίον τους το χρόνο της τιμωρίας τους . Εγώ το λέω , ο Κύριος”.(Ιερ:23, 11-12).
Ενδιαφέρονται για το μαλλί και το κρέας των προβάτων όπως λέγει ο προφήτης , και όχι για την αθάνατη ψυχή τους . Ακούστε μια ευλογημένη φωνή απ’ τους Αγίους τόπους . Έναν πραγματικά ορθόδοξο ιερέα αγιιταφείτη που έκανε το χρέος του και αποτείχησε τους αποστάτες ψευδεπισκόπους , όπως ορίζει η Εκκλησία μας δια των ιερών κανόνων της !!
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΔΑΜ .

Απάντηση