Μαρια Πρωτοπαππα : η τεχνολογια στην υπηρεσια του Δημοτη

0

protopappa-maria

Με την ανάληψη καθηκόντων της νέας Δημοτικής αρχής,
στόχος μας ήταν να αναβαθμίσουμε τις τεχνολογικές εφαρμογές του Δήμου μας,
ώστε να συμβάλλουμε στη βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη
αλλά και των εργαζομένων του Δήμου.

Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιήσαμε πλήρη καταγραφή των προβλημάτων που υπήρχαν σε κάθε υπηρεσία, με προτεραιότητα σε τμήματα που εξυπηρετούν το κοινό.
Τα πρώτα αποτελέσματα είναι πλέον ορατά.
Οι πολίτες που καταθέτουν μία αίτηση στο Πρωτόκολλο δεν είναι αναγκασμένοι να μεταβαίνουν από το υπόγειο στο δεύτερο όροφο του Δημαρχείου για τη χρέωση του εγγράφου τους, αλλά εξυπηρετούνται άμεσα και χωρίς καμία ταλαιπωρία.

Επίσης, ιδιαίτερα σημαντικό για την οργάνωση του Δήμου είναι η υπηρεσία ψηφιοποίησης που εισάγαμε, με αποτέλεσμα η αίτηση κάθε πολίτη να είναι διαθέσιμη όποια στιγμή κι αν την αναζητήσει είτε αυτό είναι μετά από ημέρες, είτε αυτό είναι μετά από χρόνια.
Μάλιστα, η συγκεκριμένη λειτουργία θα είναι διαθέσιμη και στους Αγίους Θεοδώρους σε λίγες ημέρες με αποτέλεσμα οι δημότες να απολαμβάνουν όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα συν το όφελος της καθυστέρησης που υπήρχε λόγω της απόστασης.

Συνεχίζουμε με το ίδιο πάθος και την αμέριστη αγάπη προς τους Δημότες μας και τον Δήμο Λουτρακίου- Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων.
Τα εργαλεία της τεχνολογίας είναι πολλά κι εμείς αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία για να εκμεταλλευτούμε τα οφέλη που μας προσφέρει.

 

Η Αντιδήμαρχος

Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών – Α.Α.

Πρωτοπαππά Μ. Μαρία

Απάντηση