Το Καλογεροπούλειο Ωδείο / Ίδρυμα Τεχνών και Πολιτισμού παρουσιάζει τη συναυλία με τίτλο «Ο Ύμνος της Αγάπης». Τη μουσική διεύθυνση της εκδήλωσης έχει αναλάβει ο Παναγιώτης Θεοδοσίου, ενώ συμμετέχει η Νεανική Ορχήστρα Καλογεροπούλειου (Kaloy Youth Orchestra).
Το πρόγραμμα της συναυλίας περιλαμβάνει τα εξής έργα:
- Marche de Turcs – J. B. Lully
- Te Deum – M. A. Charpentier
- Rondeau – H. Purcell
- Badinerie – J. S. Bach (σόλο φλάουτο: Άρτεμις Πετράκη)
- Andante Festivo – J. Sibelius
- Pirates of the Caribbean – K. Badelt
- O Fortuna – C. Orff
- «Ύμνος της Αγάπης του Αποστόλου Παύλου» – Καντάτα για φωνητικούς σολίστες και ορχήστρα op. 110 (Π. Θεοδοσίου)
Στη συναυλία συμπράττουν οι σολίστες:
- Inga Balabanova (σοπράνο)
- Ευαγγελία Τσίρτση (άλτο)
- Μάνος Αντωνόπουλος (τυμπάνια)



