Η νέα γενιά γηγενών μουσικών για πρώτη φορά στα Παύλεια ! 

0

Το Καλογεροπούλειο Ωδείο / Ίδρυμα Τεχνών και Πολιτισμού παρουσιάζει τη συναυλία με τίτλο «Ο Ύμνος της Αγάπης». Τη μουσική διεύθυνση της εκδήλωσης έχει αναλάβει ο Παναγιώτης Θεοδοσίου, ενώ συμμετέχει η Νεανική Ορχήστρα Καλογεροπούλειου (Kaloy Youth Orchestra).

Το πρόγραμμα της συναυλίας περιλαμβάνει τα εξής έργα:

  1. Marche de Turcs – J. B. Lully
  2. Te Deum – M. A. Charpentier
  3. Rondeau – H. Purcell
  4. Badinerie – J. S. Bach (σόλο φλάουτο: Άρτεμις Πετράκη)
  5. Andante Festivo – J. Sibelius
  6. Pirates of the Caribbean – K. Badelt
  7. O Fortuna – C. Orff
  8. «Ύμνος της Αγάπης του Αποστόλου Παύλου» – Καντάτα για φωνητικούς σολίστες και ορχήστρα op. 110 (Π. Θεοδοσίου)

Στη συναυλία συμπράττουν οι σολίστες:

  • Inga Balabanova (σοπράνο)
  • Ευαγγελία Τσίρτση (άλτο)
  • Μάνος Αντωνόπουλος (τυμπάνια)

Leave a Reply