Η ΕΡΤ το ραβασάκι και η αξιωματική αντιπολίτευση

0

Η ΕΡΤ έπαιξε πρώτη το θέμα και το επανέλαβε και στα δελτία της επόμενης ημέρας, απαντούν από το κρατικό κανάλι στον  δημοσιογράφο Χρήστο Ξανθάκη που  παρουσίασε ένα ανυπόγραφο χαρτί – δήθεν εντολή προς τους παραγωγούς της ΕΡΤ για αποσιώπηση του γεγονότος

«Πληρωμένη» απάντηση έδωσε η ΕΡΤ στην καταγγελία του δημοσιογράφου Χρήστου Ξανθάκη για επιβολή λογοκρισίας από το κρατικό κανάλι,στην υπόθεση του γεύματος Μητσοτάκη στην οικία Στεφανάδη, στην Ικαρία – για το οποίο υπήρξαν έντονες αντιδράσεις, λόγω της προσέλευσης αρκετών πολιτών, οι οποίοι δεν τηρούσαν τα μέτρα ασφαλείας για τον κορωνοϊό.

Ο Χρήστος Ξανθάκης παρουσίασε ένα ανυπόγραφο χαρτί, το οποίο – όπως ανέφερε – είχε τοποθετηθεί στο γραφείο των παραγωγών της ΕΡΤ, ως εντολή άνωθεν, το οποίο ζητούσε να μην παίζονται στα δελτία ειδήσεων φωτογραφίες και βίντεο από την επίσκεψη Μητσοτάκη στην Ικαρία. Παράλληλα, δινόταν η «εντολή» να παίζονται μόνον προσωπικά πλάνα του Δημήτρη Λιγνάδη – και να παρουσιάζεται μαζί με άλλα πρόσωπα.

Ο διευθυντής ειδήσεων της ΕΡΤ, από την πλευρά του, απάντησε  ότι η ΕΡΤ ήταν το πρώτο κανάλι που παρουσίασε το σχετικό θέμα – από το Σάββατο το βράδυ, ενώ έπαιξε τα σχετικά πλάνα και στα δελτία της Κυριακής – πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπήρξε καμία άνωθεν εντολή  για την αποσιώπηση του ζητήματος.

Η  καταγγελία Ξανθάκη

Ο  δημοσιογράφος  έγραψε στο twitter τα εξής:

χτες το μεσημέρι, στο δελτίο της ΕΡΤ1
έπαιξε η “επίσκεψη” στην Ικαρία.

προέκυψε χαμός φυσικά

και για να μην γίνει ξανά τέτοιο “λάθος”
κολλήθηκε η ανακοίνωση της φωτό στην Αίθουσα Παραγωγής…
να τη χαίρεστε τη δημόσια τηλεόραση κύριε Λιβάνιε

Φώτης Καφαράκης: Η ΕΡΤ από τα ελάχιστα κανάλια που πρόβαλλαν το βίντεο

Για λογαριασμό της ΕΡΤ απάντησε με επίσημη δήλωση ο διευθυντής ενημέρωσης Φώτης Καφαράκης.

«Ως γενικός διευθυντής Ενημέρωσης της ΕΡΤ οφείλω μια απάντηση στους υπαινιγμούς που διακινούνται στο διαδίκτυο με ένα ανυπόγραφο χαρτί για δήθεν «απαγόρευση» της μετάδοσης φωτογραφιών από την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Ικαρία.

Ιδού, λοιπόν, η επίμαχη φωτογραφία που τάχα κόπηκε από την ΕΡΤ, όπως μεταδόθηκε χθες στο μεσημβρινό δελτίο στις 12:00, στις 15:00 -στο οποίο προβλήθηκε και το βίντεο-, αλλά και στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων στις 21:00.

Σημειώνω παρεμπιπτόντως ότι η ΕΡΤ ήταν από τα ελάχιστα κανάλια που πρόλαβαν και μετέδωσαν την είδηση, ήδη από το Σάββατο το βράδυ

».

Η επίθεση ΣΥΡΙΖΑ

Στο θέμα παρενέβη ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Νάσος Ηλιοπουλος ο οποίος τόνισε

“Η επιλογή της ΕΡΤ να λογοκρίνει και να “εξαφανίζει” ειδήσεις (υπό τη διοίκηση του κ. Ζούλα, που μέχρι τις εκλογές ήταν διευθυντής του κ. Μητσοτάκη), επιβεβαιώνεται και με γραπτές οδηγίες στην αίθουσα παραγωγών. Οδηγίες που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις πρακτικές της ΥΕΝΕΔ:

Μην τυχόν παίξετε στα δελτία ειδήσεων φωτογραφίες ή βίντεο από το κορονογλέντι του κ. Μητσοτάκη στην Ικαρία.

Μην παίζετε φωτογραφίες και βίντεο του κ. Λιγνάδη μαζί με τον Πρωθυπουργό, ο οποίος τον επέλεξε για το Εθνικό Θέατρο.

Μιας και η ΕΡΤ υπάγεται απευθείας στον Πρωθυπουργό, περιμένουμε απαντήσεις από τον κ. Μητσοτάκη:

Ποιος έδωσε αυτές τις εντολές”;

Απαντήσεις ζητά το ΚΙΝΑΛ

Η ΕΡΤ – όπως και αλλά κανάλια αρχικά – αποσιώπησαν το κορωνοπάρτι του κ. Μητσοτάκη, όπως και τις αποδοκιμασίες στην Ικαρία, σχολιάζει το Κίνημα Αλλαγής.

«Δεν γνωρίζουμε αν έγινε παρέμβαση με σκονάκι (όπως καταγγέλλεται) ή με προφορική εντολή. Το βέβαιον είναι ότι έγινε» διαπιστώνει.

Ζητεί δε από την κυβέρνηση και τη διοίκηση της ΕΡΤ να δώσουν ξεκάθαρες απαντήσεις.

Απάντηση