Γυμνάσια-Λύκεια: Πότε οι καθηγητές μπορούν να μην βάλουν βαθμό στο Α’ τετράμηνο

0

Με φόντο το άνοιγμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την ερχόμενη εβδομάδα, το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε διευκρινίσεις σχετικά με τις απουσίες  και τη χορήγηση βαθμολογίας του  του Α’ Τετραμήνου, που  ολοκληρώθηκε σε Γυμνάσια και Λύκεια, με εγκύκλιο  προς όλα τα σχολεία.

Συγκεκριμένα,  ύστερα από σχετικές ερωτήσεις καθηγητών, από το υπουργείο τονίστηκε ότι βαθμός μπορεί να μην κατατεθεί μόνο σε μάθημα ή κλάδο μαθημάτων που δεν κατέστη δυνατό να διδαχθεί πάνω από δέκα ώρες.

Αναλυτικά η εγκύκλιος:

«Κατόπιν ερωτημάτων που αφορούν στη φοίτηση μαθητών/τριών και στην κατάθεση βαθμολογίας Α΄ Τετραμήνου στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσια, ΓΕ.Λ. ΕΠΑ.Λ., Ειδικά Γυμνάσια, Ειδικά Λύκεια, Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια), σας ενημερώνουμε για τα εξής:    Η καταχώριση των απουσιών γίνεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και ο χαρακτηρισμός της φοίτησης των μαθητών/τριών θα εξετασθεί κατά το τέλος του Β΄ Τετραμήνου.

Για μάθημα ή κλάδο μαθήματος που για οποιονδήποτε λόγο ενδεχομένως διδάχθηκε λιγότερο από δέκα (10) ώρες, δύναται να μην κατατεθεί βαθμολογία εάν αποδεδειγμένα και δικαιολογημένα οι διδάσκοντες δεν διαθέτουν επαρκή στοιχεία για την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις».

egyklios

Τα μέτρα πρόληψης για το άνοιγμα

Το άνοιγμα γυμνασίων και λυκείων θα «φέρει» μαζί του και μέτρα πρόληψης, όπως είναι αναμενόμενο. Αυτά θα είναι τα εξής:

– Υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους

– Διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών

– Σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες

– Χρήση αντισηπτικών

– Σχολαστικοί καθαρισμοί

– Τακτικοί αερισμοί των χώρων

– Ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.

– Σχολικοί εορτασμοί με μέτρα

– Επισκέψεις / περίπατοι ανά τμήμα.

Επιπλέον των παραπάνω, θα συνεχιστούν οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι από τον ΕΟΔΥ στα σχολεία.

Πηγη

Απάντηση