GP Ουγγαρίας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!

0

ImageHandler (15)

Πολύ ζέστη σήμερα στο Ουγγαρόρινγκ με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να αγγίζει τους 52 βαθμούς Κελσίου.

Μουδιασμένοι από το θάνατο του Μπιανκί οδηγοί και μηχανικοίπροσπαθούν να μπουν σ’ ένα ρυθμό σήμερα πρώτη μέρα του Ουγγρικού GP. Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων τη μέση και τη μαλακή γόμα στο FP1 μεγιστοποιήθηκε η χρήση της μέσης γόμας. Το στοιχείο που χαρακτήρισε την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην Ουγγαρία ήταν η έξοδος του Σέρτζιο Πέρεζ με τη Force India στη στροφή 11. Ο Μεξικάνος ήταν στην έξοδο της δεξιάς στροφής όταν το πίσω μέρος του μονοθεσίου κλώτσησε και τον οδήγησε σε περιστροφή. Εικάζεται πως μπορεί να έσπασε η πίσω δεξιά ανάρτηση. Το μονοθέσιο του Πέρεζ κατέληξε σε περιστροφή στον αέρα και τελικά ακινητοποιήθηκε αναποδογυρισμένο. Ο οδηγός βγήκε εύκολα χωρίς να έχει τραυματιστεί. Μετά την εξέταση στο ιατρείο της πίστας επέστρεψε περπατώντας στα πιτ. Από τη Force India αποφάσισαν να μη συμμετέχουν στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών καθότι δεν ήταν ακόμη απόλυτα σίγουροι για το τι προκάλεσε το ατύχημα του Πέρεζ. Η ατμόσφαιρα στα πάντοκ είναι ιδιαίτερα βαριά μετά το θάνατο του Μπιανκί και κάθε τι που σχετίζεται με την ασφάλεια βρίσκεται σε πρώτο πλάνο.



Η Force India του Σέρτζιο Πέρεζ αναποδογυρισμένη στην Ουγγαρία.


Η περίοδος συνεχίστηκε μετά από 15 λεπτά διακοπή με τους οδηγούς της Mercedes
να εναλλάσσονται στην κορυφή των χρόνων.  Η σεζόν διεκόπη ξανά μετά από αστοχία της εμπρός πτέρυγας στη Ferrari του Ράικονεν στη στροφή 12. Καθώς δεν απέμενε χρόνος για άλλη προσπάθεια οι οδηγοί δεν βγήκαν ξανά. Η άλλη Ferrari του Φέτελ είχε πρόβλημα στα ηλεκτρικά που την περιόρισε στα πιτ το πρώτο ημίωρο. Την ίδια στιγμή στη McLaren τρέφουν ελπίδες σε μια πίστα που δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο η δύναμη της μονάδας ισχύος να βρεθούν στη μέση της κατάταξης όπως το κατάφεραν με τους χρόνους που σημείωσαν σήμερα οι Αλόνσο και Μπάτον.  Άσχημες εντυπώσεις δημιούργησε η Lotus που δεν είχε λάστιχα καθώς είχε καθυστερήσει κάποια πληρωμή. Τελικά τα πήρε πιο αργά από το σύνηθες με αποτέλεσμα οι δυο οδηγοί της να κάνουν ελάχιστους γύρους στο FP1. Ειδικά για τον Πάλμερ που είχε πάρει τη θέση του Γκροζάν μόνο για το FP1 αυτό δεν ήταν καθόλου ευχάριστο.

Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:

Θέση

Οδηγός

Μονοθέσιο

Διαφορά    

Γύροι

1 Lewis Hamilton Mercedes 1m25.141s 18
2 Nico Rosberg Mercedes 0.109s 22
3 Kimi Raikkonen Ferrari 0.671s 23
4 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 0.912s 20
5 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 0.929s 17
6 Sebastian Vettel Ferrari 1.254s 14
7 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1.586s 25
8 Sergio Perez Force India/Mercedes 1.635s 14
9 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1.684s 19
10 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1.793s 27
11 Fernando Alonso McLaren/Honda 2.131s 16
12 Jenson Button McLaren/Honda 2.167s 17
13 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 2.176s 11
14 Felipe Massa Williams/Mercedes 2.240s 19
15 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 2.268s 24
16 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 2.591s 23
17 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 3.427s 9
18 Will Stevens Marussia/Ferrari 4.552s 17
19 Fabio Leimer Marussia/Ferrari 5.490s 18
20 Jolyon Palmer Lotus/Mercedes 4

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών με τη θερμοκρασία αέρα να ξεπερνά τους 33 βαθμούς Κελσίου την ώρα που στο οδόστρωμα παρέμενε στους 52 χρησιμοποιήθηκε η μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Χάμιλτον βελτίωσε το χρόνο του κατά 1.3 sec και κρατήθηκε στην κορυφή των χρόνων μπροστά από τις δυο Red Bull των Κβιάτ και Ρικιάρντο. Ο περσινός νικητής του αγώνα έμεινε από μονάδα ισχύος στην στροφή 11 και έτσι βγήκε η κόκκινη σημαία 20 λεπτά πριν την ολοκλήρωση του 90λεπτου. Αυτό δεν εμπόδισε παραταύτα το Ρικιάρντο να διατηρηθεί στην 3η θέση των χρόνων.  Αρκετά προβλήματα για το Φέτελ που είχε δυο τετακέ στις στροφές 1 και 12 προσπαθώντας να βρει το σετάρισμα που ήθελε στη Ferrari. ο Γερμανός ήταν 5 δέκατα πιο αργός από το Ράικονεν με την άλλη Ferrari. Συμμετείχαν μόνο 18 μονοθέσια καθώς οι Force India για λόγους ασφαλείας δεν πήραν μέρος.

Συνολικά οι χρόνοι της δεύτερης περιόδου ήταν:

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Διαφορά  .

Γύροι

1 Lewis Hamilton Mercedes 1m23.949s 36
2 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 0.351s 29
3 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 0.502s 16
4 Nico Rosberg Mercedes 0.719s 34
5 Kimi Raikkonen Ferrari 1.185s 30
6 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1.650s 37
7 Sebastian Vettel Ferrari 1.711s 26
8 Fernando Alonso McLaren/Honda 1.803s 31
9 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1.932s 35
10 Felipe Massa Williams/Mercedes 1.971s 31
11 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1.986s 19
12 Jenson Button McLaren/Honda 2.045s 32
13 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 2.141s 36
14 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 2.430s 36
15 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 2.493s 39
16 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 2.882s 29
17 Roberto Merhi Marussia/Ferrari 5.164s 29
18 Will Stevens Marussia/Ferrari 5.166s 28



Ο Αλόνσο στα πάντοκ με το νέο του αμόρε.

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες γι’ αύριο στις 15:00 ώρα Ελλάδος.

Απάντηση