redbull

Μετά από μία συγκλονιστική μάχη, η pole position του έκτου Grand Prix της σεζόν που διεξάγεται στο Μονακό, κατέληξε στα χέρια του Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.23.622 και κατάφερε να σπάσει το σερί των Mercedes. Έτσι, σε μία πίστα όπου η pole position συνήθως δίνει νίκη αφού τα προσπεράσματα είναι εξαιρετικά δύσκολα, ο οδηγός της Red Bull άλλαξε τα «βαρετά» μας Σάββατα και με την επίδοσή του, μας υπόσχεται ένα συγκλονιστικό Grand Prix!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Μετά τις επεισοδιακές περιόδους ελεύθερων δοκιμών, το ίδιο επεισοδιακές ήταν και οι κατατακτήριες. Αρνητικός πρωταγωνιστής ήταν ο νικητής του Grand Prix Ισπανίας, Max Verstappen, που είχε δύο ατυχήματα μέσα σε δύο ώρες. Μετά την έξοδο στη Μασνέ στο FP3, κατά τη διάρκεια του Q1 έστειλε τη Red Bull Racing RB12 στις μπαριέρες του συμπλέγματος της πισίνας, έχοντας νωρίτερα πληγώσει την ανάρτηση «γλύφοντάς» τες στην προηγούμενη στροφή. Ατύχημα που προκάλεσε την προσωρινή διακοπή της διαδικασίας.

Εκτός συνέχειας έμειναν ακόμα οι συνήθεις ύποπτοι: ο Jolyon Palmer (Renault) οι δύο Sauber και οι δύο Manor. Σε μία διαδικασία όπου μόνο οι Force India δοκίμασαν με την πολύ μαλακή γόμα, ενώ όλοι οι υπόλοιποι χρησιμοποίησαν αποκλειστικά την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli, στην κορυφή είχαμε πάλι πολύ ενδιαφέρον. Σε μία επανάληψη του FP3, o Vettel σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, με τις δύο Mercedes και τον Ricciardo να ακολουθούν.

 

Στο Q2 ο Nico Rosberg ακούμπησε τις μπαριέρες στο ίδιο σημείο που την πάτησε ο Verstappen, στην κορυφή της στροφής 15. Αλλά ο Γερμανός δεν πλήρωσε το ίδιο τίμημα. Αντίθετα συνέχισε κανονικά και γράφοντας στο φινάλε χρόνο 1.14.043, εκτόπισε από την κορυφή τον Hamilton. Εκτός συνέχειας έμειναν οι δύο Williams που είχαν πολύ κακό απόγευμα, οι δύο Haas, ο Jenson Button (McLaren) και ο Kevin Magnussen (Renault). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε το γεγονός πως η Red Bull έβγαλε τον Ricciardo με την πολύ μαλακή γόμα, κι όχι την ultra. Κι επειδή με αυτή σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, με αυτή θα πρέπει και να εκκινήσει τον αγώνα! Μία στρατηγική επιλογή άκρως ενδιαφέρουσα!

 

Με όπλο την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος της Renault (έστω και βαφτισμένη TAG Heuer), ο Αυστραλός έκανε τον καλύτερο χρόνο (1.13.622) στις πρώτες προσπάθειες του Q3, μπροστά από τον Rosberg και τις Ferrari. Την ίδια ώρα ο Hamilton αντιμετώπιζε προβλήματα, η W07 ακινητοποιήθηκε στην έξοδο του pit lane και παρότι ο Βρετανός επέστρεψε στην πίστα, δεν έκανε ανταγωνιστικό χρόνο. Και φτάσαμε λοιπόν στη δεύτερη… ζαριά εκεί όπου ο Hamilton έκανε τελικά ένα καλό γύρο αλλά αυτός ήταν αρκετός μόνο για την τρίτη θέση. Ο Rosberg δεν βελτίωσε το χρόνο του και ο Daniel Ricciardo πήρε την pole position!