GP Κίνας: Ταχύτερες οι Mercedes στις ελεύθερες δοκιμές!

0

ImageHandler (45)

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν σήμερα ταχύτερος τόσο στην πρώτη όσο και στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο της Σαγκάη.

Με κρύο και συννεφιά υποδέχτηκε η Σαγκάη ομάδες, οδηγούς και μηχανικούς για τον 3ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.

Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών ήταν αναγνωριστική της κατάστασης του οδοστρώματος και της πίστας, όλοι χρησιμοποίησαν εκεί τη μέση γόμα της Pirelli. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη διάθεση όλων των ομάδων γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο τη μέση και τη μαλακή γόμα. Με την εκτιμώμενη διαφορά ανάμεσά τους στα 1.2sec αναμένεται η μαλακή γόμα να χρησιμοποιηθεί στη μάχη της pole ενώ στον αγώνα των 56 γύρων λογικά θα μεγιστοποιηθεί η χρήση της μέσης γόμας.

Οι δυο Mercedes των Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ κυριάρχησαν στην 1η περίοδο δοκιμών με το πρωταθλητή να είναι ταχύτερος κινούμενος οριακά στο 1:39. Υπήρξαν στιγμές κατά τη διάρκεια του 90 λεπτου που οι Mercedes ήταν 2.5sec ταχύτερες από τον τρίτο προτού ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ μειώσει τη διαφορά στο δευτερόλεπτο.  Για πρώτη φορά αμφότερες οι Manor/Marussia συμπλήρωσαν γύρους χωρίς πρόβλημα.

Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος         Διαφορά Γύροι
1 Lewis Hamilton Mercedes 1m39.033s 21
2 Nico Rosberg Mercedes 1m39.574s 0.541s 21
3 Sebastian Vettel Ferrari 1m40.157s 1.124s 18
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1m40.661s 1.628s 27
5 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m41.012s 1.979s 18
6 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m41.029s 1.996s 21
7 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m41.097s 2.064s 24
8 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1m41.112s 2.079s 23
9 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m41.303s 2.270s 23
10 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m41.304s 2.271s 17
11 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m41.335s 2.302s 23
12 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m41.575s 2.542s 28
13 Jenson Button McLaren/Honda 1m41.845s 2.812s 19
14 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m41.918s 2.885s 24
15 Jolyon Palmer Lotus/Mercedes 1m41.967s 2.934s 25
16 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m42.141s 3.108s 22
17 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m42.161s 3.128s 20
18 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m42.184s 3.151s 19
19 Will Stevens Marussia/Ferrari 1m45.379s 6.346s 18
20 Roberto Merhi Marussia/Ferrari 1m46.443s 7.410s 20

Ο Φέτελ είχε μια έξοδο στη στροφή 4 στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

Στη δεύτερη περίοδο όπως ήταν λογικό η χρήση της μαλακής γόμας
οδήγησε σε χρόνους κοντά στο 1:37 με το Χάμιλτον να διατηρεί ξανά το προβάδισμα, καθώς ο Ρόσμπεργκ επικεντρώθηκε σε προσομοίωση ενός μέρους του αγώνα με τη μέση γόμα. Έτσι κάποια στιγμή λίγο πριν το τέλος βρέθηκαν ανάμεσα στις Mercedes οι Ferrari και ο Ρικιάρντο με τη Red Bull που πίεσε για καλό χρόνο με τη μαλακή γόμα. Εντυπωσίασε ο Ράικονεν με την προσπάθεια που τον έφερε στη 2η θέση, καθώς ήταν η πρώτη του με τη μαλακή γόμα. Ο Μάσα είχε μια έξοδο στα φρένα για τη στροφή 14 πρόκειται για το πιο βίαιο φρενάρισμα όλης της χρονιάς από τα 330km/h στα 85km/h.  Υπολογίζεται πως η ενέργεια που ανακτάται σ’ αυτό το φρενάρισμα (KW) είναι αρκετή για την ετήσια λειτουργία ενός ψυγείου ενεργειακής κλάσης Α.  Ο Δανιήλ Κβίατ είχε ένα πρόβλημα με τα φρένα και έμεινε στο ίδιο σημείο με το Μάσα ενώ προηγουμένως έβγαιναν καπνοί από τους αεραγωγούς των φρένων της RB11.

Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος       Διαφορά Γύροι
1 Lewis Hamilton Mercedes 1m37.219s 32
2 Kimi Raikkonen Ferrari 1m37.662s 0.443s 35
3 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m38.311s 1.092s 24
4 Sebastian Vettel Ferrari 1m38.339s 1.120s 30
5 Nico Rosberg Mercedes 1m38.399s 1.180s 35
6 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m38.737s 1.518s 10
7 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m38.850s 1.631s 27
8 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m39.032s 1.813s 26
9 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m39.142s 1.923s 32
10 Jenson Button McLaren/Honda 1m39.275s 2.056s 29
11 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m39.444s 2.225s 30
12 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m39.743s 2.524s 27
13 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m39.751s 2.532s 33
14 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m39.894s 2.675s 32
15 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1m39.971s 2.752s 28
16 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m40.151s 2.932s 28
17 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m40.423s 3.204s 7
18 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m40.868s 3.649s 24
19 Roberto Merhi Marussia/Ferrari 1m42.973s 5.754s 27
20 Will Stevens Marussia/Ferrari 1m44.564s 7.345s 8

Ενθαρρυντική ήταν η εμφάνιση των McLaren Honda που συμπλήρωσαν αρκετούς γύρους χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας. Κάποια στιγμή ο Μπάτον που βρίσκεται στη 10αδα ακούστηκε να διαμαρτύρεται έντονα για την ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου καθώς τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μέρος γλιστρούσε. Ο Αλόνσο χτες όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για το αν έχει μετανιώσει που έφυγε από τη Ferrari για τη McLaren είπε: “Όχι μόνο αν η Ferrari πάρει τον τίτλο θα μετανιώσω που έφυγα”.

Απάντηση