ΕΚΠΟΙΖΩ: Αυξήσεις 30-170% στους λογαριασμούς ρεύματος το τελευταίο τρίμηνο

0

“Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021 η διαδικτυακή Ημερίδα της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, υπό την αιγίδα της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, με θέμα «Τιμολόγηση ηλεκτρικής ενέργειας και προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών».

Στο καλωσόρισμά της η Πρόεδρος της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, νομικός κυρία Παναγιώτα Καλαποθαράκου γνωστοποίησε πως οι καταγγελίες για τις αυξήσεις στα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας έχουν εκτοξευθεί: «Το τελευταίο τρίμηνο, από την επεξεργασία λογαριασμών που έλαβε η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. διαπιστώνουμε ότι, στο ανταγωνιστικό σκέλος των λογαριασμών, οι αυξήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί είναι από 30 έως 170%. Οι καταγγελίες των καταναλωτών για τα θέματα της ενέργειας από την 6η θέση που βρίσκονταν στον πίνακα των καταγγελιών το 2017, έχουν αναρριχηθεί πλέον στη 2η θέση και διαφαίνεται πως είναι ζήτημα χρόνου να καταλάβουν την πρώτη θέση».

Η κ. Καλαποθαράκου κατέθεσε οκτώ προτάσεις για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται το δικαίωμα των καταναλωτών να έχουν τη δυνατότητα να συνάπτουν συμβάσεις τόσο με σταθερή, όσο και με κυμαινόμενη τιμολόγηση και ζήτησε μέριμνα για τα ευάλωτα νοικοκυριά.

Στον χαιρετισμό της η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κυρία Αλεξάνδρα Σδούκου σημείωσε πως το θέμα της Ημερίδας είναι το νούμερο ένα θέμα των ημερών και τόνισε: «Το δικό μας μέλημα, ως Υπουργείο, είναι να ενισχύσουμε τον ρόλο του καταναλωτή και να αναβαθμίσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών σε συνεργασία με όλους τους φορείς και τη ΡΑΕ. Η αντίδραση της κυβέρνησης στις αυξήσεις των τιμολογίων ήταν άμεση και μάλιστα η Ελλάδα ήταν μεταξύ των πρώτων χωρών στην ΕΕ που έλαβε μέτρα. Θα παρέμβουμε άμεσα κι άλλο εάν χρειαστεί, για να ανακουφίσουμε περαιτέρω τους καταναλωτές. Είναι υποχρέωσή μας να ενισχύσουμε τη διαφάνεια και η ενημέρωση των καταναλωτών».

Την ενημέρωση των καταναλωτών έθεσε ως πρωταρχικό στόχο και ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ο οποίος στον δικό του χαιρετισμό τόνισε πως η Γραμματεία γίνεται συχνά αποδέκτης καταγγελιών κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας.”

πηγή

Απάντηση