Είσαι μεσίτης; Ξεπέρασε τον ανταγωνισμό με αυτές τις συμβουλές

0

Σε καμία δουλειά δεν είμαστε μόνοι. Κάθε επάγγελμα είναι ένα πεδίο στο οποίο προσπαθούμε όχι μόνο να επιβιώσουμε, αλλά και να επικρατήσουμε επί των άλλων. Με θεμιτά πάντα μέσα, επιμορφωνόμαστε και ενημερωνόμαστε διαρκώς για κάθε νέα εξέλιξη που αφορά τον τομέα μας.

Ειδικά ένας μεσίτης, δεν νοείται να επιβιώνει στο πεδίο του μένοντας σε παλιές πρακτικές, χωρίς να παρακολουθεί τάσεις που μπορούν να τον εξελίξουν. Πώς, άλλωστε, θα μειώσει τον ανταγωνισμό, καταφέρνοντας την επικράτησή του; Ας δούμε, λοιπόν, κάποιες συμβουλές που χρειάζεται κάθε μεσίτης που θέλει να ξεχωρίζει.

  1. It’s all about networking

Η διαδικτυακή σου παρουσία μέσω ενός προσωπικού website είναι άκρως σημαντική. Όμως, εφόσον είσαι επαγγελματίας του σήμερα, θεωρούμε ότι το έχεις ήδη εξασφαλίσει αυτό το βήμα. Για να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά, φρόντισε να συμμετέχεις σε επαγγελματικές πλατφόρμες, όπως το LinkedIn, όπου μπορείς να αυξήσεις τις επαφές σου.

Με συχνά posts, αυστηρά επαγγελματικού χαρακτήρα, έρχεσαι σε επαφή με άτομα του κλάδου σου και βοηθάς το όνομά σου να μείνει στην «επιφάνεια». Σκοπός σου, λοιπόν, δεν είναι μόνο η παρουσίασή σου, αλλά και η δικτύωσή σου.

  1. Η οργάνωση ποτέ δεν είναι αρκετή

Μπορεί να θεωρείς ότι ένα από τα μεγαλύτερά σου προτερήματα είναι η οργανωτικότητά σου. Όμως, δεν παύεις να είσαι άνθρωπος. Η ανθρώπινη φύση έχει το μειονέκτημα να παραλείπει όλο και κάποια λεπτομέρεια. Συνεπώς, χρειάζεται κάποια εξωγενή βοήθεια.

Μια τέτοια βοήθεια προσφέρει απλόχερα ένα μεσιτικό πρόγραμμα, το οποίο και αποτελεί τεχνητή γραμματειακή υποστήριξη, χωρίς ωράρια. Με ένα μεσιτικό πρόγραμμα μπορείς να στέλνεις αυτόματες ειδοποιήσεις σε πελάτες σου, να έχεις ξεχωριστούς φακέλους ανά πελάτη, να κάνεις μαζικές αποστολές mails. Το πιο σημαντικό είναι ότι εξασφαλίζεις ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο με όλα σου τα ραντεβού καταγεγραμμένα, μακριά από την παλιά, κλασική ατζέντα.

  1. Μην είσαι ρομπότ αγοραπωλησιών

Πιο πάνω αναφέραμε την «ελαττωματική» ανθρώπινη φύση. Αυτήν, μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για να δώσεις το απαραίτητο ύφος στις συνδιαλλαγές σου: Δες τον άνθρωπο πίσω από τον «πελάτη», την ιστορία πίσω από το «ακίνητο». Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να κατακτήσεις κάθε άτομο που θα χρειαστεί τις υπηρεσίες σου, αφού θα δώσεις άλλη διάσταση στην εκάστοτε αγοραπωλησία. Άσε, λοιπόν, τις πολύ τεχνικές λεπτομέρειες στο μεσιτικό πρόγραμμα που σε βοηθά, και ανάδειξε τις επικοινωνιακές σου δεξιότητες.

Ένας up-to-date μεσίτης μόνο up-to-date επιλογές έχει να κάνει για να προωθήσει και να εξελίξει τη δουλειά του. Επικοινωνία, δικτύωση και συνέπεια είναι οι διαχρονικές αξίες ενός μεσίτη, που όμως, με το πέρασμα των χρόνων αλλάζουν μορφή.

Leave a Reply