Αγορές από τα e-shops: Πάντα συμφέρουσες, ανεξαρτήτως… ημέρας

0

Πολύς λόγος γίνεται εσχάτως για τις προσφορές που απευθύνονται στους καταναλωτές σε συγκεκριμένες ημέρες ή χρονικές περιόδους, είτε μιλάμε για τις παραδοσιακές εκπτώσεις είτε για τη νέα μόδα του μάρκετινγκ που λέγεται Black Friday ή Cyber Monday. Αυτές οι ημέρες συχνά αποτελούν προωθητικές ενέργειες κάποιων καταστημάτων για να ξεστοκάρουν προϊόντα τους που είναι δύσκολο να απορροφηθούν από το καταναλωτικό κοινό, ενώ κάποιες φορές δεν αποτελούν καν ευκαιρίες, αφού με τη χρήση διάφορων τρικ ορισμένοι κρατούν λίγο-πολύ τις τιμές στα ίδια επίπεδα, χωρίς κανένα ουσιαστικό κέρδος για τον πελάτη.

Ούτως ή άλλως, ο σεβασμός και το ενδιαφέρον για τον πελάτη δεν κρίνεται από κάποιες συγκεκριμένες ημέρες, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα χάρη στην εγγενή απλότητα και ευελιξία τους καταφέρνουν να κρατήσουν τις τιμές σε χαμηλά επίπεδα και να παρουσιάσουν πλήθος νέων προϊόντων στους καταναλωτές, εγγυώμενα τη γρήγορη παράδοση των παραγγελιών στα σπίτια τους και την αξιοπιστία όσον αφορά την ποιότητα των προϊόντων.

Επιπλέον, τα ηλεκτρονικά καταστήματα, ή e-shops όπως είναι γνωστά στους ψηφιακά κατηρτισμένους, αποτελούν σταθερές πλατφόρμες που λειτουργούν κάθε μέρα και οποιαδήποτε ώρα, διευκολύνοντας στις αγορές τους εκείνους που είναι χρονικά πιεσμένοι. Ειδικά όσοι έχουν αποκτήσει κάποια τριβή με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές δεν χρειάζονται παρά λίγα μόνο λεπτά για να ολοκληρώσουν μια αγορά.

Τα e-shops είναι σοβαρές επιχειρήσεις με εκπαιδευμένο προσωπικό, προϊόντα υψηλής στάθμης και μια ιστοσελίδα μπροστά ως βιτρίνα, η οποία έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να είναι απόλυτα φιλική προς τον χρήστη, κατατοπιστική και διεξοδική στην παρουσίαση των εμπορευμάτων. Δεδομένου ότι η ιστοσελίδα που βλέπει κανείς όταν αναζητά μια τέτοια εταιρεία είναι ουσιαστικά η ταυτότητά της, οι εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων πλαισιώνονται και από άλλους επαγγελματίες που θα τη στηρίξουν ακόμη περισσότερο και θα την κάνουν γνωστή και προσιτή σε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες.

Οι διαφημιστές, ειδικά εκείνοι που ασχολούνται με την ψηφιακή διαφήμιση, είναι μια επαγγελματική κατηγορία που μπορεί να ανεβάσει κατά πολύ την ιστοσελίδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Η διαφήμιση μιας εταιρείας μπορεί να γίνει τόσο με τον παραδοσιακό τρόπο όσο και με την προβολή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια πρακτική που είναι πολύ πιο οικονομική, αλλά δείχνει και να οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα, αφού όσοι έχουν έμμεση ή άμεση εμπλοκή με τα social media είναι πάρα πολύ − σχεδόν όσοι και οι χρήστες του Διαδικτύου. Ειδικά τα πιο μοντέρνα μέσα, όπως το Tik Tok και το Instagram, έχουν γιγαντωθεί σε ό,τι αφορά την παρουσία τους σε αυτό που λέμε γενικά «καταναλωτισμός».

Η βελτίωση της παρουσίας μιας ιστοσελίδας στις αναζητήσεις που γίνονται στις σχετικές μηχανές απασχολεί έναν ακόμη κλάδο που έχει προοπτικές και ανεβάζει κατά πολύ τη φήμη της. Αυτός ο κλάδος υπηρεσιών, που είναι γνωστές ως SEO (search engine optimization), αποτελεί, μαζί με τη διαφήμιση, μια βασική παράμετρο της επικράτησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος έναντι του ανταγωνισμού.

Το σίγουρο είναι πως τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν ήδη ένα αξιοσέβαστο παρελθόν ως αγοραστική επιλογή, κάτι που το έχουν καταφέρει με επιμονή και συνεχή δουλειά. Μένει να δούμε αν το ηλεκτρονικό εμπόριο θα γίνει τελικά η κυρίαρχη τάση, σε έναν κόσμο που διαρκώς προοδεύει τεχνολογικά και γίνεται όλο και πιο… εγγράμματος ψηφιακά.

Πηγή πληροφοριών: AGS | seo – προώθηση ιστοσελίδων & e-shop

Leave a Reply