32ο Ράλλυ Φθιώτιδος. Κύρκος- Πολυζώης «αφεντικά» και στο χώμα

0

KIRKOS++++(1)

Ο χωμάτινος αγώνας, αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και αποτελούνταν από 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές (Γραμμένη, Δίβρη) συνολικού μήκους 81.34 χιλιομέτρων.

Ο αγώνας αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικός για ανθρώπους και μηχανές, στοιχείο που αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι εκ των 27 πληρωμάτων  που ξεκίνησαν, τερμάτισαν τα 17.

Όσον αφορά στις αγωνιστικές επιδόσεις, οι νικητές του ασφάλτινου αγώνα Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX) πήραν από την αρχή το προβάδισμα, δίχως να το χάσουν σε κανένα σημείο του αγώνα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 2 από τις 4 Ειδικές Διαδρομές και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό. Με αυτόν τον τρόπο, έφτασαν στην 3η φετινή τους νίκη σε ισάριθμους αγώνες, αφού θυμίζουμε πως είχαν επικρατήσει και στο Ολυμπιακό Ράλλυ, που άνοιξε την αυλαία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Πίσω τους όμως, είχαμε μάχη που έληξε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή και αφορούσε στην κατάληψη της δεύτερης θέσης.

Δεύτεροι λοιπόν, τερμάτισαν τελικά οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX) που στο πρώτο σκέλος δεν είχαν σωστό στήσιμο στο αυτοκίνητό τους, κάτι που διόρθωσαν στο σέρβις και σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, ξεπέρασαν στο νήμα τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Νίκο Μουζάκη (Mitsubishi Lancer EVO IX), που πραγματοποίησαν τον πρώτο τους φετινό αγώνα με αυτοκίνητο τέτοιων προδιαγραφών.

Οι Αναγνωστάκος-Μουζάκης, έχασαν χρόνο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή λόγω ενός μικρού λάθους που τους στοίχισε λίγα δευτερόλεπτα, αλλά και λόγω λάθος ρυθμίσεων στα διαφορικά του Mitsubishi Lancer. Έπειτα διόρθωσαν τις ρυθμίσεις των διαφορικών και βελτίωσαν αισθητά τις επιδόσεις τους, σημειώνοντας μάλιστα και έναν ταχύτερο χρόνο σε Ειδική Διαδρομή, επίδοση που ο Γιάννης Αναγνωστάκος πέτυχε για πρώτη φορά στην αγωνιστική του πορεία.

Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Άρης Μαγιάφης-Ελένη Μαλακτάρη (Mitsubishi Lancer EVO IX), ενώ τους ακολούθησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που στο δεύτερο loop ταλαιπωρήθηκαν από πρόβλημα με το τούρμπο του αυτοκινήτου τους, που επηρέασε πολύ την προσπάθειά τους.

Στη μάχη της F2, νικητές αναδείχθηκαν οι τοπικοί Θόδωρος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris) που ήταν ταχύτατοι από την αρχή του αγώνα και σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην κλάση Α/5. Τους ακολούθησαν, οι επίσης Λαμιώτες Κωνσταντίνος και Αλέξανδρος Αντωνίου (Ford Escort) που εκτός από την δεύτερη θέση της F2 κατέκτησαν και τη νίκη στην κατηγορία Ε. Το βάθρο της F2, συμπλήρωσαν οι Γεράσιμος Χαλιβελάκης-Γιάννης Μαγγανάς (Nissan Almera).

Είπαν,

Λάμπρος Κύρκος:

Σήμερα όλα κύλησαν ομαλά για εμάς. Γλιστρούσαμε πολύ στην Ειδική Διαδρομή Γραμμένη, ενώ στην Ειδική Διαδρομή Δίβρη κινηθήκαμε και στα δυο περάσματα προσεκτικά, για να αποφύγουμε τις πολλές πέτρες που υπήρχαν στο οδόστρωμα. Η διοργάνωση της Υπερειδικής Διαδρομής ήταν μια πολύ έξυπνη ιδέα, κάτι που φάνηκε από το ενδιαφέρον του κόσμου. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα.

Θέμης Χαλκιάς:

Σήμερα διασκεδάσαμε πολύ. Όλα κύλησαν ομαλά για εμάς και δεν είχαμε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, πέραν από το λάθος στήσιμο που είχαμε στο πρώτο loop, όταν το αυτοκίνητο ήταν πολύ ψηλό και γλιστρούσε υπερβολικά. Είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα και συνεχίζουμε κανονικά στο Πρωτάθλημα Ελλάδος.

Γιάννης Αναγνωστάκος:

Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, όπως και η Υπερειδική που συγκέντρωσε πολύ κόσμο. Για εμάς, “αποστολή εξετελέσθη”. Σημειώσαμε δύο πολύ καλούς χρόνους, στην πρώτη Δίβρη και στη δεύτερη Γραμμένη και το χαρήκαμε πολύ. Η δική μου εμπλοκή στους αγώνες θα συνεχίσει να έχει τη μορφή που έχει ως τώρα, δηλαδή 1-2 αγώνες το χρόνο, καθαρά για τη διασκέδασή μου.

Απάντηση