Το νεο καταστημα της Wind στην Κορινθο

0

Wind-logo
Εγκαινιάστηκε το πρώτο ανακαινισμένο κατάστημα WIND στην Κορινθία
Συνολική επένδυση άνω του μισού εκατομμυρίου ευρώ για την ανακαίνιση των 5 καταστημάτων WIND στον νομό

Κόρινθος, 10 Δεκεμβρίου 2014. Νέο πρόσωπο αποκτά η WIND στην Κόρινθο, εγκαινιάζοντας το νέο της κατάστημα στην οδό Δαμασκηνού 49 στο κέντρο της πόλης.
Το συγκεκριμένο κατάστημα WIND είναι το πρώτο που ανανεώνεται από τα 5 συνολικά καταστήματα WIND στον νομό Κορίνθου και σύντομα θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα 4, ολοκληρώνοντας μία επένδυση της WIND στην τοπική αγορά της Κορίνθου που αναμένεται να ξεπεράσει συνολικά το μισό εκατομμύριο ευρώ. Το νέο κατάστημα WIND στην Δαμασκηνού 49, όπως και όλα όσα σταδιακά ανανεώνονται, χαρακτηρίζεται από φιλικότητα, υψηλή τεχνολογία, διαδραστικότητα και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Φιλοξενεί περισσότερες από 200 συσκευές smartphones και tablets τελευταίας τεχνολογίας τις οποίες ο επισκέπτης μπορεί να ανακαλύψει ζωντανά και να συγκρίνει. Στον χώρο του καταστήματος έχουν τοποθετηθεί διαδραστικές οθόνες αφής τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιούν οι πελάτες για να εξερευνούν και να επιλέγουν αυτό που τους ταιριάζει στην κινητή, τη σταθερή και το Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό.

Το νέο κατάστημα WIND στην οδό Δαμασκηνού 49 είναι ένα από τα 40 νέα καταστήματα WIND που λειτουργούν ήδη πανελλαδικά. Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας το σύνολο των καταστημάτων θα έχει ανανεωθεί μέσα στο 2015. Η συνολική επένδυση για όλη την Ελλάδα θα ξεπεράσει τα 20 εκατ. ευρώ, γεγονός που την καθιστά μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στην ελληνική λιανική αγορά.
Ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της WIND Ελλάς κ. Γιώργος Τσαπρούνης δήλωσε κατά την επίσημη πρώτη παρουσίαση του πρώτου νέου καταστήματος στην Κόρινθο: «Είναι ιδιαίτερη χαρά μας που ένα από τα πρώτα νέα μας κατάστημα εγκαινιάζεται στην Κόρινθο. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό».

Leave a Reply