Τοπικά

Κρουστοπανήγυρις : Οι αυτοδιοικητικές μεταλλάξεις του Κορινθίξ … Αυτοδιοικητικό Σχόλιο του Λάμπρου Κωστάρα

Η πολιτιστική παραγωγή του Νίκου Τουλιάτου δεν μπορεί να είναι ορατή μέσα από φακούς προσωπικών, μικροπολιτικών και κομματικών αποχρώσεων. Η συγκυρία ανέδειξε κάτι απλό : πριν λίγο καιρό, η μικροπολιτική ζωή της πόλης της Κορίνθου ζούσε με την αριστερόστροφη κριτική στην Χαρά Βέρρα και το καλτ πανηγύρι. Σήμερα, μία άλλη δεξιόστροφη κριτική ασχολείται με τον Τουλιάτο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι κρίνοντες έχουν πολιτικούς στόχους και μόνο. Τα επιχειρήματα περί ποιότητας, κουλτούρας, ηθικής κλπ είναι αστειότητες στα πλαίσια του επαρχιώτικου πολιτικού λαικισμού.

Οι κρίνοντες τη Χαρά Βέρρα που έχει κοινό 3000 δεν έχουν ακόμα εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους η ραψωδία Ομικρον του Τουλιάτου μαζεύει μόνο 100 ανθρώπους. Στο κάτω κάτω η ραψωδία κοστίζει γιατί διδάσκεται στα σχολεία ενώ το καλτ κλαρίνο δεν είναι στο πρόγραμμα σπουδών …

Οι κρίνοντες τον Τουλιάτο είναι απλώς κάποιοι που ανάλογα με τις κομματικές ανάγκες μπορεί αύριο να γίνουν μέχρι και βουδιστές αρκεί να ισοπεδώνεται ότι άξιο ενοχλεί τα πολιτικά τους σχέδια.

Ο Τουλιάτος, ως αριστερός, έχει μία υποχρέωση. Να χρησιμοποιήσει την τέχνη του ως Δούρειο Ιππο ώστε να επικοινωνήσει με τους 3000 που πάνε στη Χαρά Βέρρα. Ξέρει πως να το κάνει. Το έχει ξανακάνει με επιτυχία. Τότε, οι σημερινοί κριτές του ήταν στο ακροατήριό του σε ρόλο χειροκροτητή. Γιατί ? Γιατί τότε η μουσική του ήταν απέναντι στον δήμαρχο … Σήμερα η τέχνη του υπηρετεί την πόλη. Αυτό δεν αντέχεται …

Ζούμε τις αυτοδιοικητικές μεταλλάξεις του Κορινθίξ … Προσέξτε τι σερβίρει …

Καλημέρα σας …

Related Articles

Απάντηση

Close