Ferrari: Έτσι φανταζόμαστε τη F1 στο άμεσο μέλλον!

0

Η F1 στο μέλλον όπως την οραματίζονται οι σχεδιαστές της Ferrari.

Λίγες ώρες πριν την ατελέσφορη συζήτηση για δραματικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς της F1, η Ιταλική ομάδα έδωσε στη δημοσιότητα, ένα σχέδιο μονοθεσίου όπως το οραματίζεται για το μέλλον.

Το σχέδιο προέκυψε σε συνεργασία του σχεδιαστικού στούντιο της Ferrari (Centro Stile Ferrari) με το αεροδυναμικό τμήμα της ομάδας F1. Σύμφωνα με τους ειδικούς επί των κανονισμών, μηχανικούς της Ferrari δεν απαιτούνται επαναστατικές αλλαγές κανονισμών για να προκύψει μια τέτοια εμφάνιση στα μονοθέσια του μέλλοντος. Βασικό πλαίσιο φιλοσοφίας πίσω από το σχέδιο αυτό είναι πως ένα μονοθέσιο F1, δεν αρκεί να διαθέτει τεχνολογία αιχμής χρειάζεται και μια εμφάνιση που να μαγνητίζει τα βλέμματα, σε συνδυασμό με μια επιθετική γραμμή.

Η Ferrari έδωσε στη δημοσιότητα αυτό το σχέδιο λίγες ώρες πριν την συγκέντρωση των τεχνικών επιτελείων/ομάδων της F1 στη Γενεύη, χτες. Εκεί συζητήθηκε το μέλλον της F1, και υπήρξαν αντικρουόμενες απόψεις γύρω από το αν πρέπει να υιοθετηθούν από το 2016 αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς όπως μεγαλύτερα ελαστικά, φαρδύτερα μετατρόχια και άλλα ή πρέπει να γίνει μια μεγάλη αλλαγή το 2017 σε συνδυασμό με τις μονάδες ισχύος των 1000PS. Ομοφωνία δεν υπήρξε οπότε τα σχέδια και οι αλλαγές υποχρεωτικά θα περιμένουν ως το 2017.

Σε κάθε περίπτωση η Ferrari ζητά τη γνώμη των φιλάθλων για το εν λόγω σχέδιο. Μπορείτε να την εκφράσετε στα ελληνικά (!) εδώ.



Προσωπική μας άποψη την οποία εκφράσαμε μέσω του άνωθεν link
είναι πως πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον σχέδιο που φέρνει τα μονοθέσια της F1 λίγο πιο κοντά σ’ εμφάνιση στα σπορ αυτοκίνητα παραγωγής. Η κάλυψη της μετωπικής επιφάνειας των εμπρός τροχών θα λύσει πολλά προβλήματα στροβιλισμών που έχουν σήμερα οι αεροδυναμιστές. Το κεντρικό τούνελ κάτω από το ρύγχος θα επιτυγχάνει ομαλή/αποδοτική μορφοποίηση του αέρα προς την κοιλιά του μονοθεσίου. Ο οδηγός θα είναι πιο προστατευμένος αν το κράνος/καλύπτρα «κουμπώνει» πίσω.
Τα ελαστικά σε μεγάλες ζάντες θα είναι πολύ πιο χρήσιμα ως τεχνολογία στους κατασκευαστές ελαστικών καθότι βρίσκονται κοντά σ’ αυτά που εξελίσσουν για τα σπορ αυτοκίνητα.

Απάντηση