Menu

Τα απαραίτητα «συστατικά» για ένα επιτυχημένο e-shop

αθλουπολη

Επιδιώκετε να επεκτείνετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα στο Διαδίκτυο και σχεδιάζετε να απευθυνθείτε σε μία εταιρεία προκειμένου να κατασκευάσει το e-shop σας.

Είναι απαραίτητο ωστόσο να κατανοήσετε εξαρχής ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα από μόνο του δεν μπορεί να εξασφαλίσει την ανάπτυξη της επιχείρησή σας.

Χρειάζεται να αξιοποιήσετε επιπλέον τα εργαλεία του Digital Marketing, λαμβάνοντας υπηρεσίες για social media, διαφήμιση Adwords και υπηρεσιες SEO.

Δείτε παρακάτω γιατί σάς συμφέρει να διευρύνετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα στο Ίντερνετ και ποια «συστατικά» βοηθούν το e-shop σας να επιτύχει.

Πώς βοηθάει το e-shop τη φυσική σας επιχείρηση

Το Διαδίκτυο είναι ο «χώρος» όπου βρίσκονται οι δυνητικοί πελάτες σας.

Στην Ελλάδα, οι online καταναλωτές ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια και ξοδεύουν περίπου 1.300 ευρώ ο καθένας κάθε χρόνο.

Το e-shop που επιδιώκετε να αποκτήσετε σάς προσφέρει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε νέα πελατεία που προτιμάει το ψηφιακό shopping, αλλά και να οικοδομήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας σημειώνει αύξηση 15% κάθε χρόνο, σύμφωνα με στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GReek ECommerce Association).

Το 60% και πλέον δε, των online καταναλωτών προτιμούν να κάνουν αγορές από εγχώρια e-shops με την πιο δημοφιλή κατηγορία των ελληνικών online αγορών να αναδεικνύονται οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες.

Οι Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν ηλεκτρονικά ακόμη πακέτα διαμονής σε καταλύματα και δευτερευόντως, προϊόντα τεχνολογίας, εισιτήρια για ψυχαγωγία και προϊόντα ένδυσης και υπόδησης.

Ποια βασικά «συστατικά» πρέπει να έχει το e-shop σας

Ποια στοιχεία χρειάζεται να έχει το e-shop σας ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας του; Συνεχίστε παρακάτω για να δείτε μερικά από τα βασικά «συστατικά» που προτείνετε να συμπεριλάβετε κατά την κατασκευή του.

Επενδύστε σε ένα πρωτότυπο λογότυπο

Ένα λογότυπο που αποπνέει επαγγελματισμό ενισχύει την αξιοπιστία της επιχείρησής σας. Απευθυνθείτε σε επαγγελματία για να δημιουργήσετε ένα καινοτόμο λογότυπο για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ζητήστε από τον προγραμματιστή να τοποθετήσει το λογότυπο σε ορατή θέση του e-shop σας, στο επάνω αριστερό μέρος της σελίδας ή στο κέντρο.

Δημιουργήστε ένα λειτουργικό μενού

Συνθέστε ένα εύχρηστο μενού για το e-shop σας, που να είναι σε θέση να εξυπηρετεί τις ανάγκες των χρηστών και δυνητικών πελατών σας. Πρώτα ομαδοποιήστε τα προϊόντα που εμπορεύεστε ή τις υπηρεσίες που παρέχετε για να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρίσκουν πάντα αυτό που αναζητούν. Επιλέξτε επιπλέον, τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά (keywords) για να ονομάσετε κάθε κατηγορία στο μενού και μην παραλείψετε το πεδίο της επικοινωνίας.

Προσεκτικός σχεδιασμός κάθε σελίδας του e-shop

Είναι πολύ σημαντικό για το ηλεκτρονικό κατάστημα να αποτελείται από πολλές σελίδες, στις οποίες προβάλλονται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που παρέχονται. Κάθε σελίδα του e-shop είναι απαραίτητο να προβάλλει στους επισκέπτες τις βασικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας με μια ματιά.

Δώστε προσοχή στον χρόνο φόρτωσης

Κατά την κατασκευή του e-shop σας είναι εξαιρετικά απαραίτητο να υιοθετήσετε λογική «λιτότητας» στον σχεδιασμό του καθώς συνδράμει στην ταχύτητα της φόρτωσής του.

Η αρχική σελίδα, όσο και οι επιμέρους, πρέπει να φορτώνουν σε σύντομο χρόνο για να κερδίσετε τις εντυπώσεις των χρηστών αλλά και να τους μετατρέψετε σε πελάτες.

Οι χρήστες που πλοηγούνται στο e-shop σας δεν πρόκειται να ξοδέψουν ούτε ελάχιστο από τον χρόνο τους περιμένοντας μια σελίδα να φορτώσει -την εγκαταλείπουν.

Γι αυτό η ταχύτητα φόρτωσης συνιστά μια σπουδαία παράμετρο που επηρεάζει την επιτυχία του e-shop.

Είναι εξίσου σημαντική και για άλλο έναν λόγο: όσο πιο γρήγορα «ανοίγει» το site σας στις συσκευές των χρηστών, τόσο καλύτερη θέση θα κατακτήσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και τόσους περισσότερους χρήστες θα μπορείτε να μετατρέψετε σε πελάτες σας!

Categories:   Οικονομία

Comments

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: