Τι είναι τα Flash Sales και πως θα πετύχετε το στόχο σας;

0

Βρισκόμαστε στην καρδιά των χειμερινών εκπτώσεων και οι retailers επενδύουν σε online και offline καμπάνιες προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Τι είναι όμως αυτό που θα διαφοροποιήσει ένα eshop από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αποκτήσει το βασικό πλεονέκτημα προκειμένου να ξεχωρίσει και να προσελκύσει περισσότερο ενδιαφέρον;

Οι τακτικές εκπτώσεις-αστραπή (Flash Sales) αποφέρουν μια ανάσα ρευστότητας. Έχουν σύντομη διάρκεια, συνήθως 24-48 ώρες, και είναι ένα σημαντικό και άμεσο boost των πωλήσεων. Οι εκπτώσεις-αστραπή είναι μια έξυπνη στρατηγική που ακολουθούν μεγάλα eshops με απώτερο στόχο να κρατούν σε εγρήγορση το κοινό τους και να ενισχύουν το Loyalty.

Ας δούμε ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές για μια επιτυχημένη καμπάνια Flash Shale

Δημιουργήστε ένα event στο Facebook
Τα Facebook Events είναι ένα απλό και άμεσο κανάλι επικοινωνίας το οποίο μας επιτρέπει να συμπεριλάβουμε όλη την πληροφόρηση που χρειάζεται το κοινό στο οποίο στοχεύουμε σχετικά με την προωθητική μας ενέργεια.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η άμεση αύξηση της οργανικής κάλυψης μέσω των αποκρίσεων «attending» και «interested» και «maybe» των χρηστών. Το Facebook θα εμφανίσει το event μας σε εκείνους τους χρήστες που έχουν περισσότερες πιθανότητες να το παρακολουθήσουν με βάση τις προτιμήσεις τους, τα ενδιαφέροντα και τα Likes τους σε παρεμφερείς σελίδες.

Όσοι επιλέξουν «attending» και «interested» θα λαμβάνουν ενημερώσεις και updates σχετικά με το event ενώ μπορούν να καλέσουν και φίλους τους μέσα από την επιλογή «Invite» αυξάνοντας τη δυναμική του.

Pre-launch campaign
Είναι σκόπιμο να λανσάρουμε μια καμπάνια που θα προετοιμάζει το κοινό για την επικείμενη προωθητική ενέργεια. Να δημιουργήσουμε δηλαδή μια προ-διαφήμιση η οποία θα ενημερώνει αλλά και θα δημιουργεί προσδοκίες στους καταναλωτές. Η καμπάνια αυτή ξεκινά μερικές ημέρες νωρίτερα από την ημέρα των εκπτώσεων με σκοπό να γίνει μια «προθέρμανση» για το τι έπεται χτίζοντας μεγαλύτερο engagement. Που μπορεί να βοηθήσει αυτό πρακτικά; Με ένα «ζεσταμένο» ακροατήριο, το retargeting γίνεται παιχνιδάκι!

Αντίστροφη μέτρηση
Η αντίστροφη μέτρηση είναι μια τακτική…ψυχολογίας! Δημιουργούμε στο κοινό μια αίσθηση αναμονής αυξάνοντας τις προσδοκίες του. Πέντε ημέρες πριν τις Flash Sales ξεκινάμε να ποστάρουμε περιεχόμενο και φωτογραφίες στα social media assets μας Facebook και Instagram) μετρώντας αντίστροφα για την μεγάλη ημέρα!

Είναι σημαντικό σε κάθε post να συμπεριλαμβάνουμε την ημερομηνία των εκπτώσεων, πόσες ημέρες απομένουν και ένα ελκυστικό Call To Action.

Με τον τρόπο αυτό δίνουμε χρόνο στους δυνητικούς πελάτες να επισκεφθούν το eshop, να επιλέξουν τα αντικείμενα που επιθυμούν, να τα προσθέσουν στο καλάθι και να επιστρέψουν για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους σε εκπτωτικές τιμές.

Stories
Τα stories σε Instagram και Facebook είναι ένα από τα δημοφιλέστερα εργαλεία. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τη δυναμική τους για επιπλέον οργανική κάλυψη, ανεβάζοντας stories αντίστροφης μέτρησης παράλληλα με τα posts.

Και σε αυτή την περίπτωση είναι σημαντικό να αναφέρονται ξεκάθαρα η ημερομηνία και το ποσοστό της έκπτωσης όπως και τα προϊόντα στα οποία αφορά, αφού ένα μήνυμα είναι οπτικοποιημένο μένει πιο εύκολα στη μνήμη των χρηστών. Ένας άλλος έξυπνος και άμεσος τρόπος είναι η κοινοποίηση live περιεχόμενου με εκπροσώπους του Brand να μιλούν και να προετοιμάζουν το κοινό για τις εκπτώσεις.

Καμπάνια μετατροπών για την ημέρα της έκπτωσης
Μία παράλληλη βοηθητική ενέργεια είναι μια καμπάνια σε Facebook και Instagram για μετατροπές την ημέρα των Flash Sales. Αφού επιλέξουμε το είδος μετατροπών που θέλουμε να ενισχύσουμε (π.χ. ολοκλήρωση αγοράς), εισάγουμε το μέσο στοχευόμενο CPA και τον προϋπολογισμό μας και ο αλγόριθμος του Facebook κάνει τη δουλειά που ξέρει, στη συγκεκριμένη περίπτωση να φέρει μετατροπές.

πηγη

Leave a Reply