Το LinkedIn είναι ένα δυναμικό κοινωνικό δίκτυο που αν χρησιμοποιηθεί με σωστή στρατηγική μπορεί να προσθέσει κύρος σε μια επιχείρηση. Αν και είναι λιγότερο μαζικό από το Facebook και το Instagram, τυγχάνει μεγάλης αποδοχής παγκοσμίως ενώ οι χρήστες του είναι αφοσιωμένοι και το θεωρούν έγκυρο και αξιόπιστο.

Ποιο περιεχόμενο «δουλεύει» στο LinkedIn

Το LinkedIn θεωρείται πολύ πιο σοβαρό και στιβαρό από τα υπόλοιπα social media. Συχνά οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες για μια επιχείρηση ή το χρησιμοποιούν για να μαθαίνουν τα νέα που τους αφορούν σε επαγγελματικό κυρίως επίπεδο. Επιπλέον χρησιμοποιούν το LinkedIn για να βρουν τον επόμενο συνεργάτη τους.

Κάθε προφίλ στο LinkedIn είναι προσωπικό και προβάλει τα ενδιαφέροντα, τις δεξιότητες, την εργασιακή εμπειρία καθώς και στοιχεία του χαρακτήρα κάθε χρήστη. Για να συνδεθεί κάποιος με έναν άλλο χρήστη σημαίνει πως κάποια από τα παραπάνω στοιχεία τον αφορούν και θέλει να τον γνωρίσει καλύτερα.

Επομένως οι ακόλουθοι περιμένουν από το χρήστη να αναρτά ποιοτικό περιεχόμενο που να αφορά στη δουλειά ή την επιχείρησή του, σε καινοτομίες ή νέα της αγοράς. Ποστάροντας άσχετο ή αδιάφορο περιεχόμενο χάνεται η αξιοπιστία και ο αριθμός των followers μειώνεται δραματικά.

Σκεφτείτε πριν γράψετε

Κάντε μια μικρή έρευνα πριν ανεβάσετε το post σας. Δείτε τι ενδιαφέρει τους φίλους σας, σε ποιες δημοσιεύσεις αλληλεπιδρούν ή τι απασχολεί την επικαιρότητα και γράψτε κάτι σχετικό.  

Κάντε τα post πιο ενδιαφέροντα

Εκμεταλλευτείτε και τους 1300 χαρακτήρες που σας προσφέρει κάθε ανάρτηση στο LinkedIn για να γράψετε μια αναλυτική περιγραφή στο  post σας. Προσθέστε μια ελκυστική εικόνα και το link που να παραπέμπει στο άρθρο που δημοσιεύεται. Όσες περισσότερες και πιο εμπεριστατωμένες πληροφορίες συμπεριλάβετε τόσο το καλύτερο.

Ανεβάστε περισσότερες φωτογραφίες

Αν μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις φανταστείτε πόσες ιστορίες μπορείτε να αφηγηθείτε σε έξι φωτογραφίες! Στο LinkedIn εμφανίζεται μια φωτογραφία και το σύμβολο + με τις επιπλέον φωτογραφίες του post. Κάθε κλικ στις επιπλέον φωτογραφίες καταχωρείτε από την πλατφόρμα σαν ξεχωριστή αλληλεπίδραση.

Χρησιμοποιήστε μια εικόνα για να αφηγηθείτε την ιστορία σας. Έτσι κάνετε το περιεχόμενο πιο ενδιαφέρον.
Μοιραστείτε φωτογραφίες από ένα κλαδικό ή εταιρικό event στο οποίο συμμετείχατε δημιουργώντας ένα αίσθημα οικειότητας.
Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες για να δώσετε πρόσθετη αξία σε έξι (ή περισσότερα) brands
Tip: Συνοδεύστε τις αναρτήσεις σας με πρωτότυπες φωτογραφίες που να αποτυπώνουν την προσωπικότητά σας. Χρησιμοποιήστε προσωπικές φωτογραφίες και όχι εικόνες από image bank. Επιπλέον προτιμήστε εικόνες με πρωταγωνιστές ήρωες της καθημερινότητας, ανθρώπους και όχι αφηρημένα τοπία.

Κοινοποιήστε PDFs και Infographics

Συνδυάστε φωτογραφίες και ενημερωτικό κείμενο, ανεβάζοντας ένα pdf ή ένα περιεκτικό Infographic. Κάντε το Pdf σας να τραβήξει την προσοχή περιλαμβάνοντας ελκυστικές εικόνες, ενημερωτικούς τίτλους και υπότιτλους αλλά και ποιοτικό περιεχόμενο. Έτσι η ανάρτησή σας θα μοιάζει πολύ επαγγελματική και έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσει το ενδιαφέρον κάποιου.

Παραδείγματα περιεχομένου που μπορείτε να αναρτήσετε με αυτό τον τρόπο:

Αφηγηθείτε μια ενδιαφέρουσα, ενημερωτική ιστορία μέσα από κείμενο και εικόνες
Δώστε περιληπτικά τα key take outs ενός σεμιναρίου, παρουσίασης ή ενός podcast
Κοινοποιήστε trends ή πληροφορίες για κάποια γεγονότα που θα συμβούν στο μέλλον
Μοιραστείτε στατιστικά, έρευνες και άλλα στοιχεία σχετικά με τον κλάδο ενασχόλησής σας
Εκμεταλλευτείτε τον αλγόριθμο του LinkedIn

Κάνετε προσπάθειες αλλά οι αναρτήσεις σας δεν έχουν την ανταπόκριση που περιμένετε; Υπάρχουν μερικοί τρόποι να «ξεγελάσετε» τον αλγόριθμο του LinkedIn και να αυξήσετε τις εμφανίσεις σας. Παραδείγματα:

Μην οδηγείτε τους χρήστες σε άλλα sites αλλά κρατήστε τους όσο το δυνατόν περισσότερο στην πλατφόρμα. Δεν είναι αθέμιτο να χρησιμοποιείται εξωτερικά Link ωστόσο είναι προτιμότερο να εμπεριέχεται την πληροφορία στην ανάρτησή σας. Ακόμα και αν τα βίντεο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε δεν ξεπερνούν τα 10 λεπτά μη διστάζετε να τα ανεβάζετε στο LinkedIn.
Χρησιμοποιήστε τα hashtags ώστε να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο με την ανάρτησή σας. Προσέξτε τα hastags να είναι αντιπροσωπευτικά και να συνάδουν με το περιεχόμενο του Post σας. Μη χρησιμοποιείται πάρα πολλά, τρία hashtags είναι αρκετά για κάθε post.
Απαντήστε στα σχόλια των αναγνωστών και εμπλακείτε όσο το δυνατόν περισσότερο στη συζήτηση.
Βελτιώστε τα υπάρχοντα posts

Τώρα που ξέρετε τον τρόπο για να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες με τις αναρτήσεις σας, μπορείτε να ανατρέξετε στις παλιότερες δημοσιεύσεις σας και να τις «ζωντανέψετε» ξανά!

Αλλάξτε τον τίτλο σε παλιότερα post για να είναι πιο σαφής και πιο ενημερωτικός (Προχωρήστε σταδιακά σε αλλαγές και μην τις κάνετε όλες την ίδια μέρα)
Αλλάξτε τις φωτογραφίες! Ανεβάζοντας νέο οπτικό υλικό μπορείτε να απευθυνθείτε σε διαφορετικό κοινό χωρίς να επαναλάβετε την ίδια δημοσίευση.
Αλλάξτε τον τρόπο της δημοσίευσης. Έστω ότι θέλετε να ανεβάσετε ένα άρθρο από το προσωπικό σας ιστολόγιο. Μπορείτε να ανεβάσετε όλο το κείμενο στο LinkedIn, να ανεβάσετε μόνο το link που θα οδηγεί στο άρθρο, ή να το ανεβάστε ως pdf με εικόνες, bullet points, γραφικά και στατιστικά.
Θυμηθείτε ότι το LinkedIn είναι μια δυναμική  πλατφόρμα που μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα στην επαγγελματική σας εξέλιξη. Αξιοποιήστε σωστά τις δυνατότητες που σας προσφέρει είτε ατομικά είτε ως επιχείρηση και μείνετε συντονισμένοι με τους εκπροσώπους της αγοράς.