Μέτρα για την ενόχληση που δημιουργούν τα «πειραγμένα» οχήματα δικυκλιστών -και όχι μόνο- σκέφτεται να λάβει η κυβέρνηση, καθώς εξετάζεται η επαναφορά της κάρτας θορύβου για τις μοτοσικλέτες, αλλά και των αυστηρών ποινών στα συνεργεία που προχωρούν σε παρεμβάσεις, σύμφωνα με όσα τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, μέσω ραδιοφωνικής του συνέντευξης.

Όπως χαρακτηριστικά είπε στον Real FM, «σκεφτόμαστε να επαναφέρουμε την κάρτα θορύβου για τα δίκυκλα και όλα τα οχήματα, αλλά και κάποιες αυστηρές ποινές στα συνεργεία που προχωρούν σε διάφορες παρεμβάσεις στα δίκυκλα, ή και γενικότερα σε οχήματα, όπως η αφαίρεση του φίλτρου που συγκρατούν τα σωματίδια που εκπέμπουν από τους ρύπους».

Όπως συμπλήρωσε, «θα πρέπει να εξετάσουμε και τον εξοπλισμό των λιγοστών οχημάτων που διαθέτει το υπουργείο Μεταφορών με τα ειδικά μηχανήματα μέτρησης, τα ντεσιμπελόμετρα έτσι, ώστε να ξεκινήσουν τα μεικτά κλιμάκια ελέγχου και με τη συνδρομή της Τροχαίας αλλά και με τις αρμόδιες υπηρεσίες των περιφερειών. Είναι ένα ελάχιστο δείγμα πολιτισμού που μπορούμε να προσφέρουμε στους πολίτες και αυτήν τη στιγμή υφίστανται τη συγκεκριμένη όχληση».

Όσον αφορά για το θέμα των εξατμίσεων, επισήμανε πως «πρέπει να υπάρξουν συνολικές δράσεις για τον έλεγχο των εξατμίσεων και των άλλων εξαρτημάτων για το εάν είναι συμβατά και με τον θόρυβο και με άλλες προδιαγραφές. Συμφωνώ ότι πρέπει κάποιες πρωτοβουλίες να ληφθούν και σε αυτό το επίπεδο. Είναι ένα φαινόμενο που πρέπει να πατάξουμε, ή έστω να περιορίσουμε στο ελάχιστο».

Σχετικά με την ηχορύπανση από τα ηχεία στα αυτοκίνητα, ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε ότι «αυτό είναι αρμοδιότητα και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και αν είναι κάτι εκτός νομιμότητας, τότε θα πρέπει να αντιμετωπιστεί».

Αναφορικά με τους χώρους στάθμευσης για τα μηχανάκια, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών υποστήριξε ότι «υπάρχει ένας νόμος του 2003 που προέβλεπε την έκδοση μιας ΚΥΑ, η οποία θα καθόριζε τα αρμόδια όργανα, τους χώρους και τις προϋποθέσεις για τη διατήρηση και λειτουργία σταθμών δίκυκλων και μοτοποδηλάτων, η οποία παρέμεινε ανενεργή. Υπάρχουν οικόπεδα που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν ως χώροι στάθμευσης. Αυτή τη στιγμή είναι ολοκληρωμένη η υπουργική απόφαση, θα σταλεί και στο Περιβάλλοντος και προχωράμε».

πηγη