Menu

Τα περιστέρια «λατρεύουν» συγκεκριμένα αγάλματα.

αθλουπολη
Δεν πιστεύω στην μετενσάρκωση ή μετεμψύχωση αλλά κάποια περιστέρια με βάζουν στον πειρασμό να αναθεωρήσω τις απόψεις μου.

Λίγα όμως λόγια για την μετενσάρκωση. Η μετενσάρκωση (ή μετεμψύχωση) είναι η επιστροφή στη ζωή κάποιας ψυχής (της οποίας το σώμα έχει πεθάνει) σε διαφορετικό σώμα.
Η θεωρεία της Μετενσάρκωσης ή της Προΰπαρξης ήταν γνωστή στην Αρχαία Ελλάδα και περικλειόταν στα Ελευσίνια δόγματα αλλά και στα Ορφικά θεσπίσματα.
Ο Πυθαγόρας στη θεωρία του περί μετεμψύχωσης στήριξε όλο το περί αθανασίας και μέλλουσας ζωής σύστημά του.
Ο Σωκράτης επίσης υποστήριζε την προΰπαρξη των ψυχών.
Σύγχρονος του Πυθαγόρα αφού έζησε και αυτός γύρω στα 600π.Χ ήταν ο Βούδας ο οποίος ανέλυσε και καθιέρωσε με πειστικότητα την θεωρία της μετενσάρκωσης και την προΰπαρξη των ψυχών.
Ένας από τους μεγαλύτερους χριστιανούς θεολόγους ο Ωριγένης σε όλα τα έργα του διατύπωνε το πιστεύω του στο δόγμα της Μετενσάρκωσης.
Οπαδοί των απόψεων του Ωριγένη ήταν μεγάλες μορφές της χριστιανικής εκκλησίας:
Μέγας Αθανάσιος, Μέγας Βασίλειος, Γρηγόριος Ναζιανζηνός, Γρηγόριος Νύσης Διονύσιος Αρεοπαγίτης, Ιωάννης Χρυσόστομος, Μέγας Φώτιος, Δίδυμος ο τυφλός διευθυντής της Κατηχητικής Σχολής Αλεξάνδρειας.

Ήρθε όμως η 5η Οικουμενική σύνοδος που έγινε στην Κωνσταντινούπολη με την συμμετοχή του αυτοκράτορα Ιουστινιανού να καταδικάσει τον Ωριγένη και την θεολογία του καθώς και την δογματική του διατύπωση για την προΰπαρξη-μετενσάρκωση.
Οι λεγόμενοι «Γνωστικοί» Χριστιανοί και οι Μανιχαϊστές πίστευαν επίσης στην Μετενσάρκωση.

αθλουπολη

Categories:   Επικαιρότητα

Comments

Απάντηση