Menu

Ποια είναι τα 7 χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα λογότυπο στις επιγραφές;

Το λογότυπο μιας επιχείρησης πρέπει να βρίσκεται παντού. Στη διαδικτυακή της παρουσία, σε όλα της τα έγγραφα, στις διαφημίσεις της και φυσικά στις επιγραφές της. Βασικά, το λογότυπο είναι ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους να κερδίσει η επιχείρηση σε brand awareness, σε συμπάθεια και τελικά σε πελατεία. Ένα σωστά σχεδιασμένο λογότυπο προσελκύει την προσοχή του χρήστη, εντυπώνεται στο μυαλό του και τελικά τον οδηγεί να μάθει περισσότερα για το brand και να το επιλέξει στις αγορές του. Ειδικά για τις επιγραφές, το λογότυπο επιτελεί το σημαντικό στόχο της άμεσης προσέλκυσης της προσοχής, ώστε ο περαστικός να γίνει πελάτης. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, πρέπει να πληροί κάποια πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, ώστε αυτός ο στόχος να ικανοποιηθεί. Διαβάστε παρακάτω ποια είναι αυτά και τι ακριβώς σημαίνουν. Το λογότυπο στις επιγραφές, λοιπόν, πρέπει να είναι:

Χαρακτηριστικό

Χαρακτηριστικό λογότυπο σημαίνει ότι είναι μοναδικό και διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο, ώστε να ξεχωρίζει ανάμεσα στο πλήθος και να μένει στο μυαλό όποιου το βλέπει. Ένας από τους σπουδαιότερους τρόπους να τραβήξει μια επιγραφή την προσοχή του κοινού είναι το λογότυπο σε αυτή να μην συγχέεται με άλλα τόσο γειτονικά όσο και σε πιο ευρεία κλίμακα.

Διακριτό

Διακριτό λογότυπο σημαίνει ότι έχει καθαρότητα, δηλαδή ότι ο καθένας θα μπορεί να το αναγνωρίσει αν το δει λίγο αργότερα κάπου. Η αναγνωρισιμότητα του λογότυπου στις επιγραφές είναι αυτή που θα καθορίσει αν η επιγραφή μπορεί τελικά να συμβάλει στο brand awareness.

Προσαρμόσιμο

Όπως προαναφέρθηκε, ένα λογότυπο δεν πρέπει να βρίσκεται μόνο στις επιγραφές αλλά παντού. Και επειδή το λογότυπο για κάθε επιχείρηση είναι ένα, αυτό πρέπει να είναι προσαρμόσιμο, δηλαδή να μπορεί να ταιριάξει οπουδήποτε και αν πρέπει να χρησιμοποιηθεί. Από την επιγραφή μέχρι το επιστολόχαρτο, μια κούπα ή ακόμα και ένα μπλουζάκι.

Αξιομνημόνευτο

Το λογότυπο πρέπει να μένει κυριολεκτικά αξέχαστο στον καταναλωτή. Αυτό θα συμβεί αν μπορεί να αποτυπωθεί εύκολα στο μυαλό του αλλά και αν εκείνος αισθανθεί, έστω και υποσυνείδητα, ότι αξίζει να κρατήσει αυτή την πληροφορία. Άμεσοι συνειρμοί που γίνονται όταν κανείς βλέπει το λογότυπο θα απομνημονευθούν μαζί με αυτό, οπότε απαιτείται οι συνειρμοί αυτοί να είναι σχετικοί με το προϊόν ή την υπηρεσία του brand αλλά και άμεσοι.

Καθολικό

Καθολικό λογότυπο σημαίνει να μπορεί να απολαμβάνει αποδοχής από πολλούς ανθρώπους με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι στη δημιουργία ενός logo για επιγραφές, αφού θα το δουν άπειροι άνθρωποι που διαφέρουν ουσιωδώς.

Διαχρονικό

Το λογότυπο, ειδικά πάνω στις επιγραφές, πρέπει να είναι άφθαρτο στο χρόνο, δηλαδή να φέρει διαχρονικά χαρακτηριστικά. Γι’ αυτό, καλό είναι να αποφύγετε τα πολύ εξεζητημένα λογότυπα με ιδιαίτερα μοντέρνα και εντυπωσιακά στοιχεία.

Απλό

Ένα χαρακτηριστικό που περιλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα είναι η απλότητα. Εδώ στόχος είναι να αφαιρεθούν μέσω της απογύμνωσης οι περιττές λεπτομέρειες, για να επιτευχθεί η μέγιστη απλότητα και αυτοσυγκράτηση. Έτσι, θα παρουσιαστεί μια καθαρή και ταυτόχρονα ξεκάθαρη λύση που τελικά θα επιτελεί και όλους τους παραπάνω στόχους.

Άρθρο από επιγραφές Proothisi

Categories:   advertorial, Τοπικά

Comments

Απάντηση