Menu

Ο Κορινθιος μηχανικος της SEG Racing Academy

αθλουπολη

Ο Παναγιώτης Θεοχάρης γεννήθηκε στη Δημητσάνα Αρκαδίας το 1972 και το 1979 εγκαταστάθηκε οικογενειακώς στην Κόρινθο. Επαγγελματικά ξεκίνησε τη δική του οικογενειακή επιχείρηση το 1995 στο χώρο των μοτοσικλετών, ενώ το 1997 έγινε η 1η ελληνική εταιρεία που κατασκεύασε προϊόντα στην Ιαπωνία με το δικό της brand (THEOHARIS BY TAKEGAWA), κάτι το οποίο έκανε την επιχείρηση ευρέως γνωστή στον ελληνικό χώρο αλλά και τον ευρωπαικό, ενώ παράλληλα εισήγαγε ανταλλακτικά αγωνιστικών μοτοσικλετών και με τα κατάλληλα μέσα βελτίωνε την απόδοση αυτών.

Η συμμετοχή του στους αγώνες είχε ξεκινήσει προτύτερα, αφού μόλις το 1990 ήταν ο νεότερος ηλικιακά αγωνιζόμενος στο χώρο της μοτοσικλέτας. Στο διάστημα 1995-2000 παρουσιάστηκαν δουλειές του σε περιοδικά μοτό ενώ το 2000 ξεκίνησε η αγωνιστική συμμετοχή παρέχοντας τεχνική υποστήριξη στον Jerard Dellepine για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Super Motard. Μέχρι και το 2003 παρείχε τεχνική υποστήριξη σε Έλληνες και ξένους αθλητές σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ ταυτόχρονα συμμετείχε στο αντίστοιχο ελληνικό πρωτάθλημα Super Motard και ταχύτητας.

Λίγα χρόνια μετά, έχοντας αποκομίσει τεράστια εμπειρία από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο Παναγιώτης Θεοχάρης ξεκίνησε την επαγγελματική του ενασχόληση με το ποδήλατο για να είναι σήμερα μηχανικός της κορυφαίας ποδηλατικής ακαδημίας SEG Racing Academy.

Ποσά χρόνια ασχολείσαι με το service ποδηλάτων και πότε ξεκίνησες να εργάζεσαι ως μηχανικός;

Με το service των ποδηλάτων και τη μηχανική υποστήριξη ασχολούμαι 10 χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί πως τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε δημιουργήσει το πρώτο TACX DEMO STATION πανελλαδικώς και αντίστοιχα το μοναδικό ZWIFT EXPERIENCE DEALER, ανάγοντας την έννοια της ποδηλασίας σε άλλο επίπεδο μέσω της πραγματικής προσομοίωσης και προπόνησης σε απόλυτα ελεγχόμενο περιβάλλον. Η νοοτροπία σιγά-σιγά αλλάζει κι αυτό μόνο ευχάριστο μπορεί να είναι.

Πώς ήρθες σε επαφή με τους ανθρώπους της SEG Racing Academy. Ποιοι θεωρείς είναι οι λόγοι που σε επέλεξαν;

Η επαφή με τη SEG έγινε το 2015 μέσω του Βασίλη Αναστόπουλου με τον οποίο συνεργαζόμουν με μεμονωμένους αθλητές. Με πρότεινε ο Βασίλης κι έπειτα από μία πολύ επιτυχημένη, αλλά και πολύ δύσκολη πρώτη χρονιά στο Λουτράκι, η συνεργασία μας θεωρώ ότι έχει τεθεί σε γερή βάση.

Πόσο δύσκολο είναι για έναν μηχανικό να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις μιας ποδηλατικής ομάδας υψηλού επιπέδου όπως η SEG Racing Academy; Περιέγραξέ μας μια τυπική μέρα στους αγώνες.

Όταν υπάρχει απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία με ένα αντίστοιχο background δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας ή προβληματισμού.

Μία τυπική ημέρα στους αγώνες ξεκινάει από τις 07:00 και τελειώνει ίσως(!) γύρω στις 22:00…

Οι τεχνολογικές εξελίξεις αναπτύσσονται διαρκώς στην ποδηλατική βιομηχανία για χάρη της βελτίωσης της απόδοσης. Προσαρμόζεσαι εύκολα σε αυτές τις αλλαγές;

Σαν μηχανικός, προσπαθώ να δημιουργώ τις εξελίξεις, όπως έκανα και παλιότερα στο χώρο της μοτοσικλέτας γι’ αυτό και ναι, μου είναι εύκολο να προσαρμοστώ σε οποιαδήποτε αλλαγή. Μην ξεχνάμε πως και η SEG Racing Academy συμμετέχει στην εξέλιξη προϊόντων, κάτι που σημαίνει αυτόματα πως η γνώση και η γνώμη των μηχανικών κρίνεται βαρύνουσας σημασίας για το feedback προς τους κατασκευαστές.

Παναγιώτης Θεοχάρης

Υπάρχουν στην ομάδα αναβάτες με ιδιαίτερες απαιτήσεις γύρω από το στήσιμο του ποδηλάτου;

Ο κάθε αναβάτης έχει κάποιες «μικρές» απαιτήσεις για το στήσιμο, εμείς φροντίζουμε να τους εξασφαλίζουμε αυτές.

Ποιο είναι κατά τη γνώμη σου το κλειδί για ένα αξιόπιστο και αποδοτικό αγωνιστικό ποδήλατο;

Από τη δική μου τεχνική σκοπιά, ο έλεγχος και ο επανέλεγχος του ποδηλάτου πριν την εκκίνηση εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή απόδοση, σε συνδυασμό φυσικά με κάποια τεχνικά tips που μας εγγυώνται την καλύτερη δυνατή λειτουργία των μηχανικών εξαρτημάτων.

Θυμάσαι να μας περιγράψεις την πιο επεισοδιακή αγωνιστική ημέρα σε αυτό το διάστημα που είσαι μηχανικός της SEG Racing Academy;

Η κάθε αγωνιστική μέρα είναι επεισοδιακή! Γιατί το κάθε χιλιόμετρα σε κρατά σε συνεχή εγρήγορση. Αν πρέπει όμως να αναφερθώ κάπου, θυμάμαι έντονα τις στιγμές που τερμάτιζαν με νίκη στο κάθε ετάπ. Η ένταση μέσα στο αυτοκίνητο ήταν πολύ μεγάλη αλλά δεν μπορώ να την εκφράσω με λόγια…

Τι είναι αυτό που σου αρέσει πιο πολύ και τι σε κουράζει περισσότερο σε αυτήν τη δουλειά;

Αυτό που μου αρέσει είναι η δουλειά ως δουλειά και αυτό που με κουράζει είναι όλοι οι «γνώστες» έξω από τη δουλειά.

Πώς φαντάζεσαι επαγγελματικά τον εαυτό σου στο μέλλον. Σκοπεύεις να παραμείνεις στην αγωνιστική σκηνή για αρκετά χρόνια;

Σαφώς και συνεχίζω τη συνεργασία μου με την SEG Racing Academy. Επίσης, κατά τη διάρκεια του ΤΟUR DE BRETAGNE ήρθα σε επαφή με μηχανικούς άλλων ομάδων, οι οποίοι με ρώτησαν εάν θα ήθελα να συνεργαστώ στο μέλλον μαζί τους και έχω αφήσει ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο, χωρίς όμως να παραβλέπω και τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις στην Ελλάδα, οι οποίες είναι αυξημένες.

Αυτό που θα ήθελα να τονίσω είναι ότι χωρίς το ζήλο και την επιμονή του Βασίλη (Αναστόπουλου) τίποτα δεν θα είχε επιτευχθεί. Του οφείλω πολλά και στη SEG Racing Academy θα είμαι όσο είναι και αυτός παρών.

Πώς σου αρέσει να περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο. Χρησιμοποιείς το ποδήλατο σε καθημερινή βάση;

Ποδήλατο κάνω καθημερινά, ξεκλέβοντας λίγο χρόνο από τη δουλειά μου. Διαβάζω αρκετά (άρθρα κ.ά.) ώστε να είμαι διαρκώς ενημερωμένος και, φυσικά, παρακολουθώ αγώνες ποδηλασίας, αφού πλέον παιδιά από την 1ηχρονιά μου στην ομάδα είναι ήδη επαγγελματίες, οπότε φαντάζεστε πόσο χαρούμενος και περήφανος νιώθω παρακολουθώντας τους και μιλώντας μαζί τους.

πηγη

αθλουπολη

Categories:   Επικαιρότητα, Τοπικά

Comments

Απάντηση