Τι είναι καλό να περιορίσεις
Δεν είναι εύκολο να κάνουμε δίαιτα, είναι γεγονός. Και πολλές φορές μας φαίνονται υπερβολικά τα όσα μας ζητούν να κόψουμε οι διατροφολόγοι για να χάσουμε τα πολυπόθητα κιλά. Αλήθεια, όμως, τι θα ήταν αυτό που δε θα έτρωγε ή δε θα έπινε με τίποτα ένας διατροφολόγος;

Έρευνες και απαντήσεις των ίδιων κατά καιρούς έδειξαν τα εξής…

Ρυζογκοφρέτες

Κι όμως το ότι πολλοί θεωρούν ότι είναι η καλύτερη ιδέα για σνακ αν κάνεις δίαιτα είναι λάθος. Κι αυτό γιατί οι ρυζογκοφρέτες έχουν πολύ υψηλό γλυκαιμικό δείκτη πράγμα που σημαίνει πως είναι ένας υδατάνθρακας που θα ανεβάσει και θα κατεβάσει πολύ απότομα τη γλυκόζη στο αίμα σας. Κάτι τέτοιο να είστε σίγουροι ότι δεν βοηθά καθόλου στο να χάσετε βάρος.

Δημητριακά του εμπορίου

Πιθανόν να σας το έχει πει και εσάς κάποιος διατροφολόγος ότι θα πρέπει να τρώμε όσο το δυνατόν πιο πολλές τροφές βρίσκονται στη φύση. Τι σημαίνειι αυτό; Ότι τα δημητριακά του εμπειρίου σίγουρα περνάνε από μεγάλη επεξεργασία μέχρι να φτάσουν στο τραπέζι μας. Έτσι το σώμα μας χρειάζεται να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να καταφέρει να «διαλύσει» αυτές τις τροφές. Η ζάχαρη και το αλεύρι θεωρούνται από τις χειρότερες τροφές για το σώμα.

Αναψυκτικά

Ξέρουμε ότι αυτό δε θα σου κάνει εντύπωση. Ωστόσο να ξέρεις ότι σε αυτή την κατηγορία ανήκουν και τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη που όχι μόνο δεν σου προσφέρουν κάτι αλλά επιβαρύνουν πολύ την υγεία και τα κιλά σου.

Αυτές τις τρεις τροφές καλό είναι να τις καταναλώνεις με μέτρο από εδώ και πέρα….

πηγή