Μία νέα γενιά επιμορφωτικών προγραμμάτων που συνδέονται με τη λεγόμενη ‘’εποχή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης’’ και του ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) αναπτύσσεται το τελευταίο διάστημα από το E-Learning Πρόγραμμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με στόχο να καλυφθεί το υφιστάμενο κενό που υπάρχει στην αγορά εργασίας για νέες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από αυτό το χώρο.

Παρότι η 4η Βιομηχανική Επανάσταση, η επανάσταση της τεχνολογίας, συνιστά πρωταρχικής σημασίας παράμετρο για την επαγγελματική και όχι μόνο ζωή των Ελλήνων, η χώρα μας βρίσκεται ανάμεσα στις 4 χώρες (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Πολωνία) με τις χαμηλότερες επιδόσεις στον τομέα αυτό, σύμφωνα με το Digital Economy and Society Index Report (2019). Συγκεκριμένα υστερεί στους εξής τομείς: συνδεσιμότητα, ανθρώπινο δυναμικό, χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών, ενσωμάτωση ψηφιακής τεχνολογίας και ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες. Επιπλέον, πρόσφατη έρευνα του ΣΕΒ έδειξε ότι το 35.6% των επιχειρήσεων του παραγωγικού τομέα της οικονομίας ήδη αντιμετωπίζει δυσκολίες στην κάλυψη κενών θέσεων εργασίας, ενώ πέντε στις δέκα επιχειρήσεις διαπιστώνουν ελλείψεις στις δεξιότητες του υφιστάμενου προσωπικού τους.

Τα προγράμματα αυτής της κατεύθυνσης, που μπορεί κανείς να βρει και να παρακολουθήσει διαδικτυακά μέσω της ιστοσελίδας του E-Learning του ΕΚΠΑ, απευθύνονται σε ενδιαφερόμενους κάθε ηλικίας, οι οποίοι νιώθουν την ανάγκη να αποκτήσουν νέες γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις ανάγκες που δημιουργεί στην αγορά εργασίας το νέο ψηφιακό τοπίο.

Την τρέχουσα περίοδο είναι διαθέσιμα τα κάτωθι Προγράμματα:
Fintech & Digital Transformation in Financial Services: Το πρόγραμμα αυτό καλύπτει ένα μεγάλο εύρος περιοχών, από την ψηφιακή τραπεζική, το fintech και τις εναλλακτικές τράπεζες έως το θεσμικό πλαίσιο και τις τεχνολογίες που κάνουν εφικτή την ψηφιοποίηση των τραπεζικών εργασιών, αλλά και μέχρι το μέλλον του τραπεζικού συστήματος και το πώς μια τράπεζα μπορεί να υλοποιήσει ένα πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού.

Δείτε το video του Προγράμματος:

Πηγη