Το χυδαίο σκηνικο προηγουμενων κοινοβουλευτικων περιοδων επανεφερε στην Ολομελεια ο Κωστας Ζουραρις ο οποιος χρησιμοποίησε απαράδεκτες εκφρασεις για να υποστηρίξει τα… πολιτικα του επιχειρήματα και να επιτεθει στην κυβερνηση.
Ο πρωην βουλευτης των ΑΝΕΛ και νυν του Συριζα αναφερομενος στην κατάργηση του ασύλου, μιλησε  για βιαιότητα την οποία απέδωσε σε “μπατηρημένη κ@@λα” της Νέας Δημοκρατίας.

Ο κ. Ζουράρις είπε πως θα απαντήσει με επιστημονικό τρόπο «στην κυρία που τους έβγαλε τρελούς» (σ.σ. κοιτώντας προς τα έδρανα της Νέας Δημοκρατίας), ανέφερε ότι «μεγάλο τμήμα βουλευτών της ΝΔ, άρρενες και θήλεις», ενστερνίζεται την «αυταρχική πολιτική του κ. Μητσοτάκη» και μεγάλο τμήμα των βουλευτών της ΝΔ έχει μια «πολιτική τάση προς τη βαρβατίλα», διότι έχει «αφελή ροή», «μια λυπημένη αναφροδισία», διότι «το ορμέμφυτό τους πάσχει από πεπτωκυίαν ροήν», «έχει μιαν κουρασμένη ή μπατηρημένη καύλα, κατά την ορολογία του τρισμέγιστου, των Ελλήνων, λογογράφου, του στρατηγού Μακρυγιάννη».

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασε την εκτίμηση περί «πεπτωκυίας ροής του ορμέμφυτου των βουλευτών της ΝΔ» επικαλούμενος την ερμηνεία της επιστήμης για τις «τυραννικές δυναστικές προσωπικότητες της πολιτικής», τις πραγματείες του Φρόιντ και την ψυχοβιολογική σχολή. Συμβούλευσε δε τους βουλευτές της κυβερνητικής παράταξης να στραφούν σε «μαντζούνια», τα οποία σύστηναν και στην αρχαιότητα για την αντιμετώπιση της «υποβαθμισμένης ροής», δηλαδή τις φακές και τις τσουκνίδες. 

Στην ίδια τοποθέτησή του, σχολιαζοντας  την πρόθεση της κυβέρνησης για επανίδρυση φυλακών «τύπου Γ» είπε χαρακτηριστικά:
«φυλακές τυπου Γ´και αντε γ@@α».

Η τοποθέτηση του κυρίου Ζουράρι προκάλεσε την άμεση αντίδραση του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργου Γεωργαντά  οποίος πήρε τον λόγο λέγοντας πως ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μάλλον δεν κατάλαβε τι έλεγε και πως αν το ξανακούσει θα μετανιώσει. Απαντώντας ωστόσο στην ουσία της κατηγορίας για την κατάργηση του ασύλου τόνισε πως όταν μια κυβέρνηση εφαρμόζει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις τότε αυτό ονομάζεται δημοκρατία και όχι βιαιότητα.

Πηγή