Έχεις προσπαθήσει πολλά αλλά τίποτα δεν έχει πετύχει. Ποιος είναι ο τρόπος να κόψεις το κάπνισμα; Οι επιστήμονες αποκαλύπτουν τον πιο αποτελεσματικό και έχουν δίκαιο.
Αν ένας απ’ τους στόχους σου για το 2019 είναι να μην βάλεις ξανά το τσιγάρο στο στόμα σου, τότε συγχαρητήρια! Ποιος είναι όμως, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να κόψεις το κάπνισμα; Να κόψεις και το ποτό.

Αυτό λένε οι ερευνητές από το Oregon State University στις ΗΠΑ. Αν μειώσεις το αλκοόλ, αυτό θα σε βοηθήσει να κόψεις σιγά σιγά και το κάπνισμα.

Το πόσο γρήγορα το σώμα του ατόμου μεταβολίζει τη νικοτίνη μειώνεται καθώς σταματά το κάπνισμα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nicotine & Tobacco Research. Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει πως τα άτομα με υψηλότερες αναλογίες μεταβολισμού της νικοτίνης είναι πιθανό να καπνίζουν περισσότερο και είναι και πιο δύσκολο να το κόψουν.

Φυσικά, το να επιβραδύνεις τον ρυθμό μεταβολισμού της νικοτίνης ενός ανθρώπου μέσω της μειωμένης κατανάλωσης αλκοόλ θα μπορούσε να προσφέρει ένα πλεονέκτημα όταν κάποιος προσπαθεί να σταματήσει το κάπνισμα. Κάτι που φυσικά μόνο εύκολο δεν είναι καθώς θέλει μεγάλη αποφασιστικότητα ακόμη και συχνές, αρκετές απόπειρες.

Το καθημερινό κάπνισμα και η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ μπορεί να αντιμετωπιστούν καλύτερα μαζί, όπως έχουν δείξει πολλές έρευνες ενώ και οι δύο συνήθειες είναι ευρέως διαδεδομένες καθώς ένας στους 5 ενήλικες κάνει και τα δύο.

Όσοι καπνίζουν είναι πιο πιθανό να πίνουν αλλά και η κατανάλωση αλκοόλ «προωθεί» το κάπνισμα.

Στους άνδρες στην έρευνα, οι οποίοι μείωσαν την κατανάλωση αλκοόλ, από -κατά μέσο όρο- 29 ποτά την εβδομάδα σε 7, μειώθηκε επίσης και ο ρυθμός που μεταβολίζει το σώμα την νικοτίνη. Και αυτό τους βοήθησε στο να σταματήσουν σταδιακά το κάπνισμα.

Γνωρίζεις ήδη πόσο κακό κάνει στην υγεία σου και είναι στο χέρι σου για να το βγάλεις απ’ τη ζωή σου για πάντα.

πηγη

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here