Η ταινια της εβδομαδας : Η επιστροφή του Alien

Alien: Covenant
Σκηνοθεσία: Ρίντλεϊ Σκοτ
Παίζουν: Κάθριν Γουότερστον, Μάικλ Φασμπέντερ, Νούμι Ραπάς, Ντάνι ΜακΜπράιν

Με προορισμό έναν απομακρυσμένο πλανήτη σε ένα μακρινό σημείο του γαλαξία, το πλήρωμα του αποικιακού πλοίου Covenant νομίζει ότι ανακαλύπτει έναν αχαρτογράφητο παράδεισο, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν σκοτεινό, επικίνδυνο κόσμο.
Ο μόνος κάτοικος του οποίου είναι ο «συνθετικός» Ντέιβιντ, επιζών της καταδικασμένης αποστολής Προμηθέας.
Ο Ρίντλεϊ Σκοτ υπογράφει το δεύτερο μέρος της prequel τριλογίας, που ξεκίνησε με τον «Προμηθέα», στο σύμπαν που δημιούργησε ο ίδιος το 1979 με το θρυλικό πλέον «Alien»

Χρησιμοποιώντας όλα τα γνωστά στοιχεία που έχουμε δει και στις προηγούμενες ταινίες, ο Σκοτ φτιάχνει ένα κινηματογραφικό υβρίδιο, που τηρεί τους «κανόνες», αποζημιώνοντας σίγουρα τους φαν , χωρίς όμως να εκπλήσσει.
Αυτή τη φορά η ιστορία ξεκινάει όταν τα μέλη ενός αποικιακού πληρώματος του σκάφους Covenant ανακαλύπτουν ένα μέρος, όπου παρά την τροπική βλάστηση δε φαίνεται να υπάρχει ανθρώπινη ζωή.
Ο Σκοτ χρησιμοποιεί την γνωστή μέθοδο του ξενιστή για τη γέννηση των «Alien», δηλαδή το ανθρώπινο σώμα γίνεται το εργοστάσιο παραγωγής τους.
Ταυτόχρονα οι πρωταγωνιστές του ανάμεσά τους κι ο συνθετικός Γουόλτερ- έχουν να αντιμετωπίσουν τον σατανικό Ντέιβιντ, ένα ανθρωποειδές, που επέζησε από την αποστολή «Προμηθέας».
Η σύγκρουση του καλού και του κακού σε ένα σκοτεινό περιβάλλον, πολλά τέρατα, καλά χορογραφημένες σκηνές μάχης και εντυπωσιακά εφέ είναι η συνταγή του Σκοτ , που δεν αναλώνεται σε φλυαρίες και μπαίνει κατευθείαν στο ψητό, χωρίς όμως πρωτοτυπίες, πέρα από το ομοφυλόφιλο ζευγάρι που προστίθεται στα μέλη της αποστολής.
Ο Μάικλ Φασμπέντερ σε διπλό ρόλο, προσδίδει φιλοσοφικές διαστάσεις στο σενάριο, έχοντας στο πλευρό την συμπαθητική Κάθριν Γουότερστον , ενώ οι υπόλοιποι ηθοποιοί ανταποκρίνονται επαρκώς στους ρόλους τους.
Ο Σκοτ φτιάχνει την ατμόσφαιρα που οι πιστοί του «Αlien» περιμένουν, χρησιμοποιεί οικείες κινηματογραφικές αναφορές και αποδεικνύει ότι αυτή την ιστορία την ξέρει καλά, αλλά μάλλον στερείται νέων ιδεών.

 Επιστροφή