Πέντε μεγάλα ψέματα για την Βενεζουέλα από τα ξένα ΜΜΕ

Τα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης και οι Ηνωμένες Πολιτείες επιδιώκουν να  επωφεληθούν από τους πόρους της Βενεζουέλας, διαδίδοντας μεγάλα ψέματα σχετικά με την Βενεζουέλα.
Η  Ουάσινγκτον και η ΣΙΑ  αξιοποιούν την πολιτική μετριότητα της Βενεζολάνικης αντιπολίτευσης και την αδυναμία τους στο χρήμα και την εξουσία, για να τους χρησιμοποιήσουν ως αιχμή του δόρατος  και να τους εγκαταστήσουν στην κυβέρνηση με την δύναμη της βίας αφού έχουν ήδη αποτυχία μέσω των εκλογών.
Παρακάτω,  παρατίθενται κάποια από τα ψεύδη τους:
Ψέμα νούμερο Ένα
Τα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, οι Ηνωμένες Πολιτείες και άλλοι, διαβεβαιώνουν ότι στην Βενεζουέλα δεν υπάρχει ελευθερία έκφρασης και η σοσιαλιστική κυβέρνηση έχει  μονοπωλήσει τα ΜΜΕ για να φιμώσει την κριτική εναντίον της.
Η Αλήθεια
Στα περίπτερα διατίθενται καθημερινά προς πώληση  τρεiς ημερήσιες εφημερίδες που είναι φιλοκυβερνητικές: H  “Correo de Orinoco”,  η “Ciudad Caracas”  και η “Diario Vea”. Από αυτές δύο είναι κρατικές και μία ιδιωτική. Αντίθετα, υπάρχουν τέσσερις φανερά αντιπολιτευόμενες: Oι “ΕL Nacional”, “Tal Cual”, “El País”, “El Universal” και το περιοδικό “Zeta”. Η εφημερίδα “Últimas Noticias”, θεωρείται ουδέτερη, ενώ τα τηλεοπτικά κανάλια μοιράζονται εξ ίσου σε έξι φιλοκυβερνητικά και έξι της αντιπολίτευσης.
Ψέμα νούμερο Δύο
Τα Μέσα Ενημέρωσης, Ο  Οργανισμός Αμερικανικών Κρατών (ΟΑΚ) του Ντιέγκο Αλμάγκρο, οι ΗΠΑ και πολλοί άλλοι, λένε ότι στη Βενεζουέλα δεν υπάρχει δημοκρατία, όμως δεν λένε τίποτα π.χ για το Μεξικό, που η προεδρία της χώρας βρίσκεται κάτω από τον έλεγχο του PRP του Ενρίκε Πένια Νιέτο, τα  73 από τα τελευταία 85 χρόνια. Στις 6 αυτού του Ιούνη στην πόλη του Μεξικό, ψήφισε μόνο το 25% του πληθυσμού. Η πρώτη πολιτική δύναμη, ο Μορένα,  ψηφίστηκε μόνο από το 6% από τον συνολικό πληθυσμό. Αυτό κι αν  είναι δημοκρατία.
Η Αλήθεια
Στη Βενεζουέλα  γίνονται εκλογές σε τακτά χρονικά διαστήματα.  Οι πιο πρόσφατες ήταν οι νομοθετικές. Η αντιπολίτευση κατέλαβε 109 έδρες, έναντι 54 της κυβέρνησης.
Ψέμα νούμερο Τρία
Στις 21 του περασμένου Μάη, το γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων  AFP  δημοσίευσε μια είδηση που έπεσε σαν κεραυνός, αναπαράχθηκε από όλα τα διεθνή  και κάποια βενεζολάνικα ΜΜΕ,  παρ ότι γνώριζαν ότι πρόκειται για μεγάλο ψέμα. Η είδηση ανέφερε ότι ένα χάμπουργκερ στη χώρα μας κόστιζε 170 δολάρια και ένα δωμάτιο ξενοδοχείου 69.000 δολάρια.
Η Αλήθεια
Με βάση την  επίσημη ισοτιμία του δολαρίου με το μπολίβαρ (1/580), προκύπτει ότι ένα χάμπουργκερ κοστίζει λιγότερο από 3 δολάρια, αλλά με ανταλλαγή στη μαύρη αγορά, κοστίζει περίπου 1,70 δολάρια. Το δωμάτιο ξενοδοχείου κοστίζει λίγο πάνω από 100 δολάρια, όμως για τους τουρίστες, οι οποίοι είναι αυτοί που μένουν σε αυτές τις εγκαταστάσεις, η διαμονή τους κοστίζει κάτι λιγότερο από 70 χιλ. Μπολίβαρες.
Ο τίτλος της είδησης λέει: “Bενεζουέλα, 170 δολάρια η επίσημη τιμή ενός χάμπουργκερ”. Κάτω από την λεζάντα της φωτογραφίας γράφει:  «Caracas (Venezuela) (AFP) – Διεγράφη – Αυτό το άρθρο  έχει διαγραφεί λόγω ενός σφάλματος στην ισοτιμία του νομίσματος” Ωστόσο, η είδηση είχε δημοσιευτεί σε δεκάδες άλλα μέσα ενημέρωσης και η επικοινωνιακή ζημιά ενάντια στην Βενεζουέλα ήταν μη ανατρέψιμη.
Ψέμα νούμερο Τέσσερα
Η  Huffington Post  και το  Reuters, δημοσίευσαν τον Φλεβάρη του 2014, λίγο μετά τις “ειρηνικές” -σύμφωνα  με αυτά τα μέσα- διαδηλώσεις, που κάλεσε η αντιπολίτευση,  ότι ο αντιπολιτευόμενος ηγέτης Λεοπόλδο Λόπες ήταν αθώος.  Οι  Huffington Post, CNN,EFE, País και πολλοί άλλοι, δημοσίευσαν άρθρα που υποστήριζαν ότι ήταν αθώος και ότι όλοι οι νεκροί  εκείνη την 12 Φλεβάρη ήταν όλοι της αντιπολίτευσης. 
Η Αλήθεια
Το κάλεσμα στις διαδηλώσεις από πλευράς Λόπες είχε όλη την πρόθεση να αποσταθεροποιήσει την χώρα. Ο ακροδεξιός ηγέτης είχε συνδεθεί με την Ουάσινγκτον και τη ΣΙΑ και είχε χρηματοδοτηθεί επίσης. Όλοι όσοι πέθαναν εκείνη την ημέρα ήταν υποστηρικτές της κυβέρνησης.
Η διεθνούς φήμης γαλλική εφημερίδα Le Monde δημοσίευσε τον Μάρτη του 2015 το παρακάτω:”Παρά όλες αυτές τις λεπτομέρειες και τα αποδεικτικά στοιχεία που παρουσίασαν οι ανώτερες αρχές της Βενεζουέλας, τα διεθνή μέσα ενημέρωσης (συμπεριλαμβανομένων και της Λατινικής Αμερικής), έδωσαν λίγη πίστη σε αυτή την ανακοίνωση απόπειρας πραξικοπήματος. Αυτή η δυσπιστία – εδώ και δεκαπέντε χρόνια – είναι μέρος της στρατηγικής  των κυρίαρχων μεγάλων μέσων ενημέρωσης, στο πόλεμο ενάντια στην μπολιβαριανή επανάσταση για να δυσφημίσουν τις μπολιβαριανές αρχές”.
Η Le Monde αποκάλυψε επίσης ότι ένας προδότης στρατιωτικός διοικητής είχε σχέδια να επιτεθεί με ελικόπτερα στο Προεδρικό Μέγαρο στο Καράκας με πρόθεση να σκοτώσει τον Νικολάς Μαδούρο. Πίσω από όλα αυτά είναι ο Λόπες και αρκετοί άλλοι, οι οποίοι χρηματοδοτούνται από τις ΗΠΑ.
Ψέμα νούμερο  Πέντε
Reuters, AFP, ABC, BBC και πολλά άλλα μέσα ενημέρωσης, προσπάθησαν να εμφανίσουν μέσω πολύ εντυπωσιακών φωτογραφιών ότι οι ελλείψεις στην Βενεζουέλα είναι πολύ πιο σοβαρές απ ότι είναι πράγματι.  Η κυβέρνηση της Βενεζουέλας δεν αρνείται ότι υπάρχει έλλειψη προϊόντων, αλλά έχει αποδείξει με στοιχεία και κατασχέσεις ότι οι υπεύθυνοι  της εξαφάνισης βασικών προϊόντων είναι  έμποροι και  επιχειρηματίες  οπαδοί της δεξιάς ή απλώς έμποροι που προτιμούν να σκοτώσουν από πείνα τον ίδιο τους τον λαό, προκειμένου να αποκτήσουν υψηλότερα κέρδη.  Ακόμα και ένας Βάσκος επιχειρηματίας παρουσιάσε φωτογραφίες από σούπερ μάρκετ της περιοχής των πλουσίων του Καράκας, όπου υπάρχουν τα πάντα.
Η Αλήθεια
 Στην πραγματικότητα  υπάρχουν, για παράδειγμα αυγά , όμως οι παραγωγοί τους προτιμούν να τα αφήσουν να σαπίσουν, για να υποχρεώσουν να αυξηθεί η τιμή τους. Υπάρχει γάλα, αλλά πως μπορεί να εξηγήσει κανείς, ότι υπάρχουν άφθονα  γαλακτοκομικά προϊόντα, ακόμα και στον δρόμο και πωλούνται σε  διογκωμένες τιμές από τους εμπόρους. Οι αποδείξεις βρίσκονται επίσης, στις εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες τόνους προϊόντων που έχουν κατασχεθεί ενώ κατευθύνονταν στην Κολομβία , για να θαφτούν ή να πουληθούν εκεί στις αγορές.
Μετάφραση :Βαγγέλης Γονατάς
13407033_1600433806952217_7788201999467780371_n
13445247_1600433796952218_7626146081812418047_n
Εικόνες από την Ισπανία παίζουν στά ΜΜΕ γιά τις δήθεν ουρές γιά προμήθεια τροφίμων στη Βενεζουέλα
Μέχρι και δήθεν θάνατος ασθενούς δημοσιεύτηκε μέσω ένός κατασκευασμένου άρθρου από τη Σομαλία 
13450309_1600433833618881_6553008839619942276_n.jpg
benezouela.jpg
Cinco grandes mentiras sobre Venezuela en medios extranjeros
Medios internacionales, Estados Unidos y otros que buscan apoderarse de los recursos de Venezuela, propagan grandes mentiras sobre la nación suramericana.
Washington y la CIA se aprovechan de la mediocridad política de la oposición venezolana y de su debilidad por el dinero y  el poder para utilizarlos como punta de lanza e instalarles en el gobierno por la vía de la fuerza, ya que han fracasado por la vía electoral.
Aquí algunas cuantas falacias:
Mentira número uno
Medios internacionales, Estados Unidos y otros aseguran que no hay libertad de expresión en Venezuela y que el gobierno socialista ha monopolizado los medios para silenciar la crítica en su contra.
La verdad
En los kioskos están diariamente a la venta tres periódicos que son abiertamente oficialistas: Correo de Orinoco, Ciudad Caracas y el Diario Vea. Dos son del Estado y uno es privado.
En contraste, existen cinco que son notoriamente de oposición, y son El Nacional, Tal Cual, El País, El Universal y la revista Zeta. El diario Últimas Noticias es considerado neutral, mientras que en la televisión se reparten por igual: seis de oposición y seis pro-gobierno.
Mentira número dos
Medios internacionales, la Organización de Estados Americanos (OEA), Estados Unidos y otros muchos dicen que en Venezuela no hay democracia, pero, por ejemplo, de México no dicen nada pese a que existen muchos estados que han sido gobernados por un partido por 80 años y que la presidencia del país ha estado bajo control del Partido Revolucionario Institucional (PRI) de Enrique Peña Nieto por los últimos 73 de 85 años.
El pasado 6 junio en la ciudad de México sólo votó el 25 por ciento de la población. La primera fuerza política, Morena, fue votada por solamente 6 por ciento de la población total. Eso sí no es democracia.
La verdad
En Venezuela se realizan elecciones periódicamente. Las más recientes fueron legislativas. La oposición barrió adjudicándose 109 curules por 54 del partido gobernante.
Mentira número tres
La agencia francesa AFP publicó el 21 de mayo pasado una nota que como relámpago fue reproducida en todos los medios internacionales y algunos en Venezuela, pese a que sabían que era una enorme mentira. La nota decía que una hamburguesa en el país suramericano costaba mil 700 dólares y una habitación en un hotel, 69 mil dólares.
La verdad
Al cambio oficial de 580 bolívares por un dólar, resulta que esa hamburguesa cuesta poco menos de 3 dólares, pero en base al cambio en el mercado negro, la misma cuesta más o menos 1,70 dólares. El hotel, cuesta poquito más de 100 dólares, pero para un turista, quienes son los que se hospedan en esos establecimientos, el hotel les va a costar menos de 70.
El título de esta nota dice:»Venezuela, donde una hamburguesa es oficialmente 170 dólares». Abajo del pie de foto, dice: «Caracas (Venezuela) (AFP) – BORRAR – Este artículo ha sido borrado debido a un error en el cambio de moneda». Sin embargo, la nota se publicó en decenas de otros medios y el daño mediático contra Venezuela ya era irreversible.
Mentira número cuatro
Huffington Post y Reuters publicaron en febrero 2014, poco después de las protestas “pacíficas”, según esos medios, convocadas por la oposición, que el dirigente opositor Leopoldo López era inocente. El Huffington Post. CNN, EFE, País y muchos más han publicado artículos diciendo que él es inocente y que las muertes que se registraron aquél 12 de febrero habían sido todos de la oposición.
La verdad
El llamamiento a protesta por parte de López fue con toda la intención de desestabilizar al país. El dirigente ultraderechista ha sido vinculado a la CIA y a Washington, de donde incluso ha recibido financiamiento. Todos los que murieron ese día eran simpatizantes del gobierno.
El internacionalmente reconocido diario francés Le Monde publicó en marzo de 2015 lo siguiente: “A pesar de todos estos detalles y pruebas aportados por las máximas autoridades venezolanas, los medios de comunicación internacionales (incluso en América Latina) han dado poco crédito a este anuncio de intento de golpe de Estado».
Esta ‘incredulidad’ forma parte — desde hace quince años — de la estrategia de los grandes medios de comunicación dominantes en guerra contra la Revolución Bolivariana, para desacreditar a las autoridades bolivarianas. Le Monde también reveló cómo un jefe militar traidor tenía planes de atacar con helicópteros al palacio presidencial en Caracas con la intención de matar a Nicolás Maduro. Detrás de todo, López y otros tantos, financiados por Estados Unidos.
 Επιστροφή